Fade to black

15:37:00 Devill Advocate 12 Comments

sursa: http://www.beatsbybigh.com/
Fantomele trecutului....interesant..totusi nu sunt fantome pentru ca ele exista, te bantuie si-ti insereaza putin cate putin acel ceva ce te face sa revi la ceea ce ai trait, la momente din viata...este ciudat ca nu poti selecta ceea ce vrei...subconstientul lucreaza dezastruos...nelasandu-te sa stergi ceea ce nu vrei sa-ti amintesti....nu poti spune "dispari" asa cum nu poti spune "apari"...vreau sa uit doar acele episoade insa neputinta ma domina...leacul pentru asa ceva nu poate exista sub forma unui simplu cuvant..ci mai degraba a unei boli....
Intotdeauna exista cel putin doua posibilitati...insa sunt momente in care acel intotdeuna nu mai este valabil...este gol si lipsit de substrat...cand orice decizie ai lua simti ca este gresita...cand fiecare cuvant te subjuga si te face sclavul unei puteri mai presus de gandirea umana....si cand cineva apropiat spune ca nu ai fost intotdeauan asa..inseamna ca s-a produs o schimbare...s-a intamplat ceva ce te-a facut sa nu mai fii tu...
-te-ai schimbat atat de mult....nu erai asa....
-da..asa este..radeam mai mult parca.....
-de ce? de ce nu mai esti ca inainte? ma intreba privindu-ma fix in ochi.....
-pentru ca lumea asta m-a schimbat....toate cate au fost m-au inrait...m-au dezumanizat....suntem manipulati cu bestialitate...si diavolul are chip de inger....si noi ne lasam dusi de nas....
-vorbesti prostii...termina si nu te mai comporta ca un copil....
-poate ca vorbesc prostii insa toate cate le-am trait au facut din mine ceva ce nu poate fi descris...
-adica?
-adica nu mai sunt eu....am oferit fara sa cer nimic...am sprijinit corpuri inerte care nu mai puteau sa mearga...am dus cateodata lupte prostesti numai din dorinta de a castiga....am vrut primul loc si nimic si nimeni nu m-a putut opri....
-da dar...ai mintit ca sa ajungi acolo??
-nu...niciodata....dar am calcat pe cadavre...
-pe cadavre?? inteleg....dar ai inselat...ai mintit??...ai omorat??
- nu cred ca intelegi.....nu am inselat...am spus adevarul asa cum il vedeam eu.....nu am mintit...am interpretat asa cum era permis sa o fac....nu am omorat....am sugrumat prin forta gandirii si a rationamentului.....de asta spun ca nu intelegi.....
-esti multumit cu ceea ce ai acum?
-sunt multumit ca exist...atat....
-si cine este vinovat pentru asta?
-cine?? eu..si poate o parte dintre clientii mei....dar principalul vinovat sunt eu...atat....eu si demonii mei din cap...dracii din suflet si veninul din vene....nu pot sa scap din chingile astea...si cred ca nici nu o sa scap vreodata....

12 comentarii:

  1. brrrrrr inspaimantator!eu nu cred ca un om se poate schima atat de mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu m-am schimbat considerabil in diverse etape ale vietii si asa am ajuns sa fiu cea de acum. Si ma voi schimba in continuare si viata ma va lua prin surprindere. Nimic nu e intamplator pe lumea asta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place ceea ce sunt. Nu stiu daca e bine sau rau, dar asa sunt eu. E plictisitor sa fii monoton pentru tine insuti, nu? Si fericirea e in noi...Interesant e sa o scoatem mereu la iveala, oricat de greu ni s-ar parea, nu? Uneori mai cazi, dar si cand te ridici... te ridici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă ai ajuns la stadiul de a fi mulțumită cu tine insuti..inseamna ca o sa te plictisești foarte rău printre muritori!:))

      Ștergere
  4. N-ai inteles...Sunt multumita cu fiecare stadiu pe care il traiesc, inteleg si accept si trec constant in viata dintr-o etapa in alta..deci sunt si nu sunt, pot fi si nu pot fi multumita...deci viata este o provocare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda..nu am inteles..este atât de dificil ceea ce ai scris:))o sa-ti raspund după ce deslușesc fiecare cuvintel..pana atunci..sa auzim numai de bine!

      Ștergere
  5. Articolul acesta este republicat? Nu stiu de ce, dar am senzatia ca l-am mai citit...
    Cat despre schimbare... nimeni nu sta pe loc, nimeni nu ramane neatins.

    RăspundețiȘtergere
  6. OIOIOI...cata diplomatie, na!

    RăspundețiȘtergere
  7. surprizica suprizica, ce sa zic eu acum ???

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!