Blood and venom

15:41:00 Devill Advocate 2 Comments

Ziua de luni aduce cu ea mirosul cadaveric al unei saptamani ce va urma...mi-e frig dar al dracului de cald si cravata asta nenorocita-mi sufuca tot aerul pe care-l respiri....telefonul suna a dezastru emotional si a asasinat psihologic...imagini psihedelice sunt transformate in mormane de carne vie...si parca toate merg asa cum nu ar trebui sa mearga....sunt precum un demon intre draci..si ma razboiesc cu toate fiintele hidoase imbracate in haine scumpe...deja al doi-lea pachet de tigari ma face sa-mi inec aerul in plamanii atrofiati de fumul letal...nicotina penetreaza fiecare cotlon din corpul meu diavolesc...respir fum..si simt ca daca nu fumez..nu pot respira...mi-e atat de foame incat as putea sta nemancat doar sa simt durerea....sorb lichidul negru ce-mi innunda creierul intr-o placere radical de nepermisa...sunt precum un drogat ce-si simte drogul injectat in venele prea subtiri si alearga dupa aceea sa-si caute venele pentru o noua doza....dezordonat de ordonat incerc sa -mi ordon gandurile subjugate de trecerea anilor...experientele mele sunt atat de neplacute incat pot sa extrag lucruri frumoase din desertaciunea lor....
-auzi, tu nu poti sa faci ceva fara sa pui suflet si fara sa te enervezi aiurea?
-bai, nu pot...si nici nu vreau....nu sunt facut sa fiu asa de decor....privesc scrumiera ce capata dimensiuni impresionante....
-esti prost si nu-ti pasa de urmari ...aia esti....un mare prost....spune in timp ce-si golea cu nesat ceasca de cafea
-da ma asa este..un mare prost....si unul cu diploma nu asa...ma ridic de pe scaunul imbracat in piele neagra ....mi se potriveste fenomenal de bine....
- pai de ce nu l-ai lasat ma pe ala sa-i evacueze?te-ai prostit dracului de tot..acum ai devenit si sufletist...mai ai putin sa platesti de la tine si gata.....
- bai..sincer sa fiu nu am vrut...a fost ceva din mine care nu m-a lasat sa-i vad in strada...greu de explicat...dar....cred ca am facut ce trebuia....zic in timp ce ocolesc biroul urmand o linie invizibila vazuta doar de mine...mi-e frig si toate cate sunt se invart precum un carusel plin de fete fara paloare... 
- pai nu tai tu ma in carne vie?spune razand mai mult pentru faptul ca-mi poate intoarce cele facute pana atunci...
- am si eu slabiciunile mele ma....ce dracu...
- pai nu esti diavol ma? nu rupi tu norii in doua si aduci ploaia...nu arunci flacari pe nari cand vezi cate o nedreptate?rade ca o bezmetica....ca o apucata....si atitudinea ei ma omoara rupand din mine bucata cu bucata cea din urma bucata...
- sunt ma...al dracului de al dracu....si insensibil...si diavol..si inger...si dracu mai stie ce mai sunt....
- bai...mi-e mila de tine....serios....
- ma, mie nu-mi este....mie mi-e scarba....si cateodata...mai salvez cate un suflet ratacit....
- pai diavolul nu salveaza suflete ma....
- eu sunt diferit....
Ma lasa in urma ei ca si cum nu as fi existat....pierdusem pariul cu mine si cu  toti ingerii negrii din interiorul meu...imaginile ce-mi sficuiau privirea ma persiflau habotnic...luciditatea mea se transforma ireparabil in senzatii tactile si viziuale de nedescris...ceea ce facusem este inadmisibil....si merit sa ard pe rug...merit sa-mi primesc osanda....nici nu stiu daca este bine asa sau nu...nu stiu daca am gresit desi o stiu....nu stiu daca sa zambesc sau sa-mi mut rictusul acolo unde trebuie....
- alo? ce faceti?gata...s-a facut evacuarea?ma intreba vocea ce ma platise atat de bine...cu bani murdari si plini de sange....trag aer in piept....simt cum ma sufoc...trag de cravata...ma strange si mai rau....sunt sodomizat de ganduri umbrite in umbre diforme....
-buna ziua....ce faceti? zic eu incercand  sa trag de timp.....nu mi-e acordat....tocmai ce am venit.... sa stiti ca nu am facut nimic...i-am mai lasat putin....sangele siroieste prin venele dilatate iar pupilele se dilata precum venele siroinde.....
- poftim???adica eu va platesc sa-mi faceti treaba si dvs ce dracu faceti?la mine nu va ganditi??am mai si venit la recomandarea doamnei......si ...dvs nimic?pai nu ziceati ca nu aveti nicio problema cu asta?ca nu va opreste nimeni si nimic??
- asa ziceam si chiar nu am nicio problema...insa am zis ca poate-si gasesc undeva unde sa stea....
- dar ia-i domnule acasa la tine si gata....eu vreau sa iasa cat mai repede de acolo....ca de aia v-am platit...
- da aveti dreptate...pana data viitoare o sa iasa, nu va mai fi nevoie de o alta amanare...va garantez....
- da cu siguranta....asa sa fie...sau v-ati inteles cu ei...au platit bine??
-auziti stiti ceva?nu va permit....zic rastindu-ma la el....
-auziti ..stiti ceva?va iau dosarul si-l duc la altcineva......
-da asa sa faci ...si sa va duceti dracului si tu si dosarul tau si rahaturile din el....clar?
-ce ziceti??deja nu mai ascult...inchid telefonul....nu mi-e comod cand sunt incomod....sunt pregatit sa primesc ceea ce merit...si ceea ce merit nu este cateodata ceea ce mi se cuvine....se invarte totul cu mine ....mor si moartea nu o primesc decat daca este o dama a dracului de bine...letala..fatala....sexy si plina de farmec....sunt demon ma..demon...si am momente cand nu uit asta....dar am si mai multe momente cand vreau sa-mi amintesc de cel ce eram atunci cand nu eram asa....sunt al dracului de demon...a dracului zi de luni.....

2 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!