Diabolus legisperitum

15:36:00 Devill Advocate 0 Comments

sursa:http://wall.alphacoders.com/
Ma, am cunoscut dezumanizarea in cele mai felurite forme ale ei...in corpuri acoperite cu plastice casant de moi....in buze unse cu rujuri opulente facute din animale salbatice...in halci de carne imbracate in costume impecabil de murdare....in tarfe pline de boli lasate in voia sortii de labagii neputinciosi...in fapte ce imbina grotescul cu irealul si in vise moarte inainte de a fi inceput sa fie visate....am cunoscut toate astea si poate mai mult decat mi-a fost permis....a dracului dezumanizare ce ma dezumanizeaza pe mine incarcandu-ma cu toata energia negativa a unei lumi de tot rahatul....aici..cem mai greu este sa nu faci greseli insa la dracu greselile fac parte din mine...fac parte din ceea ce traiesc zi de zi....nu m-am vandut ma ieftin...de fapt nu mi=am vandut deloc si poate din cauza asta tot iadul se varsa asupra mea...nu sunt de vanzare si nici nu am fost...nu sunt un produs deci nu pot fi cumparat....nu sunt ma..nu sunt...intelegi asta?
De-ar fi sa calc stramb as face-o numai pentru fiica mea...atat...as ucide fara sa clipesc...as innota in lava fierbinte...as rapune un intreg pluton de diavoli numai sa o vad pe ea zambind...atat....fericirea ei este a mea nu pot concepe sa fie altfel....am bucatele din zambetul ei cu mine oriunde as merge...aud zgomotul cristalin al unei voci ce ma face sa zambesc neconditionat si necontrolat....la dracu ci toti si cu toate ma...mi-e atat de incomod sa fiu eu...mi-e atat de incomod sa rezolv lucruri importante atingand femei hamesite si de o probitate morala indoielnica...nu suport sa am dreptate si in acelasi timp sa nu am ...am vedenii cu lucruri ce nu s-au intamplat niciodata insa pe hartie sunt scrise ca si cum eu as fi fost acolo....as putea rezolva totul intr-o ora....o simpla ora...una banala ce contine minute de scarba....o ora in care eu nu as mai exista decat ca un obiect de care se serveste scarba dupa bunul ei plac....si cand a luat ceea ce-si dorea...dorinta-i creste ....si pe zi ce trece in timp ce ea ar inflori...eu as muri ma...as muri asa cum nu am dorit moartea nimanui....
 - eu sunt obedienta si-mi stiu menirea mea in aceste dosare spuse in timp ce ma privea aseazata pe un rahat de scaun din placaj....mobilier saracacios la fel ca creierul astora de aici...vad fete pe care odata le-am scris in adrese adresate nimanui...stiu cate ceva de la fiecare pentru ca sunt platit sa stiu....sa vand.....
- esti mult mai importanta pentru mine decat crezi.....ii raspund in timp ce vreau sa par impasibil....mi-e rau incat ma sprijin de un perete acoperit cu o perdea ingalbenita de atata vreme irosita aiurea...
- ma, eu mi-am facut treaba....si stiu ca sunt folosita...ma priveste asteptand niste rahaturi de hartii ce-mi pregatesc apararea....si da...simt ca numai ea o poate face asa cum nicio tarfulita imbracata in roba nu ar face-o...simt eu multe....simt si mai multe atunci cand ma priveste...cand o privesc....de ar putea intelege fara sa explic....ahhhhh.....acum nu mai ramane decat sa rezolvi tu problema la doamna.......zambeste....ma omoara cuvintele astea...ma omoara si mai mult ca vin din parte ei...
- mda....in niciun caz.....vorbesti aiureli.....zic fara sa-mi pese cum arata exteriorul meu in timp ce interiorul duce o lupta formidabila cu toti diavolii din mine....suntem intrerupti de un rahat de om de joasa speta ce-mi intinde mana in timp ce-si arata coltii cadaverici....totul fals...de la zambet pana la strangerea de mana....am febra....ametesc atat de rau incat nu gasesc niciun puct stabil decat acelai perete din spatele meu....gandurile se joaca armonios de haotic cu mine....de ce dracului nu ma intelege...de ce nu vrea sa ma inteleaga ca ea este salvarea mea...si singura in care am incredere....de ce nu inceteaza sa-mi arunce cutitele astea in suflet....de ce ma trimite sa ma razboiesc cu suflete inerte si fade atata timp cand ea ma poate tine sa nu o fac....as putea face multe....si daca as fi comun...as face-o ...fara resentimente...fara urma de cainta....sunt diavol ma ce dracu...pot face orice ...nu? pot face asta ca si cum ar fi ceva uzual...ceva normal...m-as umple de mine cu aia....as umple-o de mine  si ar fi normal sa fie asa nu???....la dracu ma...dezumanizarea mea nu atinge cote maximal de grotesti....nu sunt ceea ce par a fi si nici nu sunt asa cum arat.....as putea ma sa o fac... astfel incat sa-mi salvez urmarile...sa-mi salvez visele....as putea....dar atata timp cat am incredere in ea...nu o fac...si toti dracii din mine nu ma pot obliga....oricat de print al lor as fi....oricat de demon al printului as exista....si da...am incredere ca priceperea ei, staruinta...mintea ei  ascutita, seriozitatea si acel ceva ....pe care l-am vazut la ea...ma vor salva de la dezumanizarea asta da rahat la care as fi supus.....far' de ea....as clocoti in infern...si as avea nevoie de ore de cainta...si poate de zile de calvar....terfelit asa cum nu am mai fost pana in clipa ce mi-a fost data sa traiesc....sunt demon ma...demon.....si totusi nu chiar atat de demon pe cat par......

0 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!