Light of darkness

15:58:00 Devill Advocate 4 Comments

sursa: http://skstalker.deviantart.com/
Este o zi superba...exact asa cum o vreau...si cald si putin racoare...sunt toate asa cum ar trebui sa fie....sunt toate cum mi-au lipsit...mai putin sufletul meu nu este la locul lui...mult prea hartuit de atatea intamplari si trairi nefaste...nu regret nimic...nu regret ca am trait asa cum mi-am dorit...asa cum am simtit...regret insa ca pentru a trai asa am calcat totul in picioare...si nu mi-a pasat daca am murit de atatea ori....
Certitudinea este ca incapatanarea de care am dat dovada este si cea care ma rapune....cu un sistem bolnav nu poti lupta..ori te imbolnavesti...ori mori...ori traiesti toata viata cu acea boala....am ferecat usi cu gandul de a renaste din propria-mi cenusa...am omorat zile ce trebuia daruite celor dragi cu gandul ca maine o sa fie mai bine...nu am zambit cand am simtit...nu am mintit cand trebuia sa o fac....am mers pe drumul ce era rezervat numai mie...si tampeniile din capul meu visator m-au facut sa cotesc....am vrut sa spun stop si nu am fost lasat...am vrut sa "servesc" cum pot mai bine...am vrut toate astea insa costurile au fost enorme....am gandit in fractiuni de secunda ca nimeni nu trebuie sa ramana in urma desi eu am ramas....am omorat vise si am cernut sperante...si acum dupa tot ceea ce am trait ....nu primesc decat moartea in dar....stiu jocurile de culise si mai stiu voci ce au fost sterse de pe suporturi electronice printr-o simpla apasare a unei taste...stiu cum s-au platit bani pentru sentinte si nimeni nu a facut nimic...stiu cum baieti rai sunt protejati de "baieti buni"....stiu cum dispar dosare cu tot cu numere de inregistrare....stiu cum se intalnesc la ceas de seara camasile cu gulere albe, robele negre si camasile albastre....toti intr-un dans murdar ce-ti aduce pieirea incet incet...stiu numere de inmatriculare pe de rost..numere ce sunt purtate de masini scumpe cumparate cu bani facuti din camata...stiu...si mai stiu ca nu te poti angrena intr-o lupta atat de inegala...ei stiu ca eu stiu...si mai stiu ca ceea ce stiu este si ceea ce ei nu vor ca ceilalti sa stie...handicapul de a cunoaste atatea nu-ti este favorabil....nimic nu-ti mai este favorabil atata timp cat ei nu vor....si cand ai ajuns la un nivel maxim de "stiinta"...nu fac nimic altceva decat sa te ejecteze acolo unde ei ar trebui sa fie in locul tau...cu un sistem barbar nu poti lupta de unul singur...cu un sistem barbar nu poti fi decat barbar....caci nu exista cale pe care sa te intorci si nici poteca laturalnica pe care sa ocolesti...ori ei..ori tu!

4 comentarii:

  1. Astazi esti foarte suparat!Nu-mi place asa si ma mai si ingrijorezi!Haide sa ne remontam putintel ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, dar tu ai forta unei armate si o sa le tii piept. Ceea ce stii te poate afecta, dar tot ceea ce stii iti ofera si putere! :)

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!