Road to hell

15:28:00 Devill Advocate 12 Comments

sursa:https://www.wattpad.com/
Simt cum lichidele se scurg prin venele slabite ....pot sa respir doar cu oxigen pompat de aparate silentioase....zecile de intepaturi ma furnica si nu-mi ofera efectul de trezire la viata...sunt inert si inertia ma face sa stau intins pe salteaua de plastic necasant...ritmul decelarat al unei inimi obosite se aude precum o picatura intr-un vas cu apa...aud tot si nu pot face nimic...pot face nimic si tot pot face ceva...asta este bine...si cred ca nimic nu este intamplator...adorm si ma trezesc in ameteli din cele mai ciudate si creierul reactioneaza haotic la starea mea febrila...vegetativa chiar...imagini ce-mi concentreaza atentia ma distrag de la adevarata mea vizita acolo...sunt doar un vizitator ordonat ce nu se misca nici chiar obligat de catre gazda sa...neputincios si plin de el..mirosind a parfumul unei perfuzii perfuzate la repeziciune..sunt obosit cu mine...si plin de viata fara de viata....sunt atat de inert incat simt sufletul cum leviteaza  incet spre carari abisale....durerea din ceafa ma strapunge si-mi produce dureri necunoscute pana atunci....demonul din mine nu poate face fata unei asemenea atrocitati inumane...eternitatile se intalnesc la limita realitatii....durerile venite din fiecare brat se conexeaza intr-una singura ce curge spre coloana nevertebrata....gulerul de plastic ma strange atat de tare incat simt cum ma sufoc real de ireal...respir ca sa pot trai...traiesc ca sa pot respira...mi-e pofta de tigara...o pofta a dracului de mare...as devora fara oprire un pachet intreg....tigara dupa tigara...fum dupa fum..ordonat ..calculat...haotic...mi-as fuma mintile al dracului de meticulos....imaginea fiicei mele apare in momentele in care eu dispar...ma trage atat de tare incat smucitura ma face sa revin de acolo de unde nimeni nu ma vrea plecat....aud voci ce nu-mi dau voie sa plec....stai cu mine...stai cu mine....intercalate cu disperarea anxioasa.....il pierdem ma ...il pierdem.....iar eu..eu sunt mai treaz ca niciodata...inconstient de incostienta mea...
Azi este luni.....o zi de luni pe care o iubesc cum nu am iubit vreoadata....o zi de luni speciala....o zi de luni in care frigul de afara nu ma intereseaza ...si nici ploaia....astazi diavolul din mine este inger....si niciodata nu a fost asa....astazi te iubesc pe tine mai mult decat crezi....astazi te ador....astazi zambesc cum nu am mai facut-o vreodata....astazi toate cate au fost...s-au trecut si nimeni si nimic nu ma poate opri din drumul meu....mi-e dor de mine si de cel ce era sa nu mai fie....astazi este luni la dracu...da....luni....si eu sunt aici....si tu esti aici....astazi sunt asa cum ar fi trebuit sa fiu demult....si am avut nevoie de 10 minute sa-mi dau seama ca nu mai puteam fi deloc....si da...ziua ce o uram cel mai mult...astazi mi-e draga...atat de draga incat as vrea ca toate sa fie luni...in pofida tuturora....si mi-e al dracului de bine asa cu mine....cu exceptia unei stari nemernice de amtelea ca ma seaca iremediabil...insa...ea face parte din peisaj....al dracului de bine...o consecinta normala a unui fapt prostesc dar atat de real....
Nu ma astept sa-mi inteleaga prea multi postarea si nici nu ma intereseaza....ma astept insa ca eu sa transmit exact ceea ce am vrut...exact ceea ce am simtit si simt....exact ceea ce conteaza....caci astazi...astazi m-am intors.....este luni.....la dracu.....

12 comentarii:

  1. Luni...eu doar ma bucur de lunea asta...atat nimic mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci am inteles bine ce-am inteles aseara... fii recunoscator pentru aceasta stare! Din ceea ce descrii, important este ca esti... ai fi putut sa nu mai fii.
    Mi-am dat seama ca este ceva in neregula cu tine, am putut sa jur! De acum incolo cand dispari, o sa te tot stresez! :))) Sa ma asigur ca esti bine! :)

    Ma bucur mult ca te agati de viata, de familie, de fiica ta!
    Te asteptam si noi sanatos si efervescent asa cum te stim.

    Uite, intamplarea are si o parte buna, esti recunoscator, poate si ceva mai optimist! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehee..nu este atât de usor cu Devill:)) numai ca pana și Devill s-a cam resetat:))
      În rest...shadow and dust!..simti bulele efervescente?:))

      Ștergere
  3. Nici lui nu-i e usor cu el insusi...
    Efervescenta nu o simt...nici macar a stropilor de ploaie...
    Nu stiu tu cat esti de recunoscator, dar altii cu certitudine sunt...:(

    RăspundețiȘtergere
  4. Altii cu certitudine sunt foarte recunoscatori!
    Stii tu, blestemul tau, esti iubit mai Devill! :))
    Sa te faci bine repede!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai ce sa mai zic..:))
    Sa fie bine..zic nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  6. ABSOLUT! :) :*
    Sa stii ca am vorbit cu injerii pt tine! :)

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!