Suicide

15:44:00 Devill Advocate 30 Comments

Luni...si am obosit sa mai fie luni ..si am obosit sa-mi fie aruncate zilele doar ca sa se infrupte alti din ele...si mi-e cald apasator si mi-e durere infrigurata....
Scriu cu puncte...si las multimea sa le inlocuiasca dupa bunul plac...nu pot dormi atunci cand oamenii normali o fac..trebuie sa fiu normal de anormal si nici ca-mi iese mai bine...sunt inteles de catre cei neintelesi..blamat de cei comuni si omorat de mediocritatea celor innavutiti peste noapte...urasc sunetul telefonului mai abitir decat ma uraste cel pe care l-am trimis acolo unde-i este locul...iubesc ceea ce ai mei urasc...sunt inversul normalului si haosul din sufletul meu produce liniste...unde dracului sa pomenesti asa ceva decat la mine...eu....eu cel care mirosind a parfum scump zamislesc imprejurari ieftine...care cauta cu infrigurarea unui copil clipa nefasta....eu care atrag prostii mai ceva ca un afrodisiac...eu care vand suflete si mi le cumpar inapoi inzecit si fericit de afacerea facuta jur ca nu mai fac niciodata...si gresesc la nesfarsit....mai cred in sinceritatea oamenilor si-n capacitatile lor de intelegere...sunt un mare visator si "D" repeta acelasi lucru...."ai incredere numai in cine nu trebuie"....si are atata dreptate...mi-e atat de draga cand mi-o spune...si eu simt asta....contrar aparentelor zamislite in mintea ei datorita unui comportament mult prea haotic manifestat de subsemnatul...ea crede ca nu-i sunt draga...si cat de mult se inseala....
"Dati-mi viata'napoi ce-am risipit-o pe voi"..asa-mi vine sa strig din toti plamanii....care incet incet se fumeaza odata cu zilele mele, lasand in urma pete de cenusa neagra...la fel ca sufletul meu....sunt atat de prost sa cred ca pot sa schimb ceva incat ajuns in punctul culminant...cu toate hienele ancorate de gatul meu gata sa ma sfasie..eu continui sa alerg....cu sangele siroind pe hainele perfect calcate...fara pic de dunga....
- de ce ai facut asta?spuse vocea de la capatul celalalt al unui telefon mult prea scump pentru necesitatile zilnice....
-de ce? pentru ca am dreptate...intelegi? pentru ca am dreptate....
- ai ai numai ca iei foc atat de repede si ceilalti or sa inteleaga contrariul....
- ce contrariu ma...cand stiu ceva..cand stiu ca nu am facut nimic, ma doare undeva ce inteleg ceilalti....
- nu este asa....trebuie sa te calmezi si sa te concentrezi la ce ai de facut....
- auzi...eu nu sunt adeptul chestiei "daca doi zic ca esti beat..te duci frumos si te culci"!
- stiu, dar totusi....
- totusi nimic ....nu vreau sa mai aud nimic....sa fie 3,4 de ce nu...5!
- esti nebun....jur ca esti nebun...
- da..si pe deasupra si neinteles nu?
-cine sa te mai intelega si pe tine....
-dracu ma...ala sa ma inteleaga....
-faci cum crezi....
-fac cum simt..nu cum cred....aia este..cum simt....
- visezi...
- poate...
- si daca aparatul ala este manarit..te-ai gandit?
- da....
- si? daca o sa iasa invers de ceea ce zici tu....?
- atunci....nimic nu mai este decat....nimic!
Intrebari pertinenente si slugi slugarnice ce-ti inoculeaza idei pe care mintea ta le refuza...pe care le ejecteaza inainte de a naste o idee....cand ai dreptate crezi ca totul se rezuma la "asa simt"...cand crezi ca poti arata ca nu ai gresit atunci inevitabilul se produce...si toate cate au fost nu mai conteaza...cand crezi ca tu esti ingerul ce-si agonizeaza zborul..ei te transforma in demon ce-si iubeste caderea...si cand ai dreptate si nimeni nu te crede..mori incet...si te stingi precum o lumanare asaltata de curenti invizibili...dar care-i grabesc...stingerea!
SA FACEM CEEA CE TREBUIE FACUT - la dracu cu toti demonii si ingerii vazuti si nevazuti...la dracu cu toate mastile si plebeii far' de niciun Dumnezeu....sunt aici...si acum...nu atunci....sau maine!

30 de comentarii:

  1. tu cum esti intr-o zi, sa zicem normala??:)

    RăspundețiȘtergere
  2. notiunea asta de "normal" este atat de anormala:))

    RăspundețiȘtergere
  3. impresionant insa pun si eu aceeasi intrebare ca si a anonimului de dinainte!

    RăspundețiȘtergere
  4. si ce anume trebuie sa faci?nu de alta dar mor de curiozitate:)**

    RăspundețiȘtergere
  5. M-ai uns la suflet cu propozitia asta: eu nu sunt adeptul chestiei "daca doi zic ca esti beat..te duci frumos si te culci"!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dama: de cate ori nu trebuia sa ma duc eu la culcare ..eheee:)) gasesti tu si extinctoare....smart girl:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Execrabil!mor pe ăștia care braveaza în intangibili!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ceaiul de la ora 517 august 2015 la 22:16

    Impecabil scris!Tu chiar ai un talent aparte!Pot spune ca ești artist în arta uratului:)Transpuse asa cum o faci tu, orice cuvânt urat capătă un sens deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  9. Dada...deosebitule! Impecabilule! Artist real! :)))
    Ei i-ai fost cumplit de drag....sa crezi asta! Te poti hrani din asta....

    RăspundețiȘtergere
  10. Suficient pt. El....pare-se...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În niciun caz..Devill este Devill..cum sa fie suficient..hmmm:))

      Ștergere
  11. Nu mai bine va luați o camera?

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu zici rau:)))) dar tre' sa stau la coada...:))) ceea ce nu-mi place...
    Nu vezi ce e aici?:)))) rapitor,ravisant,mirific,cuceritorul "Dev":)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Gusturile nu se discuta!eu una am învățat asta și cu unul ca el nu cred ca este usor!ce are aici sunt trecătoare vremelnice!niste femeiusti în calduri,frustrate pana peste cap!

    RăspundețiȘtergere
  14. :))) ai grija...sar precum hienele:)))
    Sunt comice ma...dragul de el...de unde o mai fi el drac?:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu și oricum este o chestie tipic masculina!Din ceea ce am citit este căsătorit sau ma rog cel puțin asa reiese!cert este ca are și un copil și nu pare tipul abordabil de către orice dama!Drac este cu siguranță dear!:)

      Ștergere
  15. :)))) asa o fi...daca spui tu...:))
    Hai ca tropaim spre deliciu-i:)))
    Pt el incepe o noua zi, pt noi,doar o noapte banala....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ai dreptate!sunt de părere ca adora sa se vadă urcat pe cele mai înalte culmi la fel cum sunt 100% convinsa ca ne urmareste:)
      Banala?sorry..dau gata niște mojito asa ca în niciun caz banala!Mi-am programat pentru dimineata o durere de cap:))Iar se uita patronica la mine și eu la el cu ochii rosii:))

      Ștergere
  16. Hihi...sa ai pofta draga mea!!! Eu am trecut la vodca cu cranberry:)) uite asa ne transformam in "alcoolicii anonimi":)))
    Aaaa...Devill uraste alcoolul...o sa ne scoata din clubul "fanilor":))) dar la cate vicii are...ar fi o reala marsavie...nu o va face:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După tequilla merge mojito:)te aștept la Bucuresti!bautura este din partea casei:))
      Devill nu bea??am trăit sa o aud și pe asta!Il cunosti??

      Ștergere
  17. :))) multumesc de invitatie!
    Nici nu as vrea sa-l cunosc...mi-e suficient cel de aici...
    Are multe vicii, dupa cate ai citit, dar nu alcoolul:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu as vrea!Nu zic nu băieților rai:))Vorbesc în dodii!mojito i-a partea care i se cuvine:))

      Ștergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!