Imperator

15:43:00 Devill Advocate 0 Comments

sursa:http://www.crimetime.ro/
Mi-e atat de frig incat am uitat cum este sa fie cald..nu pot face demarcatii clare decat in sinapsele ce-mi bubuie de atata vacarm...linistea aia la care am visat atata nu-mi da satisfactia orgasmica de care am atata nevoie....put a hoit si hoitul miroase a mine...m-am saturat sa fiu demon stiind ca nu sunt ...m-am saturat de patalamale puse fara pic de nuanta....esentele pe care le miros sunt atat de comune incat ma apuca dureri incomensurabile...lupt cu mine si cu demonii mei doar ca sa nu lupt cu ai altora...sunt obosit si toate lichidele ce mi-au fost varate in vene ma seaca de vlaga....simt pulsatiile cum conduc impusuri in tot corpul pangarit de atata oboseala crunta....sunt al dracului de demon...al naibii de inger....si pana la urma nu sunt decat nimic ma...nimic...aia sunt...si nimicul asat din mine ma face sa vreau sa fiu mai mult decat nimic....revelatiile pe care le-am avut m-au facut uman...si uitasem sa fiu asa....sunt plin de mine si de toate repulsiile trecutului pe care le-am ingurgitat nemestecate...sunt o scarba de om ce-si pune sufletul pe tava ingratilor ce nu stiu a aprecia ....nu-mi gasesc locul la dracu printre astia de-si zic oameni....printre maldarele de carne putind a dezastru academic de la o posta...nu gasesc ma refugiul in lumea asta de tot rahatul si toate loviturile primte m-au facut mai semet....mai prost decat prostimea....mai urat decat uraciunea insasi....si cand sunt martor la decesul iremediabil al cuiva...mor odata cu el....si mor lent fara de lumina...si ma sting precum o lumanare de ceara alba in negura noptii....
 - spune si tu ca l-ai vazut acolo...ce mare rahat.....spune in timp ce-si aprinde o tigara de foi....de unde dracu are asta bani de tigari din foi.....?.....
- pai cum sa spun asa ceva...daca nu a fost asa?ma rotesc pe un scaun rotativ asezat langa un perete static....el poate fuma...eu nu...ce idiot...ma gandesc cum l-as da gata dintr-o lovitura direct in barba aia de grobian....
- daca vrei succes....ai..daca nu....stai in colivia ta si este mai comod....acum de tine depinde...ranjeste ca un idiot ....starea de nervozitate ma tradeaza fara sa-mi tradeze gesturile...il privesc cum jubileaza.....
- nu o fac..clar....raspund in timp ce-mi privesc pantofii "de ginere" asa cum mi-a spus "D" cu cateva zile in urma....
-atunci o sa pierzi....garantat...veni raspunsul .....
-mai bine pierd decat sa fac asa....asta nu intelegeti....ma priveste ridicandu-si sprancenele alea mirosoind a formol balsamic...
-te-ai schimbat tinere....rau...nu asa....ai patit ceva?..te ajutam cu ceva?cunpsc limbajul...cunosc accentele....stiu ingratitudinea...
- nu ...nu m-am schimbat...asa am fost intotdeauna...numai ca am fost putin deviat...rostesc clar si apasat pentru a nuanta ceea ce trebuie sa inteleaga idiotul din fata mea...
- pai daca este asa...o sa avem grija sa-ti fie si mai bine....ranjeste....dau sa ma ridic...cele cateva clipe petrecute acolo mi-au dat impresia unui rahat de veac ce nu mai trece....
- gasiti pe altcineva pe care sa-l frecati cum vreti voi...nu pe mine....gata....ma ridic instinctiv....nu astept raspunsul...nu am timp sa astept raspunsul....stiu urmarile...stiu si "beneficiile"....stiu ca semnez sentinta mea cu sange rece...mi-e frig...si tot sangele din lume nu-mi ajunge sa-mi incalzeasca trupul inert....aprind o tigara...trag ca bezmeticul din ea de parca ar fi ultimul fum....privesc cerul...am puterea sa vad soarele prin toti norii ce se gatuie demonic...astazi am facut ce trebuie....la dracu....

0 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!