Unforgiving

16:02:00 Devill Advocate 1 Comments

sursa:http://ongchewpeng.deviantart.com/
Este vineri...o zi in care vreau sa uit de toate cate au fost si cate s-au intamplat...vreau sa uit de mine cel ce am fost si sa ma traiesc pe mine cel ce sunt in aceste zile...nu vreau sa-mi amintesc cate suflete am pierdut ieri si nici cate am vandut...nu vreau sa-mi umplu capatana cu intamplari traite in tenebrele noptilor racoroase....vreau sa fiu "blank"..atat...nimic anormal pentru un normal..numai ca la mine pana si normalitatea este anormala...nu vreau sa mai citesc bloguri proaste si nici rahaturi scrise doar de dragul comentariilor si al publicului nimfoman....nu vreau personaje ascunse dupa id-uri pompoase sau anonimi care stiu ei cum stau treburile....astazi as vrea sa va citesc cuvintele aruncate aici dupa cum va taie capul...astazi as vrea sa citesc trairile voastre..as vrea sa devorez un blog real...as vrea multe...as vrea ca lumea asta ejectata pe foi elctronice sa fie si cea reala....as vrea sa nu-mi mai puna nimeni la indoiala verdicitatea a ceea ce scriu....dar deh...plebeii si ingratii vor refula spume interminabile la guri hraparete...
Spune-mi ce-ti trece prin minte...orice...azi devorez scriptele voastre..astazi vreau sa uit de mine....pentru ca fiecare postare de aici...a fost reala si nimic nu mi-a omorat sufletul mai mult decat scrierea ei....
Astazi nu vreau curve si nici pularai ce-mi seaca starea in care ma aflu..nu vreai militieni si nici judecatori sau procurori...nu vreau rahati si nici ratati...nu vreau patroni ce nu-si incap in piele de prostia refulata...nu vreau femei usoare ce-mi zambesc complice...nu vreau starvuri ce mint la fiecare pas...si nici lingai ce-si ling atarnarile....nu mai vreau prafuri albe inghitite din ordine date de minti bolnave...nu mai vreau dosare ticluite cu probe mincinoase....nu mai vreau militieni ce-si schimba atitudinea dupa functia pe care o are "vinovatul"...nu mai vreau procurori ce-si construiesc cariera pe probe mincinoase si spagi colosale....nu vreau nimic...pentru ca astazi..vreau sa fiu eu...nu vreau robe negre sub care se ascund corpuri inerte...nu vreau teste matrasite de experti nefututi...de raspunsul carora depinde libertatea unui om...nu vreau nimic.....astazi ca de fiecare data...ma pregatesc de lupta....rai sau iad....cine dracu va invinge?

Un comentariu:

  1. Astazi imi trec atat de multe prin minte, incat nu poti cuprinde nici chiar tu...ar fi imposibil...iad sa fie!!!!

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!