Alone

16:10:00 Devill Advocate 6 Comments

sursa : http://hexgeneration.com/
Nu mai am chef de dosare si spete...nu am chef sa-mi amintesc ceea ce vreau sa uit...am obosit atat de tare incat imaginea-mi deformata de noptile nedormite ma tranforma intr-o relicva umana.....mi-am privit portretul in oglinda si oglinda mi-a redat cu acuratete privirea pierduta,ochii incercanati....parul brunet cu inceput de fire albe....inimaginabil.....as vrea sa va povestesc o speta draguta...dar nu gasesc....cineva de aici mi-a spus odata ca vrea sa scriu ceva dragut....mai vioi.....dar nu am gasit...si de fabricat....nu fabric....traiesc..... sunt scarbit de scarba scarbelor ce-mi umbresc zambetul si zoborul...am obosit atat de crunt incat nu pot decat sa-mi ascult oboseala cum ma roade pe dinauntrul gaunos...pot discerne la toate cate au fost si pot sa fac toate cate au fost sa fie cernute...nu-mi place sa scriu si sa-mi produc placere citind ce am scris...cine dracului sa ma mai inteleaga atata timp cat nu dau voie sa fiu inteles...atata timp cat ferec porti de fier cu lacate de otel..si nu cu unul..cu doua sa fiu eu sigur...opresc gandirile mediocre sa-mi rascoleasca sufletul dar in acelasi timp ma trezesc emitand pareri mediocre despre suflete ce nu par a fi mediocre...sunt un "ceva" in cautarea acelui "ceva" ce cred cu sfintenie ca exista..sunjt prea obosit si mintea-mi joaca feste..cantitatile de pilule luate in ultimele doua zile cer rasplata cuvenita iar eu ca un imbecil ce sunt nu pot admite o plata atat de usoara....ma incapatanez sa stau in picioare...vertical, fara sa plec capul in fata celor fara de coloana vertebrala..nu sunt singurul care gandeste asa si nici ultimul...nu sunt unicat si nici comun....nu-mi place sa cad impuns in spate de sageti veninoase...sunt adeptul luptei fata in fata...pana la ultimul....pana ce numai unul ramane pe campul de bataie....flutur un stindard pe care nu multi il observa si cei care o fac...incet incet gandesc ca sunt nebun....poate ca sunt...poate ca toate cate au fost trecute prin viata mea mi-au creat numai destertaciuni in suflet...m-au invatat sa ma apar inainte de a fi atacat..cu voie sau fara voie..instinctual....animalic....zdrobit de chingile unor intamplari si fapte traite....
Cine a avut rabdare sa citeasca postarea a inteles ceea ce trebuie inteles....si nu vreau comentarii siropoase si nici femei disperate...nu vreau apelative care sa ma apropie in aparenta si nici diminutive care sa-mi miceasca starea de spirit...nu vreau misogini care sa ma intrebe "de ce" si nici "ce ba te crezi tare"...nu vreau aplaudaci care sa-mi tina isonul nebuniei si nici personaje care sa-mi replice "io nu am inteles nimic"...nu vreau decat nimic....pentru ca nu ma astept sa fiu inteles...nu vreau sa fiu compatimit "saracul Dev" si nici adulat "doamne ce bine le zici"....pentru ca astazi...astazi ca de altfel de multe alte dati ma simt......SINGUR IMPOTRIVA TUTUROR.......
"D" -stie ca astazi nu sunt eu...sau poate ca sunt....

6 comentarii:

  1. Un singur amendament...Pacat ca Simti ca esti Singur...
    Inca un lacatel...si inca unul...si...

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu esti exceptionalul Devill!Gata? vedeatea-as clacand!Si inevitabilul se va produce!Sunt aici sa asist la caderea ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai ca tu sigur stii sa scrii corect...VEDEA-TE-AS...

      Ștergere
  3. bei idiotule daca nuti place schimba canalu ca duar nu asta ieste singuru pe carel ai

    RăspundețiȘtergere
  4. Din punctul meu de vedere nu inspiri mila, ci putere. :)

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!