Fuck off

14:03:00 Devill Advocate 6 Comments

sursa:http://principlesinliberty.blogspot.ro/
- stabilesc pana la termenul urmator o cautiune de 16.000 lei...o privesc cu cata nonsalanta a spus-o....fata plina de fard dat intr-un strat gros si rictusul de hiena o fac sa semenea cu o stafie....o privesc pe clienta mea...inca nu stie ce s-a intamplat...nu constientizeaza.....inchid ochii....totul se invarte in jurul meu...coasa doamnei in negru ma spinteca in doua.....si demonii au suflet......si sufletele au demoni....LA DRACU!!!!Si aseara totul era stabilit...totul era uman de rational...cand ma stransese de mana si-mi promisese ca pentru clienta mea va fi ok...am zambit si am crezut ca totul va fi asa cum trebuia sa fie....scarba de care daduse dovada ma sficuia la fiecare privire...sunt atat de confuz si totusi atat de lucid...nu pot sa privesc decat ceea ce mnumai eu stiu...nu pot sa traiesc decat ceea ce mi-e dat sa traiesc....din roba aia neagra ma privea sfidandu-mi si cel mai mic santulet de pe scoarta cerebrala...nu stiu unde am gresit si nici unde s-au scurtcircuitat sinapsele...nu stiu si nici ca ma mai intereseaza...
- este de bine? ma intreba clienta mea.....o privesc mai mult fortat de imprejurare....
- e' bine pe dracu...nu este bine deloc....
- pai si eu ce fac acum?
- nu stiu...reusim noi cumva...desi....nu prea ma cred nici eu.....as pune sa fie biciuita pentru nonsalanta si perfiditatea de care a dat dovada....as pune-o infierata la zid....as...la dracu....nu mai stiu ce as face....eram atat de sigur ca reusisem...eram atat de sigur de mine incat puteam sa-mi pun capul pe un rahat de esafod....sa-mi semnez singur sentinta....si tot eu sa mi-o transmit intr-un plic alb insemnat cu litere negre "pentru justitie a se inmana cu prioritate"....nu stiu daca mai pot respira...si cuvintele rostite ma bulverseaza ....gandesc satanic si despotic...diavole....obisnuieste-te ca nu esti tu demonul suprem....sunt obosit...oboseala ma apasa si-mi inchide ochii lasandu-ma usor spre alte dimensiuni...ameteala ma trezeste inumam...ma face sa mor de durerea somnului ....mi-e dor sa dorm si sa nu mai stiu de nimeni si de nimic....mi-e dor sa dorm....nenorocita dracului....

6 comentarii:

  1. ca de obicei excelent scris!

    RăspundețiȘtergere
  2. acelasi barbat deosebit pe care-l admir!tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pffff...."acelasi barbat deosebit pe care-l admir...":)))) Cateodata am senzatia ca citim postari diferite...dar mai citesc eu o data:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Roxy! :)))))
    Eu stii ce ma intreb mereu...?! Deciziile astea judecatoresti sau cum se numesc, sunt vreodata date cinstit?!

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!