No offensionum

15:35:00 Devill Advocate 1 Comments

sursa:http://narutofanon.wikia.com/
Am prea putin timp sa spun ceea ce simt...si daca as avea tot nu mi-ar ajunge...sunt bantuit ca un cimitir de corpuri inerte si zambete fatidice...cine dracu sa-mi inteleaga mie postarile ...cine sa le disece si sa arunce cu maldare intregi de noroi....ce sa uit cand nu pot...ma innec in fum gros de tigara trasa pe nerasuflate....beau lichidele negre  ca un apucat, dominat de pofte poftite cu atata ardoare...ma inlantui in ameteli din ce in ce mai ciudate si incep sa ma obisnuiesc cu stari pe care nu le-am avut niciodata...
Cred cu tarie ca traiesc ca sa am pentru ce muri...si mor pentru ca am trait....miros a parfum scump si impart zambete la pret de farmec....sunt comunul din tine si complexul din ea....astazi sunt atat de nepasator incat ma doare tot ceea ce se intampla....sunt greu ma...greu de citit...si nici dracu nu ma poate intelege...o minte alambicata si un creier mult prea sfaramat....zambesc ca sa pastrez situatii favorabile..si-mi pare al dracului de rau ca nu traiesc decat pentru ceilalti...sunt judecat gresit fara sa-mi fac faptele si izbavesc pedepse ce in mintea traumatizata a unora trebuie sa se intample cu certitudine...mi-e scarba de avortonii ejectati fara pic de remuscare si de calaii ce-si sug singuri atarnarile in timp ce-si fac selfie....mi-e intr-un fel demonic si.....
-buna ziua.....spuse in timp ce ma privea.....
-buna ziua....dau sa ma asez.....aaaa, nu acolo...la mine in birou zise in timp ce aranja niste foi aruncate aiurea pe birou...
- v-am adus si factura....si chitanta....spun fara sa o las sa termine de aranjat....ma priveste zambind....
- mda...din pacate nu o sa va platesc acum.....nu avem cash deloc....deja sangele este impins cu putere spre extremitatile si asa prea obosite....ce mama dracului ma....asta rade de mine....
-pai am batut drumul de pomana sa inteleg nu? ii raspund in timp ce-mi caut un punct de sprijin....
- deloc.....mai vorbim...socializam....oricum de la ultima intalnire mi-a ramas mie asa intiparita imaginea dvs.....spune cu nonsalanta....
- am venit degeaba.....continui  eu....
- eu sunt degeaba? rade ca o maniaca..depresiva...anxioasa....credeam ca sentimentul este reciproc.....
- este pe dracu ....nu este niciun sentiment.....clar?....ies trantind usa in urma mea....nici nu ma intereseaza ca se uita toata lumea la mine....idioata naibii....

Un comentariu:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!