Beside the Devill

13:51:00 Devill Advocate 14 Comments

sursa:https://hdwallpapers.cat
Este o zi de vineri in care ziua ce va fi..a fost sa fie...
As arde in focuri si as scrijeli in sange si tot ceea ce am facut pana acum as face...am citit pareri si am surghiunit amintiri..am lecturat opinii si am refulat imagini si povestiri ce altora le produc repulsii...am asistat zambind cum doamne si domnisoare au venit aici pe rand si tot atat de repede au disparut..estetica uratului va spun ca este si estetica frumosului...si dreptul de a visa este al fiecaruia si nimeni si nimic nu-l poate fereca...Am spus de zeci de ori ca sunt greu de digerat..ca sunt greu de citit...si haosul din mintea mea il las sa fie inlocuit prin puncte de suspensie...la latitudinea fiecaruia....
Habar nu au ca mort inseamna ca nu mai esti viu...habar nu au ca viata inseamna sa respiri si span incalzit la focurile iadului...si flacari de soare intesate cu gheata...mi-e cald dar mi-e atat de frig si masca asta nu ma mai slabeste...sangele de sub unghiile atent ingrijite tasneste in valuri fierbinti improscand peretii de un alb imaculat...mi-e cald si aceasta caldura ma rapune la pamant
Aici in locul unde realitatea se imbina cu fictiunea, am scrijelit realitatea...fariseii si neavenitii au spumegat contrariul..crezand ca Devill Advocate este plasmuirea unei minti bolnave ce vrea sa iasa la suprafata din anonimat...am lecturat haimanalele ce se ascund in spatele usilor, rozandu-si unghiile si spumegand de ura irationala ce-i macina in timp ce citeau randurile aruncate cu fasii din viata...pe rand am inchis si am deschis usi, unele ferecate cu grija altele larg deschise imitand portile bizantine...mi-e indiferent daca le sunt indiferent...habar nu au ca fictiunea pura nu este decat realitatea cruda a zilelelor pe care le traim...si cred ca nu sunt decat nimicuri pierdute in neant...opiniile contrare iesite din guri smerite ingurgiteaza ipoteze aiuristice despre o viata ce nu le-a fost data niciodata sa o traiasca....si da...mi-e frig si mi-e cald si nu-mi dau seama ca efectele nocive sunt atat de benefice pentru un corp inert..obisnuit sa fie pavaza tuturor incercarilor de asasinate emotionale...grotesti....
ba tu nu intelegi ca esti distrus?
- nu...tu nu intelegi ca efectul devastator al distrugerilor mi-e frate....ca tot ceea ce am trait...am murit??...tu nu intelegi ca ceea ce este aici este adevarul...unul despre care tu ai citit doar in cele mai sumbre carti??...ceea ce altii viseaza...eu am trait.....am fost pe rand si mort..si viu....si uman si inuman....ti-am ras in fata cand tu ai pierdut....ti-am intors spatele cand tu ai aruncat cutitul....insa niciodata nu am plasmuit minciuni....nici sa te faca sa te simti bine...nici sa mareasca suspansul....
- esti jalnic...
-stiu ca sunt....sunt mai mult decat atat...insa nu uit niciodata sa am grija pe cine calc in picioare cand urc...pentru ca tot de acceasi dau cand o sa cobor.....
- si cu roba?
- roba...roba este neagra...precum sufletul meu...ceva ce multi nu vor intelege...
Dialoguri de menestrei spuse la ceas de seara...cantate pe ritmuri alambicate si neintelese de catre nimeni...si ce daca sunt de neinteles...si ce daca citesti jumatate de ora si spui ca nu ai inteles nimic...mi-e rational de indiferent daca ma citesti sau nu...mi-e clar ca ti-e neclar ...eu nu scriu pentru a fi adulat si contemplat..eu scriu pentru ca traiesc ceea ce scriu...si fiecare cuvintel de aici este realitate pura..trairi emotionale complexe..refulate aici ma ajuta sa merg mai departe...sa pot sa razbat prin haitele de cadavre ambulante ce zambesc din spatele birourilor pompoase...scriu cu sufletul si punctele de suspensie ma ajuta s anu ma opresc din ceea ce scriu....nu-mi trebuie paradigme si nici modele...nu am nevoie decat de ele....acele puncte de spuspensie pentru care sunt atat de blamat ...acele puncte de suspensie ce-mi dau posibilitatea sa traiesc fiecare scriere la intensitatea momentului....estetica asta a uratului precum si pozele infricosatoare fac parte din trairile unui om anormal de normal...si faptul ca nu imbrac postarile in ambalaje frumoase este tocmai  pentru ca ambalajul este aruncat cu indiferenta...si asta nu-mi convine...face parte din peisaj...
Si nu am mai inteles ceva...de ce dracului trebuie neaparat ca o postare sa fie comentata?? De ce dracului trebuie sa te explicitezi si sa te chinui sa raspunzi realitatii transpuse intr-o arta a uratului fara echivoc pe aceasta blogosfera??Nu poti doar sa citesti...si sa incerci sa traiesti in acelasi timp cu mine....sa savurezi momentul si sa-ti lasi mintea sa zburde inchizand ochii??
Este o zi de vineri in care ziua ce va fi..a fost sa fie...

14 comentarii:

  1. Articolul ăsta îi este dedicat Irinei. :)))
    Cu cât sunt mai sumbre postările, cu atât par mai reale. Cu cât sunt mai înfricoșătoare fotografiile, cu atât mesajul este mai clar. :)
    Dacă n-ai fi scris cu sufletul, tu n-ai mai fi scris deloc.
    La fel și eu, scriind încerc să merg mai departe, îmi ușurez din povara sufletului. Sigur că poverile noastre nu seamănă și nu au grad de comparație, dar fiecare om e încătușat de propriul chin. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai pus chat, dar e funcțional și pe telefon? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai hai ...nu-ti mai vine haina de inger de wkd???

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa dea naiba daca il vad...sau nu-mi apare pe tel...

    RăspundețiȘtergere
  5. Jos de tot, Roxy și dacă nici așa, dă pe web mode! :)
    Dar lipsește butonul enter...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După ce te conectezi..ai posibilitatea sa dai enter de la tastatura telefonul:))voila

      Ștergere
  6. eu am descarcat cuminte software-ul....s-a creat un nou chatroll pe care sunt singura :)))) acum incerc sa va scriu si mesajele mele ajung in neant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina..nu trebuie sa descarci soft-ul..te poți conecta direct cu una dintre opțiunile chatului..dupa ce te-ai conectat ai posibilitatea de a scrie..ca buto de send message este cel de la tastatura telefonului tau!
      Mersic de vizite:)

      Ștergere
  7. am citit articolul. normal ca e frustrant ce-ai scris si normal ca ai dreptul sa scrii ce vrei...pana la urma e blogul tau, devill, dar stii ceva....ai reusit o treaba: sa ma faci sa simt nevoia sa-ti spun multe, bravo!

    RăspundețiȘtergere
  8. Tre să vă pun un print screen, eu n-am buton de send! :))
    Dar nu-i bai, stau de pe laptop! :))

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!