Dolor et maeror

15:30:00 Devill Advocate 2 Comments

sursa:http://www.comicvine.com/
Astazi este vineri...o saptamana zbuciumata...plina de tarfe imbracate pestrit...de hoti ce-si fura singuri sansele...de afaceristi de joasa speta...de temperamente diabolice...plina de frumuseti ce-ti umba prin mintea obosita....o saptamana ce a trecut fara sa-mi dau seama...o saptamana in care am fost ca de altfel de fiecare data..acelasi vanzator de suflete...acelasi demon malefic....si daca ieri ma puteai privi in ochi starnindu-ti  repulsii...astazi sunt prea obosit pentru a mai transmite ceva....sunt gol si obosit...sunt sleit de toate puterile cunoscute si necunoascute....sunt ars si carnea-mi miroase a pastile ingurgitate in graba....astazi...astazi....
- va propun ceva....ceva din care se pot scoate multi bani....zise tioul din fata mea in timp ce butona un telefon antic....
- si eu ce trebuie sa fac ? raspund in timp ce trag cu sete dintr-o tigara....
- doar sa vorbiti cu avocatul lor...ca-l cunoasteti...sa nu faca contestatie...sau ma rog...sa o faca dar nu in termen....
- nu inteleg....la dracu...ma fac ca nu inteleg....
- ba intelegeti foarte bine...doar va faceti ca nu intelegeti....si cu mine nu merge asa....referintele pe care le-am primit sunt destul de ok...mi s-a spus ca pot veni si aranja cu dvs...sunt multi bani la mijloc...si din astia doar pentru serviciul asta...sunt de acord sa pierd jumatate....foarte sigur pe el...picior peste picior lasa sa se intrevada sosetele mai scurte decat pantalonii calcati in graba.....
- aha...deci asa vi s-a spus....am inteles...ca eu as putea rezolva nu?afla ca nu pot ma..si nici nu ma poti cumpara...asta este...ai tupeu....
- eu v-am vorbit frumos....zice aranjandu-si cravata....
- iar eu nu..care este problema...?
- puteti castiga o groaza de bani....atat...suntem oameni de afaceri....
- poate tu ma...eu nu fac asa ceva...cine te-a adus la mine s-a inselat...
- nu cred....a zis ca dvs sunteti in masura sa rezolvati.....
- si banuiesc ca pentru ca v-a adus aici...si v-a facut recomandarea...i-ati mai si platit nu?
- mda....o suma destul de frumusica..dar nu vorbim despre asta acum...
- ghinion ma...sa-i spui sa-ti dea dracului banii inapoi....clar?altceva?il tintuiesc cu privirea....
- totusi....incearca sa ma atraga in rahatul ala de joc....
- totusi nimic...am incheiat discutia....si nu-mi strica ziua ca iese nasol....hai sa ai o zi buna...si tu si cel/cea care te-a trimis la mine....raspund sictirit...ma ridic de pe scaun deschizandu-i usa .....
- adica..ma dati afara.....?
- nu ma te poftesc...afara te dau doar daca mai insisti....iese injurand printre dinti.....sunt deja mult prea nervos ca sa mai pot mima macar ceva....o durere de cap nu -mi da pace si toti diavolii lucreaza la intensitatea ei....sunt obosit si prea trecut prin rahaturi din astea....
- alo?...raspund la telefon citind numele de pe ecranul intermitent....s-a intamplat ceva?
- m-au sunat de la scoala....mi-au zis ca .....nu se simte bine....ascult cu atentia incordata la maxim....vineri ma...la dracu astazi este vineri......

2 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!