Born dead

15:02:00 Devill Advocate 3 Comments

sursa:http://wall.alphacoders.com
Este o zi ca oricare alta si totusi atat de diferita...intensitatea la care traiesc ma face de nerecunoscut...filtrul prin care trec toate cate se intampla...s-a imbibat de fum gros de tigara...m-a plouat si nu mi-a fost sters niciun pacat..asa ca la dracu cu chestia aia de doi lei ca "ploaia spala pacatele"....doar o ineptie plamadita de gura samavolnicilor...sunt atat de obosit si lupta asta inegala cu toate fortele cunoscute si necunoscute ma rapune....durerea din piept ar trebui sa fie atribuita unei inimi mult prea terfelite..insa astazi...ea se rasfrange in tot corpul...patrunde in fiecare celula si in fiecare bucata de carne....
Sa lupti cu demonii si sa nu-i poti stapani si totusi sa continui...sa crezi in oameni desi unii dintre ei sunt diavoli la costume....sa porti discutii cu oameni care nu au nimic a spune...sa zambesti in timp ce ei te vor rapus de sageti mustind a venin....sa crezi intr-un vis si ala sa-ti fie terfelit de minti grotesti ce-si au limita sub nivelul tau de inteligenta....sa poti sa o iei de la capat ori de cate ori cazi si in cadere omori la randul tau alte suflete....sa poti sa nu arati ceea ce ceilalti vor cu jind sa vada....asta ar trebui sa insemne altceva...dar inseamna sinucidere...inseamna condamnarea ta la dezumanizare....si pentru toate cate se intampla pentru ca nu esti ca ei..si nu te pot impinge de la spate precum un carucior de morga...esti impotriva lor....si te picura incet cu picaturi de smoala incinsa...si-ti schingiuiesc trupul si-l impart inegal in halci de carne ce odata fusesera bine proportionate....te fac sa crezi ca esti un nimeni cand de fapt tu esti totul...te terfelesc si-ti zambesc in fata ....si-ti taie aripile si te lasa un vremelnic trecator pe rahatul asta de pamant....
Nu va regasiti in ceea ce spun aici si asta nu poate decat sa fie bine..insa fiecare dintre voi se simte asa...o stiu...si mai stiu ca niciunul nu vrea sa fie asa...sunt intrigat de atrocitati plamadite cu maini de inger imbracat in haine scumpe...sunt diavol si tu nu-mi iesti frate cu siguranta....sunt transformat in transformari inumane si neintelese de prea multi...sangele ce-mi siroieste prin vene ma stoarce de fiecare picatura de umanitate...caci transformarile astea nu sunt intamplatoare si nimic din ceea ce este intamplator nu mi-e strain....
Sunt mult prea complex pentru cei ce sunt redusi...reduc complexitatea pentru cei ce o vor redusa insa mentin ridicata stacheta pentru cei ce-mi inteleg trairile...pentru cei ce-si fac rani lasand sangele sa se amestece atat de armonios cu al meu..
Sunt satul de tarfe si de cobai....de vagabonzi tatuati si de puscariasi ....violatori feroce si analfabeti cu bani....de idioti la costum si curve in fuste scurte si desantate...de masti ce acopera fete grobiene si de fete dezumanizate ce acopera masti....sunt satul de bani negri ce se vor a fi albiti...de "caschetari" cu scoli pe doua nivele...si de nivelul la care a ajuns prostia....locul meu nu este aici...si nici nu  mi-l gasesc...insa incet incet...toate cate ma ataca furibund ma slabesc...si ei o stiu...si eu o stiu dar nu arat...sunt mai mult mort decat viu....sunt negru si miros al dracului de bine....a scandura de salcam proaspat slefuita....cel ce-mi priveste trupul vede numai ceea ce eu arat...niciodata ceea ce ce este de aratat....sunt demonul ce a uitat ca aripile nu-l fac inger si nici coarnele diavol......

3 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!