Venenum

15:40:00 Devill Advocate 0 Comments

sursa:http://www.greenhealingbeauty.com/
Cel ce ma priveste nu poate vedea..cel ce vede nu ma poate rapune...sunt un fel de mefisto al satanicului...am fost dracului inger..si mi-am rupt aripile in cadere...am ramas inert..si nesimtitor la ceea ce este in jurul meu...aciditatea mea nu face decat sa sporeasca pofta carnala a unora...port insemne numai de mine stiute si diavolul ala ala din mine ma posedeaza demonic....pot sa disparintr-o clipa si pot aparea la loc intr-o secunda...acum sunt aici vanzand suflete...peste ceva vreme sunt acolo cumparandu-le...pierzania din ochii mei atrage neobisnuitul din mintea altora...construiesc castele din nisip umed  udat de spume involburate ale apelor ce-mi spala cadavrul lasat uitarii....sunt tot ceea ce nu-si poate dori o femeie...sunt tot ceea ce si-a putut dori vreodata....in goana dupa clipe terfelesc amintiri...traiesc trairi la intensitati maximale si mi-e totuna daca treisti sau mori deopotriva...miros a parfum scump si nu-mi pasa daca este cumparat cu sange sau hazard...port costume cambrate ce invelesc halci de carne extrem de bine conturate....urasc si iubesc si trecrea dela ura la iubire si invers se face intr-o clipa de neatentie a unei sinapse sfartecate....demon ma...demon...ador sa fiu adulat si adulez sa fiu adorat...cine dracului nu vrea asta...spun lucrrurilor pe nume intr-un mod barbar si fara pic de tact atunci cand vreau...nu-mi pasa de urmari pisicoase si de lacrimi ce curg din ochi perfect conturati....fac ceea ce vreau la momente nepotrivite cu persoane potrivite pentru alte momente....fumez ca un apucat si beau lichide negre ce fac creierul sa fie mutilat de dorinte nevralgice....pot sa uit intr-o clipa dar nu pot uita clipa si asta ma omoara....nu tradez niciodata afectivitatea cuiva si nici nu -mi bat joc de apropierile ce-mi plac....sunt nociv si nu merit decat sa ma primesti in viata ta agonizandu-ti clipa....sunt cald..si al dracului de dulce.....sunt drog....unul letal ce-ti umfla venele de atata placere.....si totusi irational...plin de el si plin de ele...sunt ceea ce nu ai vrea si ceea ce deja s-a intamplat fara sa vrei...indiferenta ma ucide si ma face sa fiu si mai bun decat sunt...prostia ma uraste asa cum eu o urasc pe ea....sunt carunt atat cat trebuie si prea carunt pentru vremea mea....sunt lichid ce-ti astupa respiratia in timp ce ma sorbi picatura cu picatura....sunt aievea si sunt aici...uman de inuman...grotesc de aratos...imbinarea perfecta dintre agonie si extaz....priveste-ma in ochi fara sa clipesti.....m-ai face sa dispar daca ai putea.....??

0 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!