Intus diaboli

15:17:00 Devill Advocate 6 Comments

sursa:http://shareyourwallpapers.com/
Sunt prea tanar ca sa fiu batran de acum...si cu toate astea sunt atat de terfelit de toate cate se intampla in jurul meu incat corpul nu mai reactioneaza asa cum o facea odata...reactii incete si dureroase ma imbratiseaza, creierul refuza sa transmita informatiile cu exactitate....imaginea din spatele retinei monitorizeaza continuu clisee parca rupte din realitate...clisee si fapte ce ma bantuie neincetat....ceea ce se vede la suprafata nu este si ceea ce exista si in interior...gaurile din suflet s-au marit cu timp lasand locul abisului....nu vreau o transformare...nici nu vreau sa aud de asa ceva....in fiecare zi se duce o intreaga cruciada o lupta inegala din toate punctele de vedere....traiesc fiecare clipa la intensitate maxima si parca nimic nu ma mai sperie...am vazut multe si am trait si mai multe ...parca o nevoie de "ce se mai poate intampla" ma impinge de la spate in fiecare zi a existentei mele....caut neincetat refugii si nu ma refugiez cand le gasesc....catalogari...arogante ..apelative...obscenitati...cu toate-s obisnuit....saruturi pe obraz si gheare in spate....priviri magulitoare si pline de subinteles...strangeri de mana sincere si sageti fierbinti in spate....toate...toate sunt ale mele...si pe toate le primesc....pana ce ultima picatura se va scurge din trupu-mi infierat de atatea chinuri vremelnice.....
- as vrea si eu o cafea...ies putin...si cum nu o sa gasesc pe aproape cred ca o sa dureze cam 30 de minute.....ii spun celui care pazea monstrul....se uita la mine complice...nu sunt complicele nimanui si mai ales al lor...dar de data asta ...chiar mi-e pofta de o cafea....il las in urma zambind satisfacut....pana sa parasesc incinta privesc cum inauntru intra 5 zdrahoni....ma fac ca nu aud nici vaietele si nici zgomotul infundat...ignor strigatele....am facut ce trebuie.....pe undeva s-a facut dreptate....din pacate nu se poate ochi pentru ochi si dinte pentru dinte....dupa ce-mi termin cafeaua intru din nou ...sangele-i siroieste puternic de la o arcada sparta...ranile tradeaza o lupta inegala in care nu a avut ce sa faca decat sa-si primeasca ceea ce i se cuvine....langa el o uniforma albastra ma priveste surazand.....
- sefule, ai iesit sa moara mama si astia dupa ce ai plecat m-au rupt cu bataia....spune stergandu-se pe fata cu dosul manecii.....omul de langa el ma priveste senin....ii vad stralucirea din ochi cum scapara de multumire.....NU VA LUATI DUPA EL....zambeste...A DAT CU STANGUL IN DREPTUL....DIN GRESEALA........

6 comentarii:

  1. Pe unii nu-i putem ocoli...nu esti singurul care a intalnit oameni "mici" azi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da da, am mai cititara articolul asta, ca sa vorbesc si eu ca tine! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puțin "stilizat":))
      Adus în actualitate datorita "impactului" intre doua corpuri tari:(

      Ștergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!