I'm your truth

15:39:00 Devill Advocate 28 Comments

sursa:https://hdwallpapers.cat
Sunt aici,acum..si nu in alta parte..desi sunt acolo unde nimeni nu a putut gandi ca as putea fi fost!
Simt bucatele din mine deplasandu-se haotic pe oasele zdrobite de atata greutate...simt cum flacarile iadului ma acapareaza si ma inchid in spatele usilor imense...ma miros si miros a neant...ma sugruma cravata si ceasul luceste a desertaciune scumpa...cateva fire de par alb aparute parca la un singur semn toate deodata ma sficuie ireparabil...astazi sunt atat de altfel si totusi la dracu sunt tot eu...sunt cum vreau sa fiu si nu pot gandi limpede decat daca nu sunt decat diavol...fumez ca un apucat si masca asta nu ma mai slabeste....sangele este pompat fara mila spre extremitatile inghetate ale corpului...durerea de cap ma asupreste barbar producandu-mi vedenii pe fondul luminii de afara...corpul bine proportionat acum este cum nu se poate mai nevolnic in fata iadului ce-si gaseste locul in rai....mi-e atat de rau incat pot sa omit ca traiesc...incat fiecare lucru facut mi se pare de 10 ori mai greu...telefoanele aflate pe scaunul gol din dreapta mea zbarnaie fenomenal producandu-mi zgomote ce-mi sficuie timpanele....ascult versurile cu nesat si le transpun in ceea ce sunt...sunt demon ma..sunt demon uman de inuman pana la capat si o repet obsesiv in fiecare zi ca sa nu uit ...ca sa pot sa nu ma las prada nevolnicilor si neavenitilor ce-mi secatuiesc sufletul si inima...da ma ..demon....
-alo da...raspund uitandu-ma la ecranul telefonului si la numarul necunoscut ce aparea pe el...
-buna ce faci? vocea cristalina-mi inocula imagini pline de agonie...
-cu treaba...alergatura...parca nu ai sti....raspund in timp ce-mi aprindeam tigara cu numarul necunoscut....
-si eu te astept ca proasta de jumatate de ora....ti se pare normal?a dracului voce cristalina..deja este impinsa la extrem, sunetele grotesti sfredelesc creieru-mi innecat de durerea persistenta....
-mi se pare cum nu se poate mai potrivit....raspund fara sa-mi pese ....deja depasesc o limita de viteza nepermis de mult si nu ..nu de politie mi-e mie ci de vreun neghiob de sofer de duminica....
-adica, eu sunt proasta si astept si tu ai uitat complet de mine nu?
-cam asa ceva...trebuie sa recunosc ca da....incerc sa am aceeasi tonalitate indiferenta ca la inceput....
-esti un nesimtit aia esti....si nu-ti pasa decat de tine si ce simti tu...dar eu...eu nu contez?
-poate ca sunt nesimtit asa cum spui si da ..poate nu-mi pasa decat ce simt eu desi nu este asa...ai contat...crede-ma ca ai contat!
-adica la trecut nu? si acum nu mai contez?pai si de ce ai mai zis ca te vezi cu mine ma?sa stau sa te astept si tu?
- ma ce sa-ti fac ma Cristina...si eu te-am asteptat atunci...si tu te pierdeai in bratele aluia...si dupa ce te-ai dezlipit cu greu...mi-ai zis ca abia atunci ai terminat procesul...asa ca...
- ce ma? adica tu ai stiut de atunci unde am fost eu...si ai tinut atata timp in tine si-mi spui abia acum?nu pot sa cred.....ce fel de om esti....
-unul care cu siguranta nu vrea sa te mai vada...inchid telefonul fara a-i mai da posibilitatea sa-mi raspunda...il arunc pe scaun...aprind tigara...ma privesc in oglinda retrovizoare...cearcanele ma transforma iremediabil....zambetul mi-a inghetat pe buzele carnoase si anxioase....la dracu cu toti si cu toate....vad cum acelasi numar ma apeleaza sistematic...luminile telefonului care se aprind si se sting se imbina armonios cu muzica data la maxim....nu sunt decat ....nimic!

I'm your dream, make you real, I'm your eyes when you must steal I'm your pain when you can't feel, I'm your dream, mind astray, I'm your eyes while you're away, I'm your pain while you repay you know it's sad but true, I'm your truth, telling lies, I'm your reasoned alibis I'm insïde open your eyes I'm you...

28 de comentarii:

  1. Devill pot spune ca esti chiar nesimtit asa cum ti-a zis tipa!nu se face asa ceva cu o femeie!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. o abordare foarte inteligenta choar daca a fost lipsita de gentilete!cred ca a meritat-o sincer!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu mai degraba zic ca niciunul nu a meritat-o!...nu suna mai bine asa Kriss?:))

      Ștergere
  3. I can hear my train comin'...It's a lonesome and distant cry..... What makes a man walk away from his mind? I think I know, I think I might know...

    I can feel the wind blowin' ...It's sending shivers down my spine. What makes a man spend his whole life in disguise? I think I know. I think I might know...

    I can see the sun settin' ... It's casting shadows on the sea. I can see the sun, It's setting ...It's getting colder, starting to freeze .

    What makes a man want to break a heart with ease?

    I think I know...I think I might know....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As a world without a glance
      Of the ocean's fair expanse
      Such the world would be
      If no love did flow in thee
      But as my heart is occupied
      Your love to me now has to die
      Forgive me, I need more than you can offer me

      Ștergere
    2. Sau..din exces de revelatie...
      Didn't you read the tale
      Where happily ever after was to kiss a frog?
      Don't you know this tale
      In which all I ever wanted
      I'll never have
      For who could ever learn to love a beast?

      Ștergere
  4. Mmmm... ce să zic... cred că a durut-o, însă... ce i-ai făcut tu azi, i-a făcut ea ăluia în trecut, dacă am înțeles bine. :)
    Toate se cam plătesc pe lumea asta. Și noi plătim și-i facem și pe alții să „plătească”. Corect, incorect... se cheamă viață!
    Ți-am zis eu că ești o oglindă în lume. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce i-am făcut eu astăzi trebuia făcut de ceva vreme!:))de cata rautate sunt în stare:))

      Ștergere
  5. I wish you shelter from the storm
    A cozy fire to keep you warm
    But most of all when snowflakes fall
    I wish you love
    But most of all when snowflakes fall
    I wish you love
    I wish you love....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I hear you calling and it's needles and pins
      I want to hurt you just to hear you screaming my name
      Don't want to touch you but you're under my skin

      Ștergere
  6. It doesn't hurt me
    You want to feel how it feels?
    You want to know, know that it doesn't hurt me
    You want to hear about the deal I'm making?

    .............

    And if I only could
    I'd make a deal with God
    And get him to swap our places
    Be running up that road
    Be running up that hill
    Be running up that building
    If I only could, oh

    You don't want to hurt me
    But you see how deep the bullet lies
    Unaware that I'm tearing you asunder
    There's a thunder in our hearts, baby
    ...........

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. exceptional!:)ce te faci tu...nu stiu daca ai drept de copyright:))

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. am vb cu Alice si a zis ca da...fara probleme...si cu Tarja la fel...:))

      Ștergere
  9. mhm...nu stiu ce ma fac...asa e

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Not my problem, dar te descurci tu...nu ma îndoiesc de asta...
      Ai grija și la punctele de suspensie...si aici ar fi o problema!:))

      Ștergere
  10. Punctele de suspensie: pentru mine, fragmente din text fara relevanta clara intr-un anume....context

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru mine: franturi din mine menite sa-mi acorde posibilitatea de a scrie fara sa ma opresc!
      nicio diferenta deci:))

      Ștergere
  11. pana aici totul ok. dar de ce te-ai opri din scris? dar te ce te-ai opri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca nu vreau sa ma opresc:))
      Nu vreau sa se piardă esenta!

      Ștergere
  12. tocmai...important este insa faptul ca punctele de suspensie nu constituie o problema

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!