Deception

14:04:00 Devill Advocate 10 Comments

sursa: http://rebloggy.com/
De ce dracului nu renunti? Esti orbit de atata soare? tu si cu ideile tale tampite, cu visele tuturor nelegiuitilor asternute pe-o fituica de hartie asteptand sentinta cu atat ardoare mai ceva ca sufletul pe care-l aperi....nu vezi ca nu poti sa lupti cu un sistem ce te sugruma incet incet....ce-ti stoarce fiecare picatura  de vlaga lasandu-te gol pe dinauntru....fad pe dinafara.....nu vezi orbule??!!
Esti sarac cu tine si din saracia ta te daruiesti tuturor celor care vin la tine si pleaca..si care nu se uita inapoi cand tu ramai ganditor, rece..apatic - visezi vise tinere...si nu esti decat un detentor al fiecaruia om care-ti imbiba sufletul cu povestea vietii lui...le strangi pe toate ca intr-un manunchi de spice..si noaptea cand altii dorm, tu incerci sa-l imbraci cu fundita rosie...asteptand cu nerabdare ca dupa cateva zile sa-l desfaci si sa-i culegi roadele...
Nu am renuntat pana acum si nu o sa renunt nici de acum inainte..pana cea din urma picatura de sange nu se va scurge din trupul intepat de sulitele fariseilor...pana ce nu-mi satisfac "pohta ce-am pohtit" si "visul ce-am visat"....
Nu am renuntat cand am vandut sufletul pentru a scapa trupul..nici atunci cand a trebuit sa platesc soarele pentru a rasari....nu este momentul sa ma retrag ca un mielusel dupa ce atat amar de vreme voi cei care-mi bantuiti visele si noptile m-ati stors pana la epuizare de cea din urma farama de moralitate...
Nu am renuntat nici cand cea care era imbracata in negru stand in fata mea poza intr-un exemplu de moralitate nepatata cand de fapt termenul acesta era strain de ea...a judecat in continuare dosarul privindu-ma fix in ochi..nerespectand niciun articol de lege si nicio cutuma..umbrita doar de ura refularii provenite dintr-un refuz....
nu Cristina, esti o femeie frumoasa dorita de multi barbati; intre noi doi nu o sa fie nimic decat o masa rece de lemn,  o biblie si o cruce tronand deasupra tuturora! - m-a urat atunci pentru ingratitudinea mea...o privesc taios...ma uraste si acum....stiu asta - simt ura si dorinta din privirea ei, o combinatie mortala ce cu siguranta ma va face intr-un final sa pierd acest proces....si pe mine odata cu el!
domnule, nu pot sa castig este in zadar sa ma lupt cu ea...tu nu intelegi ca ea pe mine ma vrea?? putin ii pasa de dosarul asta si de viata ta...putin ii pasa de tine si de ai tai....asa am vrut sa-i spun clientului insa nu am putut....
- o sa fie bine o sa vedeti...chiar daca pierdem acum, castigam in recurs...atat am putut spune....si vorbele mi-au ramas sugrumate...
A plecat mai linistit, l-am privit cum iese si nerabdator si-a aprins o tigara....a tras cu sete din ea...saracul de el...nici nu stie ca astazi a fost vandut pe-o fraza....

10 comentarii:

  1. De ce trebuie sa te dezumanizezi in halul asta?pentru cine o faci si mai ales pentru ce?
    Spune-mi te rog, ti-e bine asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. cand trag linie..ies mai multe linii si nu stiu de ce:))

    RăspundețiȘtergere
  3. ar trebui sa ai mult mai multa grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. si care credeam ca nu ma bate nimeni la cap:))

    RăspundețiȘtergere
  5. nu trebuie sa te enervezi cand cineva vrea binele tau!

    RăspundețiȘtergere
  6. se pare din cate vad eu ca esti atras de femei puternice!cele simple nu-ti plac?:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Roxanne: de unde ai tras tu concluzia asta..mediocra?:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Am deschis blogul tău și stupoare!Astazi nu citim nimic???

    RăspundețiȘtergere
  9. Trebuie sa stii ca in wkd...e doar...un simplu Inger...

    RăspundețiȘtergere
  10. Bag seama...cu cat mai multi te citesc, cu atat mai putini sunt cei ce inteleg. Continua sa scrii, in primul rand pentru tine si nu in ultimul rand pentru cei din urma...

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!