Unstoppable

15:55:00 Devill Advocate 12 Comments

sursa:imgur.com
Nimeni nu moare de doua ori...si cei ce mor de mai multe ori sunt atat de rari...si morti...si totusi ceea ce facem se rasfrange in ceea ce suntem..ceea ce suntem nu este decat o premonitie a viitorului sau a unui inger transformat in demon peste noapte...
Ma transform in demon atat de repede incat transformarea se face aproape instantaneu...bucatile din creier se transforma in sinapse..sinapsele se malformeaza in creier....poate ca sunt atat de rau incat cel ce ma iubeste ma va uri mai tarziu...sunt atat de diabolic incat mintea iscusita a celui mai iscusit dintre iscusiti se risipeste atemporal in neant...demon...inger
sunt ceea ce vrei tu...sunt agonia si extazul..sunt bucatica de climax ce-ti penetreaza corpul zamislind senzatii tactile inimaginabile. poate ca sunt acel ceva ce-ti lipseste si cand il ai nu-ti mai place doar pentru ca esti dependent..dependenta de mine te face anormal..te face sa urli de dureri crunte si miros de carne incinsa....sunt demon si mi-e caracteristic sa fiu asa...am pierdut batalii cu alti demoni...si ei m-au dezumanziat grotesc...pot sa trec din rai in iad cat ai clipi si spumele marilor nu o sa-mi ascunda transformarea abisala....sunt nociv...letal...si ceea ce arat eu nu este decat o zamislire a mintii tale creata prin prisma mea...sunt gol si plinul din mine ma face de neiertat...distrug vieti si omor clipe...am o parere prea buna despre mine incat mi-e scarba in totalitate si fara exceptie de cel ce sunt...sunt dorinta si nu pot fi avut...sunt viata si nu pot fi omorat...ma caracterizez grotesc pentru ca nu gasesc ceea ce este inlauntrul meu atat de veninos....sunt otrava...si sunt letal....ma poti atinge doar daca esti la fel....si asemanarea nu este posibila intre diavoli....dorm atat cat sa pot respira a doua zi...respir cat sa reusesc sa merg mai departe...nocivitatea cuvintelor mele se impleteste al dracului de armonios cu faptele pe care le fac....fumez scantei din suflete si mor pe esafoduri prostesti....duc batalii inchipuite de farisei si zamislesc victorii din nimic....iubesc cu intensitate fiecare clipa petrecuta si incerc sa valorific clipa transformand-o in infinit...ador iadul si deopotriva raiul...iubesc uratul din fiecare fiinta ce-mi iese in cale...vad reusite acolo unde altii vad infrangeri...visez vise visate de fricosi si ma lepad de leprosii ce-mi fura clipele....sunt aer si sunt plin de substanta letala..ce-ti inunda porii...sunt liber sa domin si am opitiunea de a nu fi dominat....sunt citit de oameni destepti si blamat de prostime....sunt carne cruda si injectata cu substanta de contrast....sunt toate astea si nu mi-e comod ca nu am gasit  ceva frumos.....si frumosul asta il astept sa vina de la tine...pentru ca eu am murit de atatea ori incat moartea mi se pare banala....m-am plictisit sa revin la viata ....am nevoie de foc sa razbesc...am nevoie de furtuni solare si batalii infernale pentru a-mi arunca dragostea spre cai nestiute de nimeni....am nevoie de impusuri magnetice si de scurtcircuitarea sinapselor....caci eu....eu sunt ceea ce nu-ti imaginai ca poate exista....eu sunt damnatul damnatilor....condamnat sa fiu asa pentru ca in alt chip si corp...as muri....si nu as mai invia niciodata...

12 comentarii:

  1. Citit sau necitit de prostime , sunt 3 puncte de suspensie la dracu ... nici 2 , nici 4 , nici câte debitam în profunzimea noastră fantagosmică ... hai, că te-am electrocutat putin ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărul este ca profunzimea asta "fantagosmica" exista doar în mintea unora..si da..crierasul meu searbad nu suporta cuvinte inexistente.."fantagosmice"..nu mai bine puneai în locul cuvântului neste puncte de suspensie?:)
      Chiar m-ai electrocutat!parol:)

      Ștergere
  2. Uhhhh..."fantagosmic"....:))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da da..Iorgu Iordan s-ar oftica rau:)))
      Nu a fost introdus inca în Dex..deh..

      Ștergere
  3. Eu am zis ca m-am trezit eu mai proasta decat ieri...dar vad ca nu:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit și recitit de trei ori... important e că ești!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai avut răbdare sa citești de 3 ori:))de apreciat..,nu te-ai sinucis?:))

      Ștergere
  5. Altii inca mai citesc...:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu ma sinucid eu cu una cu doua. :))
    Normal ca am avut rabdare, am vrut sa vad ce se ascunde in spatele anumitor propozitii si cred ca am deslusit cate ceva. :))

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!