Si nu am gresit cu nimic...

17:00:00 Devill Advocate 23 Comments

sursa: http://tamrielvault.com/
Nostalgia vremurilor ce-au fost sa fie trecute ma biciuie inuman....puncte de suspensie pentru trairi continuue si virgule pentru aer incins tras in piept...cand dreptatea naste monstrii atunci totul este pierdut..cand monstrii zamislesc dreptatea mai exista o sansa de supravietuire...nu exista cale de intoarcere daca mergi pe un drum ce ti-a fost scris...si de vrei sa te intorci atunci ordinea stabilita se transforma in haos..un haos ce-ti smulge fiecare particica din trupul ponegrit...un haos in care doar bestiile se lafaie pe butoaie de smoala...iar ingerii-si ard aripile in chinuri grotesti...de poti sa treci nu vei uita de vei uita nu poti trai...simplitatea prin alaturarea acestor termeni nu face de cat sa agraveze inconstient drama prin care treci....si mori de fiecare data si niciodata....si te trezesti semet si plin de zanganit de fiare inlantuite la picioare....
- bai, crede-ma....ii spun in timp ce durerea mea de ceafa ma ataca letal...tot sangele mi se condensase innecand sinapsele brutal....in timp ce citesc vad franturi din mine asternute anapoda pe un rahat de coala mirosind a pierzanie...citind vad ca ceea ce facusem capata o alta intorsatura...inimaginabila....si totusi..ma asteptam la asta din clipa in care am avut acel "ceva" care mi-a spus....nu o face!!.....o privesc stand in fata mea..incercand sa dea un sens celor scrijelite despre mine....stiu ca gandirea ei constructiva si starea de spirit vor conlucra la a demonstra  plebeilor ca cel pe care-l apara este si cel care nu merita toate rahaturile aste...stiu asta si o simt mai aproape decat orice pe lumea asta...stiu ca numai in ea pot avea incredere si mai stiu si ca va fi acolo...de fiecare data cat eu calc pe rocile incinse...stiu ca ratiunea ei este una pe care nu am intalnit-o la altcineva pana in prezent...ma fascineaza felul cum abordeaza lucrurile si modul cum le spune pe nume...nu vreau medalii si nici tinichele...nu vreau zambete si nici mangaieri...vreau doar sa creada in mine...dar..cum dracului sa cer unui inger sa creada in diavol?? sunt habotnic si durerea ce-mi fulgera mintea ma face sa ma incolacesc....pentru prima data nu ma pot abtine...stiu ca nu am gresit cu nimic...la dracu...
- bai, stai calm, citesc, schitez si cand te linistesti o sa vedem cum facem...stai linistit....spuse in timp ce-si aprinde tigara cu o bricheta ce insasi este atat de misterioasa...ma priveste si nu vad mai departe de privirea ei....si as vrea sa creada in mine...in mine cel pe care multi il urasc si-l blameaza...in mine cel care sunt mai mult demon decat inger...in mine care mint numai sa arat adevarul....in mine care sunt infierat de neputinta vorbirii deschise..libere...fara rahaturi si alte bariere....sunt asemnea unui paria care insa nu are nevoie de confirmari asa cum crede ea...are nevoie doar de cineva destept care sa-i inteleaga greselile..care sa nu-l blameze si sa-l infiereze cu fiare incinse zamislite in cuvinte drepte..ce taie si sficuie adanc in carne vie....
- singurul adevar de aici este ca din toate astea nu am facut decat rahatul asta...atat..dar ...nu inteleg ce dracu mai vor atata timp cat si-au luat banii inapoi....mi-e scarba de mine si de "camarazii de drum" pe care i-am lasat sa ma dezumanizeze grotesc....mi-e lehamite ca am fost credul si intelegator cu ei..dar nu cu mine....si acum...acum platesc pentru toti neavenitii si tristii care nu au visat mai mult decat tocul de la usa casei pe care nu o au....
- calmeaza-te...spuse stapana pe sine....incearca sa-mi prinda privirea in timp ce eu mor de durere...a dracului durere...nici macar nu mai stiu cum este sa-mi fie bine...si rahatii astia care nu au pentru ce muri vor sa-mi arate pierzania....
- ma calmez..dar vezi tu....cand vad atata rahat....stiu ca dupa scrisurile ce-i trec prin mainile fine nu pot sa fiu crezut..aproape ca mintea-mi joaca feste  si ma face sa cred in neputinta mea de a intelege ca lucrurile au fost asa cum sunt stoarse din pixuri ieftine....
- da ma stiu...dar ...cred ca te-au facut....spuse in timp ce soarbe din aceeasi cana de cafea ca si mine....mi-e draga cand o vad  asa...mor de ciuda ca nu ma crede cand i-o spun...dar cu timpul...toate cate vor fi fost traite impreuna chiar si pentru cateva clipe vor capata un nou sens...acel sens pe care eu nu am stiut sa-l explic...telefonu-mi suna brutal....intelege ca sunt stresat si cu tactul caracteristic se ridica si se indrepta spre usa....
- hai ca te las..schitez eu cate ceva...si vb....iese si ma lasa in urma...ma doare capul ingrozitor si inima-mi pompeaza haotic sangele spre extremitati...parfumul meu miroase a cadavru..mirosul meu  miroase a el....am vrut sa-i spun sa se opreasca....as fi vrut sa se opreasca....as fi vrut ca diavolul sa-i spuna "multumesc"...macar atat.....a iesit intr-o liniste formidabila..contopita cu decesul celui pe care-l lasa in urma sa....raman cu mine si cu toate cate-mi zvarcolesc mintea si trupul....la dracu cu toti si cu toate....as vrea sa ma creada...atat...pentru ca nu am gresit cu nimic....si ei ma vor sa nu mai fiu....si eu ii vreau ca ei sa nu fi fost niciodata.....DIAVOLE!!

23 de comentarii:

  1. este foarte frustrant ca tu sa ai dreptate si nimeni sa nu ti-o impartaseasca!am trecut si eu prin asa ceva si nu mi-am revenit usor dar mai devreme sau mai tarziu adevarul va iesi la lumina ai sa vezi!

    RăspundețiȘtergere
  2. io de fiecare data nu inteleg nici pe drak nu stiu ce zici da imi place cum scri

    RăspundețiȘtergere
  3. De la tine hunule nu am niciun fel de pretentie sa intelegi ceea ce scrie Devill aici!Asa ca nu te mai chinui degeaba ca este destul de greu pentru tine!Nu mai bine inveti tu pentru BAC?
    Fara resentimente:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce ai pățit de ești atât de inversunat?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ceaiul de la ora 511 august 2015 la 18:14

    Excelent scris!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu chiar trăiești ce scri aici?pentru ca dacă este asa cum povestești deși sincer nu cred, o faci al dracului de bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca ar avea ea voie sa vorbeasca...daca ar putea ea sa iti spuna lucruri....daca ar putea sa ti le arate....daca ar putea sa le faca.....ai fi mult mai puternic ..."Demonul perfect"
    Cand ea crede in "client" ....pare sa depaseasca orice fel de limite inchipuite de tine...pana la urma asta conteaza nu? Totul se reduce la solutie...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce dracu ma voi chiar credeți ca este real ce zice asta aici?Inseamna ca ar avea 100 de ani sa trăiască ce povestește el aici!cum sunteți de naivi!:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Io: traieste intens...are peste suta:))) cateodata...pare numai...nemuritor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai fraier este cine crede!Parerea mea umila este ca tipu este un frustrat și cam atat!Vomita aici ce visează noaptea!Si voi fufelor îl credeți ca proastele!

      Ștergere
  10. bei coae asta macar scrie ceva tu ce dreacu o sugi în baie dastia cu gura mare fut io ziua in getou asa ca besi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ești și analfabet!Pune mana pe carte și învață dracu ceva în loc sa arzi gazu de pomana!

      Ștergere
    2. Mai Io ești un taranus ars de invidie!meri mai departe și lasă oamenilor dreptul la exprimare!Eu una nu m-as lasa atinsa de unul ca tine, poate doar sa-mi dai niște limbi dar și asa as avea mari dubii în privința utilității tale!Orice purtător de penis are doua coaie,la tine am dubii mari!

      Ștergere
    3. Sugeo în baie fraere oi fi analfabet da știu când sa ma opresc și cand sa acelerez și nu ma dau grande ca tine puta fleata clar

      Ștergere
  11. Ca în filme: niște tarani!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze ca ma bag și eu însă am alergie la "fandositi"
      Io: ala nu este film, este reclama dragule și ma mir ca nu știai atât timp cât este băutură ta favorita!asta asa ca "nice to meet you":)
      Devill: ai putea face putina lumina în împărăția asta a ta innegurata!Nu mai da posibilitatea tuturor sa-si dea în petece!Kisses!

      Ștergere
    2. Roxanne nume de vedeta xxl!fain nu am ce sa zic!
      Diavolul asta al vostru vad ca se abține de la comentarii sau ii este teama ca nu-mi face fata?

      Ștergere
  12. :)))))) doar va lasa sa tropaiti....:)))
    "Kisses"...:)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca recunoaște superioritatea și limitele pe care le poate atinge!:))

      Ștergere
  13. Superioritatea ta!:)))))fugi ma de aici!:)))mooor de ras:))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Nebunie aici dar parca prea mulți nebuni!:)**

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!