Iudex diaboli

15:47:00 Devill Advocate 0 Comments

sursa:http://www.goodfon.su/
Cel mai mult urasc prostia ma..prostia exacerbata impinsa la infinit....urasc si prostii mai rau ca pe dobitoci...sunt facut din ura la dracu si ura asta ma repugna atunci cand vad fete zambitoare ce zambesc a prostie...corpuri ce put a infectii cadaverice..
ma trezesc la realitate durerile mele aftoase ce nu ma lasa sa-mi accept conditia pe care o am...nu pot sa rezist tentatiei de a nu tacea din gura atunci cand am dreptate....si mor chinuit in fiecare seara atunci cand trag linii de final...oboseala crunta ce ma domina de mai multe zile ma face si mai demon decat eram...sunt nociv si nesabuit....agonie si extaz....dracu gol ce-si linge ranile doar pentru a incepe din nou ceea ce sfarsise...tinerel si cu chipul  demonic pasesc agale pe culoarul ce ma duce la pierzanie...ma asteapta de ceva vreme si nu mi-e comod sa recunosc ca ma ingrijoreaza asta..insa orele de nesomn ma fac dezorganizat...precum o armata de diavoli lasati sa zboare liber....ce dracu caut aici nu inteleg...ma stie..la dracu...ma place....si eu stiu asta...insa mintea ei mult prea slaba ma face impasibil....inert...nu-mi trezeste nimic special si uman in interiorul meu mult  prea obisnuit cu astfel de situatii....
- dupa ce te-am vazut ieri...nu am stiut cum sa reactionez....spuse in timp ce-mi zambea cu gura pana la urechi....acelasi parfum...neschimbat...aceeasi ochi dar mai incercanati....se schimbase de cand nu mai vorbisem ultima data....
- si daca nu ai stiut cum sa reactionezi....te-ai gandit tu mai bine ca ar fi sa ma chemi sa vb nu?raspund taios.....nu ma asez dar nici nu pot sta....stiu sigur continuarea discutiei...stiu sigur unde vrea sa ajunga....este atat de previzibila...nesigura pe ea...si eu stiu asta....si ea stie asta....ce vrei?o intreb fara sa-mi pese daca sunt direct sau badaran....
- vroiam sa-ti spun ca-mi pare rau....zice in timp ce-si aranjeaza fusta despicata mult prea permisiv....
- pentru? as fuma o tigara insa nu am de gand sa stau la palavre...mi-e cald si timpul meu este atat de limitat...demonii din mine limiteaza accesul spre un suflet mult prea hidos...dar atat de cald.....
- pentru ca te-ai suparat pe mine ....nu am vrut sa iasa asa....si nici nu am vrut sa fac ceva care sa te puna intr-o ipostaza aiurea....raspunde vizibil iritata de atitudinea mea nonsalanta....sunt cum nu se poate mai linistit....cum nu se poate mai haotic in gandire...mi-e indiferent ce se intampla cu mine in acest moment....si toate cate au fost nu ma fac decat sa fiu insuportabil....miros a mine de la o posta...si mirosul asta este unul specific siluetelor malefice pe care nu le poti distinge.....
- explica-mi sa nu mor prost.....in toate procesele....ma dar in toate...mi-ai respins actiunile fara sa te gandesti...dominata de ura asta prosteasca...ma dar toate....pentru ce? deja sunt pe punctul de a exploda....din vreo 13....13 respinse....totalul este egal de inegal cu dreptatea pe care o avem in ele...stiam ca o sa castig...eram sigur de asta....si clientii mei stiau asta....ca nu au cum sa piarda....si inevitabilul unei frustrate se produsese....esec total...
- pentru ca am tot sperat sa iei legatura cu mine...sa ma cauti....sa vb...sa-ti spun ce am de zis....
- asa ma...in halul asta??respingand tooooot???am vocea atat de ridicata incat si ea se mira ca pot fi asa....si eu ma mir ca sunt la fel cum ma stiu....
- stiu...si poate am gresit...nu trebuia sa imbin profesionalul cu personalul.....spune incercand sa se apropie de mine ....sunt permisiv atat cat pot permite si nu permit pe cat as arata ca sunt de permisiv....
- te rog....mai in spate...ca nu am chef de tandreturi....mai ales cu tine....ma priveste...face un pas inapoi fara sa-si dea seama ca a varsat paharul cu apa asezat aiurea pe birou...se apleaca....il ridica....este asa cum nu credeam ca o pot vedea....
- si mai este un proces.....il castigi pe ala sigur....
- du-te dracu......ies trantind usa......orele de nesomn ma radiaza scurtcircuitand-mi creierul...prives inainte si nu-mi vine sa cred ca pot sa nu privesc inapoi....sunt demn de esafod...si calaul sa-mi fie ingerul in persoana...simt cum ma gatuie o franghie mult prea aspra...totul se invarte cu mine....si nu am decat sa merg mai departe....omor visele oamenilor si nu-si dau seama ca semnatura de pe sentinta ...este de fapt un nume lasat intr-un birou mult prea elegant si mult prea rece....multi dintre ei pierd inainte de a incepe.....si nu neg ca eu sunt artizanul perzaniei lor....doar pentru ca nu vrea sa fiu asa cum vor...pentru ca nu sunt asa cum cred.....si ea....ea nu este decat o fiinta ce-si ascunde sufletul si dorintele inauntrul unei robe negre....nu stie sa accepte si acceptiunea in viziunea ei nu este decat ceea ce vrea ea....nu ceea ce vor si ceilalti....astazi....am pierdut inainte de a incepe.....la dracu.....

0 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!