Angel of death

15:59:00 Devill Advocate 9 Comments

Ziua de luni inoculeaza in vene lichidul spasmodic al pierzaniei, transformarea brusca la care sunt obligat sa ma supun ma strange ca o menghina inrosita de focuri intretinute de corpuri ce ard mocnit....estetica uratului asa cum spunea cineva pe aici ma fascineaza intr-un mod nepermis de agresiv...cum dracului poti zamisli din intamplari si fapte reale de o uratenie iesita din comun..postari pe care cititorul le crede aiuristice....dar in acelasi timp le citeste cu nesat?
Sunt citit din curiozitate...sunt lecturat din pierderi de timp....rastalmacit din dorinte neintelese...disecat de vorbe inoportune....blamat...terfelit...si totusi de ce dracului continui sa scriu cu aceeasi sete electronica dominata de senzatii de usurare eterica dupa ce arunc aceste vorbe aici....??
Sadismul marchizului de Sade ma suprima si toate cate au fost ma omoara lent..picatura cu picatura...ma spurc cu fiece cuvintel aruncat din suflet aici...si nu-mi revin decat in visele mele sumbre...am pofta sa poftesc si ura sa urasc...sunt nociv..radioactiv...seman furtuna si ca idiotul astept sa culeg sori pe cer....stiu sa ticluiesc pentru ceilalti...pentru mine insa stiu sa ma sinucid in ritmuri boeme de muzici nemaiscultate...stau si-mi fumez tigarile si adulmec fumul lor nepasandu-mi de consecintele nocive...sorb lichide negre mintindu-ma ca ma trezesc...si nu fac decat sa-i dau posibilitatea unei inimi imbatranite de timpuriu sa-si faca de cap...sa-mi dea croseuri si sa ma tina in fibrilatii....asa cum o fac eu cu ea...
Nu am rabdare sa ascult pana la capat si nici nu vreau sa ma gandesc daca pe mine ma asculta cineva...cer prea mult in conditiile in care ofer atat de putin...sau chiar deloc...emit pretentii desi eu la randul meu nu vreau sa le admit...sunt negru...si soarele meu cu siguranta nu este al niciunuia dintre voi....vreau sa-mi sinucid mintea inaintea trupului...vreau sa-mi reprim cosmarurile inaintea realitatii...cine dracu sa ma mai inteleaga....postarile mele seamana cu monoloage interminabile despre cate rahaturi se intampla..despre cum se cumpara la pret redus si se vinde inzecit..despre demoni in agonie si trupuri inerte..despre femei usuratice care-si vand corpuri si vieti..despre prafuri ce-ti inhiba dorinte si vieti ce se iau intr-o clipita...aiuristice intr-o ordine ordonata...reale intr-o realitate mult prea sumbra...fiecare bucatica din mine se transpune intr-un mod grotesc..ejectat de catre cativa prin comentarii copilaroase...si mi-e ciuda ca nu inteleg nimic din greselile pe care eu le-am facut...nu sunt un model pentru nimeni..pentru ca raul...diavolul nu poate fi etalon decat pentru discipoli...si voi nu-mi sunteti discipoli...nici eu nu sunt diavolul acela....voi sunteti mai buni si puteti mai mult...voi trebuie sa fiti altfel decat sunt eu...
- auzi? dar tu...cum poti fi atat de calm, atat de impasibil...este ca si cum nimic nu te-ar atinge....?
- asa crezi tu....ca nimic si nimeni nu ma poate atinge....mintea ma joaca dupa bunul plac...ma adoarme sedandu-ma cu picaturi fine de amintiri....
- pai asa lasi tu de inteles, ca ceea ce se intampla nu te afecteaza si dracului, ti se intampla o groaza...cum rezisti?
- cum sa rezist....vezi tu...poate ca nimic nu ma mai impresioneaza atat de mult..si pana mea...poate ce am trait a fost destul de urat pana acum astfel incat sa nu ma impresioneze...
- da ma dar chiar asa?
- chiar asa...si nici mie nu-mi vine sa cred...parca traiesc intr-un rahat de film...si prost scris si regizat aiurea...bai si cand te gandesti ca exista oameni care habar nu au ce se intampla pe lumea asta...pfff!
- poate este mai bine pentru ei sa nu stie..nu crezi?
-poate..insa cand apare cea mai mica problema...habar nu au cum sa reactioneze...cred ca aia este cea mai mare problema pe care o pot avea...
- si pe tine...pe tine ce te face sa mergi mai departe...?
- tu chiar vrei sa-ti raspund la asta?
- da clar...din moment ce te-am intrebat....se uita la mine in timp ce-si dezgolea incheiatura mainii la care lasa sa se arate un ceas mult prea scump....
- cred ca ....am vrut sa-i raspund...nu am mai putut...usa se deschise zgomotos...tipul imbracat in uniforma albastra intra in biroul cu usi duble capitonate, urmat de cativa insi...suntem gata doamna....se ridica instantaneu de la biroul plin cu dosare...parfumul ce-l arunca spre mine ma trezi la realitate...finetea nu avea nimic de-a face cu profesia...si nici eu cu ea se pare...trecu pe langa mine impasibila zambetul acela acum era transformat in chingi otelite...camasa anormal de calcata se ascunse repede sub un sacou perfect cambrat pe o talie lucrata in goana dupa cadavre...atat de aproape fu trecerea pe langa mine incat dunga fina dintre noi nici ca ne putea delimita...ma privi atenta fara sa clipeasca...esti atat de dragut cand te enervezi...mai incearca data viitoare.....
- si "DVS" atat de profesionista doamna...atat am reusit sa mai spun...in urma mea se inchise usa si odata cu ea si cea din urma sansa de a mai razbi in acest dosar...
Am crezut ca pot sa o fac insa nu am putut am crezut ca pot sa mor dar nu am putut...si blestemat de trupurile silfide ale trecutului sunt menit sa traiesc...sa ma chinui incercand din rasputeri sa nu-mi incalc niste principii mult prea sanatoase pentru o lume  atat de bolnava...am crezut ca diavolul poate face orice pentru a obtine orice...am crezut toate astea insa astazi..astazi am primit ceea ce am oferit....

9 comentarii:

  1. o dai mereu in bara nu?:)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu spui oamenilor ''voi sunteti mai buni si puteti mai mult'', dar in general oamenii cred despre ei cele mai rele lucruri - ca traiesc degeaba, ca nu-s buni de nimic, ca nu le iese nimic, ca nu-s in stare de nimic.
    Daca ar intelege omul de cate e capabil... multe s-ar schimba.

    RăspundețiȘtergere
  3. daca ar intelege...s-ar ingrozi..si nici povestile astea nu li s-ar parea din alte vieti...dar deh....

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat Dev!Asa cum spunea anonimul de dinainte, astazi ai cam dat-o in bara!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. o dai bine asta este clar!nu oricine poate sa imbine cuvintele grotesti si sa le armonizeze si sa iasa ca faci tu!daca stai sa citesti atent, nu ca stiu eu cine de pe aici, chiar gasesti chestii interesante!si ai dreptate, asta este viata adevarata nu ceea ce ni se arata pe la vreun jurnal de stiri!

    RăspundețiȘtergere
  6. Singurul lucru care te mobilizeaza il reprezinta o singura privire(A..)...asta e raspunsul corect care ti-a ramas in gat si care nu stiu cat ar fi impresionat-o
    Eu sunt subiectiv...nu m-a dat pe spate scrierea...azi....cred ca m-am defectat si nu mai sunt usor de impresionat..dar raman sa vad continuarea....poate cine stie...chiar se casatoresc in filmul asta:)))

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!