Fear

15:48:00 Devill Advocate 15 Comments

sursa: www.gstatic.com
Poti lupta cu toate creaturile pamantului..cunoscute si necunoscute..dar nu poti lupta cu tine...esti ceea ce ai zamislit si zambetele pe care le culegi se transforma in monumente de ura pasionala....
Obosesc scriind intamplari intamplate intr-o lume intamplatoare...unde totul este intamplator si nimic nu se intampla fara rost...Pot povesti iubiri imposibile si pot iubi imposibilul...sunt atat cat ar trebui sa fiu si nimic mai mult decat ceea ce sunt....
Vanez himere la pret derizioriu si le transform in realitati crunte dar adevarate...mint cu nerusinare fara sa-mi pese ca spun adevarul mintind....creez repulsii grotesti in jurul meu si sunt urat pentru asta....sunt aievea unui mastodont cazut din ceruri pe o planeta necunoscuta mie...ma crucesc de prostia de care dau dovada halcile de carne din jurul meu si-mi vine sa ma schingiuiesc singur ca nu-mi gasesc locul aici....sunt atemporal si nu-mi place sa repet asta...sunt sodomizat de gandire aidoma celorlalti si sunt foarte putini care gandesc ca mine...suntem din ce in ce mai putini si-mi pare al dracului de rau ca la putere sunt idiotii slugarnici, limbistii fara de limbi...femeile usoare lasate grele doar din dorinte de acaparare....onanistii ce-si ling atarnarile si-si arunca refularile in eter....tarfele ieftine ce se vand pe cativa arginti....si analfabetii ce-si scriu numele dupa poza de la buletin....
Sunt din ce in ce mai incordat....si mi-e groaza de ceea ce vad in jurul meu...mi-e groaza de groaza lor....mi-e frica de frica lor....mi-e dor de oamenii destepi ce-si ascut sabiile in cerneala...si de carturarii ce-ti taie capul doar din cuvinte....mi-e teama ca plebeii habar nu au pentru ce muri si nici ca telul lor nu este acela de a reusi...mi-e teama pentru mine si ai mei...pentru cei ce inca accepta prostia doar ca o boala incurabila....si nu cred in vindecarea ei...mi-e teama ca intr-o zi ....o sa ma sfasie ignoranta prosteasca a lor si o sa ma tavaleasca prin siroaie de mocirle imputite....aratandu-ma cu degetele infecte ca pe un paria....mi-e teama ma ca prostia nu are teama si niciun scut zamislit nu ne poate apara de dobitocii ce-si striga aiurelile nascute din avorturi spontane....mi-e teama...dar nu am teama...caci teama mea este aceea ca nu mi-e teama....si de aceea....sunt aici....si ei ar trebui sa se teama.....

15 comentarii:

  1. Mie nu mi-e teama de mine...mi-e teama numai ca nu-mi gasesc locul...iar in ultimii ani, in loc sa scap de frica asta suprema,m-a acaparat si mai tare:(((((
    Aaaa...iar ignorantaaaaa...pfff...uita-te doar pe chat...sa nu mai discutam de realitate:(((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-ti găsești locul este extrem de dificil..sa nu te găsească locul pe tine în schimb:))
      Nici nu vreau sa vb despre altele..ma apuca apoplexia..nu de alta dar nici ca as vrea:))

      Ștergere
  2. La mine e ca dracu'...nici eu nu mi l-am gasit si nici el pe mine...cea mai proasta varianta ever:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai exista o varianta..cand apare cel ce-ti arata locul:))dar asta face obiectul a ceva muuult mai complex nu?:)

      Ștergere
  3. Mult prea complex pt.starea mea...nici timpul si nici locul:(
    Tot ce-mi pot dori acum e sa nu ma ia de nas ignoranta, chiar cu pretul de a nu-mi gasi nici locul , nici omul care sa mi-l arate... Ma tin tare de acest deziderat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Azi am multe din fricile tale...mi-e greu oarecum sa le ierarhizez si cu cat citesc inca o data postarea, cu atat mai pun inca una pe lista neagra:(
    N-o mai citesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ajuns cu cititul atunci!:))
      Sa facem cumva sa începem sa excludem fricile astea..nu?:)

      Ștergere
  5. Ma opresc...nu de alta, dar acum ma simt competenta sa mai si adaug altele:((( sunt puternica azi:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pun la îndoială competentele în adăugire și nu numai:))zic sa facem ceva cu scaderea..nu?:)

      Ștergere
  6. De maine in colo poate avem ceva sanse...azi exclus!

    RăspundețiȘtergere
  7. Roxyyy, ce facem aici cu atatea semne de tristete?! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Urasc sentimentul de frica... si de dor, mi-e dor de mine inocenta! :)

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!