Play with gambler

16:29:00 Devill Advocate 5 Comments

sursa :http://7-themes.com/
Schimonosit de trecerea timpului si mort de trairile ce l-au facut sa treaca..sunt acel ceva...un personaj ce-si joaca rolul cu o precizie elvetiana...treziri in miez de noapte cand marea majoritate viseaza..plecat in camasa alba ce treptat se transforma intr-un giulgiu acoperind un cadavru cu iz malefic...trecand prin porti ce se inchid zgomotos in urma-mi, ferecate de zavoare de fier batut cu baroase mult prea grele...jucandu-se cu masti inumane..cu fete brazdate, taiate de macete ascutite prin incaperi obscure...prafuri ce-ti invadeaza gandirea facandu-te sa nu mai gandesti limpede in timp ce ti se ordona exact contrariul....zgomotul telefonului ce-ti risipeste linistea aparent sodomica...vocile din urechi ce-ti conduc drumul spre nirvana mortilor si ranitilor lor...zambete aiurea cand cel din fata ta spune "omoara-l"..si tu nu poti face nimic pentru ca asta ar insemna ca tu sa mori odata cu el....
Demonizarea si agonizarea se imbina atat de armonios cu tumultul unei vieti ce ti-a fost data sa o traiesti...o viata in care cacatii se viseaza buricul pamantului...neavenitii si plebeii regi si imparati...iar cei destepti se sufoca in umbra acestor taratoare...o ordine neordonata decat de puterea de  a avea cel mai mult si de minti periculoase ce-ti ofera in schimbul sufletului tau...pieirea...Sa nu de dracul ca ingerul din tine sa scoata capatana afara din cochilie ca toate sagetile otravite te vor sageta...te vor schingiui plebeii..te vor arata cu degetul fariseii...si rahatii deveniti peste noapte regi..te vor transforma incet si sigur intr-un paria...o sa ajungi sa discerni ceea ce alti nu pot discerne si tocmai pentru faptul ca poti esti un nemernic...ordinul venit scurt este "faceti-l sa-si blestem ziua in care a vazut lumina zilei"...si tu nu o sa poti face nimic decat sa asisti neputincios la impartirea trupului tau in halci de carne macra....cu putin noroc te vor vinde in galantare si vor scrie pe un rahat de eticheta "cat.I"
- ma da' de ce vrei tu neaparat sa iasa ca tine? ma intreba halca de carne din fata mea in timp ce-si aprindea o tigara....
- nu trebuie sa iasa ca mine, trebuie in primul rand sa fie legal si dupa aceea nu ma mai intereseaza zic asezandu-ma pe coltul biroului mult prea mare...dau sa-mi aprind o tigara...il privesc cum se inroseste demonic....
- ce faci ma....aici numai eu am voie sa fumez...
- inteleg ii replic taios....cacatule care esti....asa as fi vrut sa-i spun insa sinapsele inca mai dadeau semne de normalitate...
- daca nu vrei sa semnezi tu..lasa ma ca rezolv eu acum problema, ce stau dupa curul tau?sunt destui care-si fac treaba  si nu pun intrebari..doar executa si atat...rade zgomotos...futu-ti ceafa aia lata de taranus cu 3 clase....cand ma gandesc ce-as putea sa-i fac..cand toate gandurile ortodoxe se transforma in unele dintre cele mai neortodoxe...auzi, cheama-l tu pe ala nou sa vina la mine....spune punand picior peste picior...privesc bulversat cum toate iau o intorsatura la care nu ma asteptasem....obisnuit cu ordine scurte si care nu trebuie sa fie comentate, pe usa intra un tip ce-si trada fara sa vrea starea emotionala in care se afla...raman perplex si niciun diavol nu ma poate schingiui grotesc cand vad fata cunoscuta venita sa semneze dezumanizarea si pierzania unui suflet...Stefan era "ala nou"...
- auzi ma...ia de aici si semneaza...o sa primesti detaliile dupa...clar?hiena tot hiena ramane...cadavrul pe care-l vad in fata mea nu are pic de suflet....pic de mila..ma uit cu stupoare la mana ce-ti semneaza sentinta la moarte...habar nu are ca astazi a facut-o fara prea multe explicatii..de fapt chiar deloc....incerc sa-l tintuiesc cu privirea..albastrul ochilor naste sange...si dezumanizeaza oameni...
-bai omule, ce aveti ma sunteti nebuni....zic eu incercand sa-l opresc din hazardul si avantul tineretii traite prea devreme....se opreste...ma priveste cu aceeasi privire ce odata ma chema sa fumam amandoi o singura tigara la posta...trase aer in piept si scrijeli sentinta.....
-poti sa pleci ma acum...daca mai e ceva te chem....spune zambind complice cu moartea....si in timp ce Stefan se indrepta spre iesire ii striga plin de spumele pierzaniei "fa-l sa-si blestem ziua in care a vazut lumina zilei" si sa nu mai aud de el...sa simta cu cine dracu se joaca el...da-l in mortii lui de rahat....
Raman blocat...si usa se inchide dupa calau in zgomot linistit..sistemul silence face minuni...mi-e cald si inima-mi pompeaza cu o repeziciune fenomenala sangele spre creier innecandu-l violent fara nicio sansa de supravietuire...mainile-mi tremura incontrolabil....toate cate sunt in jurul meu se invart ca intr-un carusel al unei morti ce-si flutura coasa in aerul irespirabil...sunt asemeni unui cadavru ambulant..si toate mastile din lumea asta ce mi-au zambit complice pana acum...azi sunt demoni cu chip de om....si mi-e lehamite de foamea lor...si mi-e ciuda pe puterea lor ....ce credeai tinere, ca fara tine nu se poate? habar nu ai..credeam ca te-ai mai dezghetat si tu putin la mine..ai vazut cat de simplu a fost?daca nu esti tu atunci este altul...si acum da-i drumul de aici ca am treaba...si nu vreau sa-mi amintesc de faza asta cu "nu semnez"..ca ma apuca toate alea...asta asa ca sa-ti dau o lectie....
Parasesc mecanic acel birou....mecanice-mi sunt si gesturile ce odata erau extrem de bine calculate...fara greseala puteam sa nu gresesc niciodata...si in timp ce el statea acasa cu familia lui...habar nu avea ca maine-si va dori  sa nu fi existat vreodata...mi-e scarba!

5 comentarii:

  1. uite ca ai aparut intr-un final! chiar ma intrebam ce se intampla cu tine:)
    Din pacate in viata nu toate ies asa cum ne dorim noi!Si cand noi nu vrem sa facem acel ceva, intotdeauna gasesc pe altul dispus sa o faca!Foarte trist:(
    Mi-a placut extrem : "si in timp ce el statea acasa cu familia lui...habar nu avea ca maine-si va dori sa nu fi existat vreodata...mi-e scarba!"

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuia sal bati pe ala io asa faceam in locu tau

    RăspundețiȘtergere
  3. nu-mi place despre ce ai scris astazi!Altceva mai frumos nu ai in bagajel???

    RăspundețiȘtergere
  4. Neeeah!prea mult pentru mine!:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Wtf!!!!frate zici ca sunt intr-un horror**ce am găsit aici este de neimaginat!*Mai sunt oameni ca tine dar sunt pe cale de disparitie!*Pacat!
    Nu știu dacă în viata ta reala ești atât de dur însă aici cu siguranță ești!***
    Bafta frate!

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!