Heart of stone

15:45:00 Devill Advocate 13 Comments

sursa: http://kingworldnews.com/
De ce nu mori bestie?...mori odata si-mi paraseste sufletul fara de scapare...scapa-ma de chingile astea infierate si reda-mi libertatea de odinioara...te gazduiesc de prea mult timp si tu drept recunostinta nu-mi oferi decat valuri de lava fiebinte si masti de otel...nu-mi esti decat zanganit de lanturi si strigate de agonie...asta-mi esti...si ma sufoci atunci cand vreau sa respir...si ma faci sa respir atunci cand vreau sa nu o mai fac...paraseste-ma si lasa-mi darul ce mi-a fost luat cu atata usurinta...simt ca tu esti eu si eu nu mai sunt eu....m-ai configurat dupa bunu-ti plac si m-ai tarat pe taramul desertaciunilor...si acum....
Simt cum toate lucrurile se amesteca ordonat intr-o ordine haotica data doar de impulsul momentului...ce-mi pasa mie de tenebre si de lumini de la capete de coridoare..ce-mi pasa daca scriu alambicat si "fara noima" cum spun fete schimonosite...mi-e prea bine sa-mi fie rau...mi-e rau ca sa-mi fie bine....sunt obisnuit cu repulsiile si cu zambetele false..cu mese de catifea pe care se arunca prafuri ce-ti starnesc imagini grotesti...sunt satul de prietenii de fatada..de ghiare ce ti se infig in spate in timp ce zambetele-ti zambesc in fata...trairile mele nu vreau sa fie si ale altcuiva...si faptele infaptuite mi le arog fara nicio repulsie...simt cum ma bantuie amintirile si cum ma sfideaza moarte...
- ai imbatranit...spuse in timp ce-si pregatea stiloul....tipicara asa cum o stiam pun pariu ca avea si cateva rezerve la ea....si da..le avea..ce dracului ma cum sa ma insel in privinta ei...
- da ma asa este..toti imbatranim...ii raspund privind mainile fine ce strangeau cu tact capacul stiloului auriu...sunt atat de imunizat la gesturi dar atat de atent la mimica...creierul lucreaza obsesiv...
- ai ramas la fel de nebun? sau te-ai mai schimbat si tu?....ca vad ca firele albe si-au cam luat peschesu'...zambeste...pot sa accept intrebarile ei directe fara sa-mi fie teama sa-i raspund...atat cat raspund incerc sa nu-si gaseasca raspunsul...
- m-ai cunoscut demult...acum nebunia mea a atins cote alarmante....si firele..da-le dracu ca nu asta conteaza...fumul fin de tigara ma imbata cu mirosurile negrilor de pe plantatii interminabile de tutun...ce dracu fumez eu asa ceva ma gandesc...mai mult ma prostesc in loc sa-mi fumez mintile si plamanii cu cele normale...nu-mi place...sting trabucul intr-o scrumiera mult prea mica pentru o dependenta atat de mare...
- nu-ti mai plac lucrurile sofisticate?ma intreaba in timp ce-si aranja camasa lasata descheiata la niste nasturi care pareau in plus...
- le-am fumat demult...zic ....
- da observ, de aia ai tras doar cateva fumuri din trabucul ala...asa te-ai obisnuit sa le fumezi?...doar cateva fumuri si gata...nu?
- hai ma lasa-ma si tu cu astea...sunt expirate pe bune...de parca nu ma cunosti...raspund plictisit...nu-mi gasesc locul pe un fotoliu pus anapoda intr-o camera ce nu-si avea rostul...privesc biblioteca din dreapta mea si toate cartile de acolo nu-mi amintesc decat de clipa rasfoirii lor...incet..cu tact...foaie cu foaie...de scrisul cu cerneluri in filigran si litere alambicate....
- te-ai mai gandit la ceea ce ti-am spus ieri?
- da....raspund fara sa astept sa termine...
- si te astept?
- asteapta-ma ca nu vin....ii raspund fara sa-mi pese de urmari...
- ce dracu vrei tu ma..ce vrei...esti sclifosit,simandicos, plin de aere....cine dracu te crezi? tu ai impresia ca asteapta cineva asa dupa tine, cand ai tu chef...cand vrei si ti se face pofta..crezi ca sunt proasta?
- deloc...cred ca esti desteapta...prea desteapta ca sa mai continui...aprind o tigara normala...nu rahaturi acoperite de foi negre...
- si daca zici ca sunt desteapta...ce crezi ma ca am vazut eu la tine?
- nu stiu..tu sa-mi spui....
- nu am vazut nimic ma...asta sa intelegi...esti comun, esti la fel ca toti ceilalti...
- poate...
- esti decat cu nasul pe sus...imbracat fandosit si cu gesturi de fante....de nerecunoscut...diavolul se imbraca asa cum doreste el....ce nu-ti place...sau mai bine zis.ce-ti place...crezi ca stau sa ma gudur pe langa tine ca o pisica in calduri si tu..tu sa-mi spui decat buna ziua numai ca ei sa nu se prinda??asta crezi?crezi ca sunt o dama pe care sa o consumi tu asa cum vrei?
- deloc....
- dar atunci?
- nu-mi place deloc sa consum dupa ce au consumat  si prietenii mei....
- nesimtitule!!!!
Cand ma gandesc ca repulsiile ma domina demonic si nu-mi pot stopa iesirile directe, ma apuca teama de mine...o teama ca sunt atat de direct incat interlocutorul nu-mi poate suporta cuvintele taioase...si dau sa ies si nu pot ..ceva din mine ma tine legat acolo si nu stiu ce demon o face atat de perfect...traiesc clipele la intensitate maxima, ador sa imping lucrurile la extrem, extremul ma impinge spre margini de prapastii si stihii ce-mi asteapta caderea....ma intorc....sunt de-a dreptul nebun..si-mi place hazardul..la dracu....
- si pentru ceea ce ti-am spus....joi o sa pierd nu?
- logic...spuse ea.....ca doar nu o sa te astepti la o solutie favorabila de la una care a fost consumata de prietenii tai....nu ti-ar fi scarba daca ai castiga?...iesi!!!
Usa se inchide zgomotos...uniformele de la intrare arunca in mine cu priviri de idioti incercand sa para ca nu auzisera nimic....nu aveam nevoie de vreo confirmare si in niciun caz de la ei...aveam toate confirmarile de la mine...sunt mort si prea tarziu sa mai fiu viu...la dracu!

13 comentarii:

  1. nu esti un baiat prea cuminte:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-ai furat-o...din nou...nici macar nu ma mai mira....Dar fii mandru! Asa asa...da-te cu capu' de pereti...zvarcoleste-te....Iti place si nu-ti place...te imbie si iti creeaza repulsie...ai pleca si n-ai pleca...toate cumulate ...contrastele toate in tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. ma dar toate toate asa la mine?:)prea de tot!!daca nu am fost cuminte deh:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei...iti fac placere toate astea...te hranesti din ele,dar inca nu crezi ca-ti pot aduce si necazuri...o sa vezi pana la urma

      Ștergere
  4. Mie daca mi-ai fi spus asa crede-ma ca-ti lipaiam vreo cateva perechi de palme asa de amorul artei si nici nu mai calcai vreodata pe la mine!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce bune erau perechile alea de palme Roxanne:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim: multumesc pentru "incurajari":)

    RăspundețiȘtergere
  7. esti misogin,plin de tine,infumurat,afemeiat,fricos,anxios,depravat si lista poate continua!

    RăspundețiȘtergere
  8. buun asa...vezi ca nu le-ai scris pe toate!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am eu o gramada...dar le tin pt postarile viitoare:))

      Ștergere
  9. Voiam sa-ti zic - nu cumva te-ai vazut cu mine? Si eu am un stilou auriu. Dar citind restul articolului, sigur n-am fost eu. :))))
    Nu-i de joaca cu femeile refuzate, Devill! :D

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!