Inferno

16:23:00 Devill Advocate 18 Comments

sursa:http://www.prayersfire.com/
Durerea de cap nu a trecut de ieri...este parca din ce in ce mai mistuitoare...si masca asta nu ma mai slabeste...camasa calcata impecabil si parfumul ce o invaluie arunca in jurul meu priviri iscoditoare...simt cum toate vietatile tenebroase ale pamantului se concentreaza asupra mea..simt cum orbitele incastreaza globuri ce ascund in ele culori diferite..de cele mai multe ori rositice...simt atatea si nu simt cum trebuie sa simt ceea ce simt...trairile demonice se transforma in simtaminte despotice....am trairile mele la dracu si nimeni nu poate intelege un "personaj" nociv ca mine...rar gasesc acele priviri care sa se contopeasca cu agonia privirilor mele...si cand le gasesc...le ascund si nu stiu sa le pastrez....cateodata uit unde le-am ferecat..cateodata uit unde le-am uitat...uit ca sa uit..si mai uit ca sa nu fac rau...sunt nociv..un fel de material radioactiv cu focoase emotionale coplesitoare...sunt haos dar haosul asta-mi provoaca liniste..liniste haotica...nimic nu mi-e indiferent si toate-mi sunt indiferente...zbaterile launtrice ma arunca inapoi in timp..imaginile vizuale se transforma in amintiri efemer de actuale...
-poti sa faci asta pentru mine? ma intreba in timp ce-si plimba mana prin parul blond...zambeste fara sa stie ca zambetul ala il uram atat de mult...
-nu pot...nu si nici nu vreau...ii raspund taios sorbind cea din ultima gura de lichid din cana...aprind o tigara doar din plictiseala...raspund si la telefon...gest care acum ceva vreme nici nu-si imagina ca-l pot face in prezenta ei...ma priveste....
-asta este ceasul ala de atunci? spune in timp ce-si arunca albastreala lentilelor de contact asupra mainii mele stangi...se grabeste sa ma atinga...stiu ca nu o face pentru ca este vreo iubitoare de ceasuri...desi ii plac numai atunci cand este si detinatoarea lor...
- da, ii raspund in timp ce-mi butonez ca un apucat telefonul...multitudinea de taste ma face totusi sa fiu destul de coerent...conteaza daca este ala de atunci sau altul? o intreb in timp ce se aseaza confortabil in fotoliu...
- poate ca da poate ca nu...nu asta este problema...te-am rugat ceva si tu nu vrei...si nu inteleg de ce...?pare schimbata si vizibil iritata de atitudinea mea..nici nu ar avea cum sa fie altfel atata timp cat nu mai primeste atentia dupa care tanjeste atat de mult...pune picior peste picior si se joaca nevrotic cu parul...
-am spus nu si gata, daca vrei sa bei o cafea te servesc...daca nu..incheiem subiectul...raspund raspicat....crezi ca mai sunt ceea ce am fost atunci?
- nu cred, sunt sigura de asta...sunt sigura ca esti si mai rau decat atunci...a trecut ceva vreme de atunci...dar tu...tu te-ai schimbat fantastic....
-stiu...oamenii se mai schimba...si tu te-ai schimbat...in bine din cate vad...o privesc..impecabila....anii nu-si spusesera cuvantul in niciun fel asupra ei...radia a fericire aparenta....a nopti nedormite ascunse sub farduri scumpe...a neimpliniri ferecate in zambete largi...cu toata dentitia...spune-mi esti mai bine acum decat inainte?
-crezi ca eu am venit aici sa-mi faci caracterizarea? sa-mi spui cum arat? tu crezi ca eu nu stiu cum arat, ca nu stiu cum si ce am facut sa arat asa?tu ai impresia ca mai suntem adolescenti?se transforma in ceea ce stiam..in acel ceva ce nu se mai poate opri decat in momentul cand nu mai poate respira...
-tocmai mi-ai spus pentru ce ai venit si tocmai ti-am raspuns ca nu se poate....ce vrei mai mult? o intreb in timp ce nu-mi gasesc locul pe scaunul negru de piele...
-nici macar pentru ceea ce a fost...nici macar pentru faptul ca am fost odata noi?se ridica brusc...fusta mult prea scurta si decolteul mult prea adanc ma fac vulnerabil...diavolul se transforma in nebanuite infatisari...biroul pare neincapator pentru doi demoni...unul care se vanduse demult si altul care incerca din rasputeri sa nu o faca din nou....esti un tampit aia esti..nici macar nu stiu ce mi-a placut atunci la tine....zice in timp ce se indreapta spre usa....
-poate sunt...ii raspund ....vreau sa-mi aprind o tigara insa pachetul ce acum cateva ore era plin ...este gol..si in goliciunea lui se inneaca amarul meu...simt cum nervii ma insfaca grosolan, ca la o arestare de interlopi ce se transforma in secunda unu in mielusei patati...
- tu cu visele si cu ideile tale de om nebun...trezeste-te dracului odata la realitate...si nu mai visa....fa si tu ceva ....
- ce sa fac ma sa ma vand?asta vrei?pai mai bine pic eu ma decat sa-l vand pe cel de langa mine....si tu tocmai asta vrei...ii raspund in timp ce caut disperat o tigara...oricare ar fi ea....
-o sa regreti ai sa vezi....
-deja o fac....taios privesc lumina intermitenta a telefonului....la dracu..trebuie sa raspund....vezi ca am trimis-o la tine...fa ce trebuie sa faci...da? vorbim mai incolo...vezi ca tipa mai stie sa faca si altceva...da lasa...ca vorbim noi....inchide fara sa apuc sa replic absolut nimic...
-vezi? deja incepi sa regreti...spuse plina de ea...sunt bulversat si parca toate s einvart in jurul meu ca intr-un carusel...imagini si clisee ma fulgera demonic...sunt slabit si durerea de cap devine atat de agasanta incat aud bataile inimii in tample...pocnesc sinapsele si intregul univers parca este menit sa conspire impotriva mea...o privesc fara sa-mi dau seama daca demonul ei este mai hulpav decat al meu...
-auzi....nu vrei tu sa ma cauti pe afara?
-tampitule, o sa regreti ma...ti-o jur....iese trantind atat de tare usa in urma ei incat reuseste sa ma trezeasca la realitatea mea de dinainte...sunt atat de nemernic..atat de infumurat cateodata incat infumurarea asta a mea nu-mi poate aduce decat sfarsitul....cunoscusem ceva...consumasem ceva....traisem altceva...ma indragostisem atunci de altcineva...sunt nevolnic si prea obosit sa-mi pun intrebari stupide cu iz de romanta...sunt prea ocupat sa-mi numar demonii...sunt prins intr-un joc jucat de multe ori cu inima si cu sufletul..dar sufletul...la dracu cu el...nu-mi apartine si nu mi-a apartinut niciodata...sunt un demon menit sa hoinareasca in lumea ingerilor demonizati....trag aer in piept....ies....
- sa intre urmatorul....si intre timp, sa mearga cineva sa-mi cumpere si mie doua pachete cu tigari.....inchid usa in urma mea...linistea biroului ma apasa...sinusurile pulseaza transmitand durerea in tot corpul....sunt aici...sunt printre voi....sunt intr-un infect de INFERN...

18 comentarii:

  1. sa intre urmatorul, cat de sarcastic!

    RăspundețiȘtergere
  2. un pic mai bine ca ieri dar tot mediocru!mai incearca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Io: cum tot mediocru??? "la fel de mediocru":)) pai se poate?

    RăspundețiȘtergere
  4. Io ferea ca a sosit "master"!Aseara parca spuneai altceva nu?:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce master ma!sa fim seriosi!:))Diavolul asta al vostru nu este decât un frustrat si cum spunea cineva pe aici este și gras și chel!Asa ca nu ma futeti pe mine cu astea ca nu tine!Cu cine sa ma pun eu?Cu un frustrat!Mult sub nivelul meu chelu asa ca fuck off!

    RăspundețiȘtergere
  6. pa tine ce te fute grija cacatule daca iesti ciumeg hai so dam parte în parte și sa vezi capace ceti dau bulache

    RăspundețiȘtergere
  7. Sase ca a apărut băiatul din " getou":)
    Du-te ma fraierica de aici lindicule!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Io: în virtutea dreptului la libera exprimare deși aici nu se aplica, o sa te las sa-ti exprimi opiniile liber și neîngrădit de nimeni atâta timp cât nu jignesti!so..suntem oameni cu viziuni diferite, cu idei diferite,cu opinii diferite ase ca fa-ti de cap..cu bon ton și fără alte apelative care nu-si au rostul!Ai garanția ca astfel,niciodata nu-ti vă fi șters niciun comentariu de către autorul acestui blog!Be smart și arata-ne tu cum se face treaba aia denumita de multi..dialog constructiv..sau nu..as you wish!Acestea fiind zise..seara faina de la un chel cu burta,ochelari,papion,bretele și alte cele:))spor în toate!

    RăspundețiȘtergere
  9. Succesul tău este bazat pe prostia altora!si asta nu-mi da pace!cum te pot crede atâția oameni?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Succesul prietena s-a bazat întotdeauna dacă nu știai și pe prostia altora..nu este cazul aici pentru ca nu este vorba nici de succes și nici de prostia cuiva!un algoritm simplu..nu-ti place..meri în alta parte...sunt destule bloage care sa-ti convină și care sa ți se potrivească precum un prezervativ..pardon..precum o manusa:))
      Dacă ma cred sau nu..asta de ei depinde..eu doar sunt îmbinarea perfecta dintre adevăr și minciuna..fictiune și realitate..have fun my friend!

      Ștergere
    2. Nu ma dai pe spate cu sarcasmul tău și felul de a prezenta lucrurile!pe mine fratioare nu m-ai convins deloc!

      Ștergere
  10. Asa-ti respecți tu cititorii!

    RăspundețiȘtergere
  11. Io: cum ma respecta și ei pe mine:)ssss..nu mai spune nimănui bine?:)

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!