Venom

15:58:00 Devill Advocate 4 Comments


sursa:http://www.maxisciences.com
Si miros a pierzanie...si a lava incinsa...mi-e scarba de o duzumanziare umana...sunt efemer dar atat de vesnic in mintea cui ma inoculez...si nu putine sunt cazurile in care raman acolo..sodomizand fiecare celula..fiecare sinapsa....efectul creat este distructiv...sfartec bucati din suflete pentru ca ele la randul meu ma vor devorat...ce dracu..nu sunt trofeului nimanui si nici barbatul care sa-si lase semintiile in toate corpurile frumos conturate....
Deja am intarziat...si asta nu-mi place deloc desi stiu ca este bine cateodata sa  mai fie si asa....ramasese sa ajung luni...dar luni este ziua in care ma transform iremediabil...dar compania pe care o am ma face sa-mi inund creierul numai cu clipe frumoase...mi-e bine asa si mi-e al dracului de cald...simt cum fiecare particia din mine reactioneaza la stimulii externi....mi-e bine ...al dracului de bine...si....
-alo? tu crezi ca te mai astept mult?sau vrei un covor rosu?spuse vocea feminina ce-mi purta sambetele...de fapt sambata..ca numai o sambata fusese la mijloc...sunt trezit la realitatea ce-mi pune sangele in miscare....simt adrenalina ce-mi pompeaza prin venele invinetite de atata sange curs in neant...
-ajung in maxim 10 minute!raspund la repezeala....intru in masina...parfumul din interior ma ameteste...deschid geamul...am nevoie de aer...aer proaspat si ud....
Sunt imbracat astazi asa cum nu ma vrea...nu port cravata si nici costum...camasa in schimb este una impecabil calcata...ceasul de la mana contrasteaza izbitor cu vremea mohorata de afara...parfumul se imbina haotic de armonios cu starea mea de spirit...miroase a haos...a pamant si aer...a foc..a limbi de foc taioase...incestuoase....
Urc fara sa ma grabesc pe aceleasi trepte urcate de atatea ori....acelasi idiot de "caschetar" ma saluta in scarba chinuindu-se sa-mi zambeasca cu toti dintii ingalbeniti...va asteapta de ceva vreme....spune ranjind ca un idiot cu subinteles...da bine...multumesc....raspund fara prea mare efort....intru pe coridorul lung cu usi in spatele carora se ticluiesc acuzari inumane....scarba si lehamitea ma cuprind...inima pompeaza fenomenal sangele spre extremitati....intru fara sa bat...sunt infumurat....gandesc....trebuie dracului sa mi se traga de undeva pana la urma...nu?.....aceeasi incapere banala....aceeasi femeie .....un barbat care se afla in interior ma privi mirat vrand sa spuna "tu nu poti ma sa bati la usa...tu cine dracu mai esti..." salut....femeia cu par carliontata schita un gest ce-i trada bucuria de a ma vedea.....
-dane, ne lasi putin te rog?spuse zambind catre danutu care era bulversat de situiatie....
-da da...spuse in timp ce-si strangea cacatul ala de mapa de pe biroul ei...in trecerea pe langa mine ma strafulgera cu privirea de idiot....dandu-mi de inteles ca o sa ne mai intalnim....stiu sigur ca o sa ne mai intalnim...asa este sigur...numai ca nu prea ma intereseaza acest lucru...plebei....scribi de birou precum aspersoarele in lanurile de porumb...
- buna, spun eu asezandu-ma pe acelasi fotoliu....o privesc cum se ridica...deslusesc zambetul ce contrasteaza cu biroul in care se afla....se ridica extrem de usor...ma priveste...iese din spatele biroului indreptandu-se spre mine in timp ce-si aranjeaza sacoul....cizmele inalte si stranse pe picior pana la nivelul genunchiului acopera niste pantaloni albi, ce-i tradeaza forma picioarelor...pantalonii mulati dezvaluie forme bine lucrate....aproape anorexice...bluza mulata ce-i incorseteaza sanii se lipeste de piele dezvaluind faptul ca totul este asa cum trebuie sa fie...sacoul fin cu manecile putin ridicate ascund privirilor un corp perfect...gablontuirle dau efectul scontat....bai da...trebuie sa recunosc ca este o aparitie....incerc sa-mi adun gandurile...
- si ce mai faci? ti-ai mai revenit de vineri?tu credeai ca te las?spuse in timp ce-si plimba degetele perfecte pe o cana imperfecta cu cafea....
-bine..ce sa fac...am venit asa cum mi-ai spus....
-nu , nu dragule, tu ai venit cu aproape jumatate de ora mai tarziu...deci...nu cum am spus....rade la mine ca o apucata....tu esti atemporal ma....pune picior peste picior...mana aranjeaza o scrumiera cu vreo cateva mucuri de tigara....se foieste si incearca sa braveze....
-ma rog...am am vut putina treaba...banuiesc ca nu intarzierea mea este problema...se rezolva sau nu?..scot pachetul de tigari....la dracu..dimineata era plin...acum aproape pe terminate....
-da da, fumeaza...fara sa ceri voie...tu intri fara sa bati....ce sa mai...ai impresia ca esti ca la tine acasa....nu?sotia ta nu-ti zice nimic?
- ce legatura are sotia mea cu discutia asta  de aici...sau ma rog cu situatia asta....trag cu nesat...simt cum rabdarea mea este atat de incordata...as vrea sa urlu...as vrea sa-i vad fata aia frumoasa cum se zbarceste cand i-o spun....cum ochii aia se impleticesc conducandu-mi plecarea...as vrea....la dracu...dracu stie cate nu as vrea.....
-ei lasa asta....vad ca ti-ai revenit la starea ta normala ca sa zic asa....ma rog....ma priveste de departe...si parfumul ei miroase a solutii date in cunostinta sau necunostinta de cauza...eu m-am tinut de cuvant...si ti-am rezolvat problema....intinde spre mine o hartie pusa prima pe un maldar de alte zeci....o primesc cu nesat....o citesc....da ...la dracu...este ceea ce trebuie...este exact ce trebuie...zambesc diabolic....ma observa....se relaxeaza inexplicabil....se la sa pe spate...mana dreapta se joaca cu ceasul mult prea opulent...multumit?....zambeste complice cu mine....o privesc in timp ce impaturesc hartia proaspat semnata...
-foarte....multumesc pentru tot....si multumesc pentru ca te-ai tinut de promisiune....ii intind mana asteptand reciprocitatea din partea ei....intinse mana spre mine...finetea mainii ei contrasta cu asprimea unei minti bolnave...poate ca nu este totul pierdut..poate ca inca diavolii nu si-au facut de cap cu ea asa cum si-au facut cu mine...poate mai exista o sansa....si poate....
-acum....bem un suc mai pe seara?spuse ea increzatoare....palmele ei se apropie frecand intre ele pielea fina dintre ele...o privesc....
- da clar....cand?
- la mine....spuse cu nonsalanta copilaroasa....
- la tine zici?.....totul se invarte in jurul meu...este iad si iadul ma primeste la el....simt cum toate cate erau sa fie nu au fost...la dracu cu demonii...la dracu cu ingerii si cu lacrimile lor....tu de aia mi-ai facut favorul asta?
-normal..tu crezi ca toate sunt asa cum vrei tu?eu cand vreau ceva..obtin...si sa zici mersi ca nu te-am chemat diseara la mine sa-ti dau hartia...cel putin am fost cu mult bun simt.....zambeste....si sufletul meu moare....as vrea ca lava incinsa ce-mi curge prin vene sa-i arda fata aia perfect machiata....
-eu asa ma gandeam.....raspund in timp ce ma ridic....se ridica instinctiv odata cu mine....ma priveste in ochi....nu o sa pleci iar.....incearca sa ma atinga.....
- ba exact asta o sa si fac...nu de alta dar daca obtii ceea ce vrei tu....cel putin obtine pentru ca asa ar fi normal....nu ma freca pe mine cu chestii din astea....trec pe langa ea....mana mea atinge umarul ei fara sa vreau.....ma uit in jurul meu....ma indrept sprea usa ce-mi aduce pieirea....
-multumesc inca o data....pentru tot...sper sa am ocazia sa ma revansez cat de curand...dar nu la tine acasa....si nu asa cum crezi tu.....dau sa ies.....
-du-te dracu ma de nesimtit.....vocea ei ma rapune inimaginalbil....toata lava fierbinte se revarsa asupra mea...sunt al dracului de demon...al  dracului de inger si nimic din toate astea....mor si as muri de fiecare data daca nu as trai....traiesc ...si agonizez....favoruri ce vor sa fie dorinte nu le indeplinesc....nici vise ce vor sa fie realitati....sunt atat de trist ...si mi-e scarba de mine....mi-e al dracului de bine cu senzatia asta....sunt deplasat atunci cand ceilalti poate ar fi spus da....sunt taios cand se asteapta sa nu fiu....sunt amar precum pelinul.....mi-e lehamite de ea...si de cum am privit-o....a dracu zi de luni.....

4 comentarii:

  1. Poza pe care ai pus-o tu am vrut să o pun și eu în articolul despre tine... nu știu de ce n-am mai folosit-o până la urmă. :)
    Mă bucur că ai scris continuarea. Și eu care mă temeam că diseară nu ne mai ții companie. :))
    Nu știu ce să zic despre ea... poate că este o femeie puternică și obține tot ce își dorește, însă... se și umilește. Mi se pare înjositor să „cumperi” un bărbat... eram convinsă că o s-o refuzi.
    Ce-o fi în sufletul ei... îmi miroase a răzbunare. O s-o facă dacă va avea ocazia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chestia cu răzbunarea rămâne de vazut..se spune ca mi-am asumat când am refuzat nu?:)

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!