BIO(HAZARD)

17:28:00 Devill Advocate 0 Comments

Sunt nociv..atat de nociv incat nicio mintea intreaga nu ma poate intelege...si tot ceea ce am facut ..a fost ceea ce am simtit...regret doar regretele...cadavrele pe care le-am lasat in urma mea ma urmaresc cu mirosuri ce-ti inhiba fiecare simt olfactiv...
Privesc cum se rasfoiesc file din dosare si se ticluiesc povesti elucubrante...cum cei nevinovati se transforam in vinovati....cum se sustrag probe din dosare cu coperti sangerande....aud voci ce-mi rasuna in timpane...sunetul lor ma face sa ma incovoi de durere....sa-mi scrasnesc dintii ingalbeniti de fumul nociv al celor 3 pachete de tigari devorate...
Sunt nociv..radioactiv....sunt acel ceva ce-ti intra in sange si te ravaseste rupandu-ti gandirea ce-ti ordona viata...sunt mai mult demon decat om...mai putin inger decat demon...sunt ceea ce sunt si nimic mai mult decat ceea ce putea sa fiu...sunt nociv...otrava...una care-ti arde inima si sufletul...sunt raul ce-ti face bine....sunt binele pe care-l vezi doar daca-l platesti....poti sa-l omori..sa-l terfelesti....sunt simplu si complicat...sunt agonie si extaz....sunt BIOHAZARD.....letal...mortal...fatal.....gol si rastignit pe crucea de piatra...

0 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!