Damned soul

15:53:00 Devill Advocate 2 Comments

sursa:http://www.gamefaqs.com/
Toate cate au fost....toate cate s-au petrecut
au lasat in trupul meu insangerat, rani devastatoare si repulsii fara margini...nu sunt un demon prin definitie...la dracu...dar nici inger nu sunt...reusesc sa mor de fiecare data cand ma trezesc la viata si demonii din mine ma rup in fasii de carne sangeranda.....
Masca asta de rahat nu ma face decat sa ma afund din ce in ce mai mult intr-un noroi incandescent...simt cum milioane de sageti unse cu venin ma strapung lasandu-mi trupul inert....simt gustul otetit servit cu patos din bureti mustind a pierzanie....nu mi-e bine de loc asa si nici altfel nu cred ca mi-ar fi bine...am lasat sa treaca totul peste mine si nu mi-am dat seama ca in trecerea lor am reusit sa mor atat de estetic....infumurarile si nebuniile mele m-au dominat si m-au impins la nevolnicii demne de scenarii elucubrante...am rezistat si am luptat cu demonii din mine sa fiu bun...sa nu omor inainte de a fi omorat...am visat vise visate numai de nebuni frumosi...am sadit si am plamadit clipe ....am urcat si am coborat .....pot sa fac orice si nimic nu mi-e interzis....gresesc in fiecare clipa a unui sistole si uit sa mai respir in diastola regulata a unei inimi uman de inumana....uit ca ziua este facuta din ore si-mi bat joc de fiecare secunda a unei ore....trezesc si nasc pasiuni nedemne de mine si-mi fructific fiecare sansa de a nu mai fi demon....sunt pagan cu credinta exacerbata si inger cu suflet de demon....lasa in urma mea ceea ce nu vreau sa iau cu mine..insa....
-ce te face sa te inconvoi de durere.....ce te ingenuncheaza?
- gandul ca maine nu ar mai fi aici.....la dracu....

2 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!