Sange si cenusa

14:58:00 Devill Advocate 43 Comments

sursa:http://7-themes.com/
Ascult zgomotul cum invadeaza spatiul din interiorul masinii...neagra precum sufletul meu..puternica asa cum eram odata..timpurile ce mi le-au furat nenorocitii niciodata nu le mai pot recupera...recuperez vise si nu pot recupera culori...privesc cum acceleratia este in tonalitatea muzicii...acul urca de la 0-100 in mai puitin de 5 secunde....de ajuns incat sa produc dezastru...sunt ganditor si costumul impecabil asortat cu o camasa mult prea scumpa ma strange taindu-mi rasuflarea...cravata aruncata anapoda de ordonat ma gatuie diabolic...privesc cum ceasul mult prea scump arunca lumini colorate pe ecranul de safir...mirosul de parfum ma invaluie intr-o aura de infern...fumez si fumul se amesteca eteric cu golul din interior....cele doua telefoane suna a moarte si dezamagire..as vrea sa nu raspund..as vrea sa nu ma incarc negativ cu problemele atator suflete ce-mi cer ajutorul...sunt parca intr-un carusel ce nu se mai opreste si oboseala ma macina si ma face inuman...obrazul fin taiat cu finete de lame extrem de ascutite a capatat o culoare cadaverica...sunt bun in ceea ce fac si laudatorii mei eu devenit raspandaci de zvonuri zvonistice...am facut tot ceea ce am putut si tot cred ca se mai poate face inca pe atat...ma privesc in oglinda si aceasta-mi reda cu acuratete o imagine ce-mi place al dracului de mult...de nu ar fi culoarea vinetie as fi fost perfect...sunt narcisist si in lipsa modestiei ma iubesc grotesc de inuman...balansez de pe o banda pe alta..imagini ce nu le pot controla ma sficuie vremelnic peste fata...sunt un barbat ce stie ca definita barbatului nu va fi niciodata completa...aminitiri si clipe in care nu am fost acolo cand a trebuit ma irita si-mi provoaca puseuri ale unei inimi imbatranite prematur....nu am fost cand a trebuit si nu am putut sa fiu suplinit nici de jucariile cumparate dupa aceea, nici de zambetele aruncate cu toata dragostea...nici de imbratisarile fierbinti si pline de candoarea unei iubiri inimaginabile...nu am  fost cand a mers..nu am fost cand a spus tati...nu am fost sa fiu pentru ca am fost in alta parte unde nu trebuia sa fiu....si toate clipele aste nu le pot intoarce nici macar eu..cel ce poate intoarce soarta unei situatii si a unui om..insa omul acela nu este sufletul meu si nici nu ma intereseaza daca rade sau plange....mi-e indiferent daca ii sunt indiferent...am pierdut atatea clipe si atatea momente incat nu mai stiu cum este sa castig timp...timp pentru ea....si numai pentru ea...in toata nebunia anormal de normala pentru unul ca mine..perfect de imperfecta cliseele ma sodomizeaza barbar....ascult piesa ce-mi taie rasuflarea si nici ca pot sa ma opresc sa accelerez....sunt haos ziua..si haosul ma insoteste peste tot precum o mantie lasata sa alunece pe spatele plin de cicatrici grosolan taiate...totul este mult prea ingust iar viteza-mi produce adrenalina la nivelul la care corpul meu mai vrea...hamesit de lucruri nemaintalnite accelerez ....atat de brutal incat simt cum stomacul se lipeste de coloana vertebrala....in haosul in care ma simt al dracului de bine imaginea ei apare din neant improscandu-ma cu o intrebare ce ma urmareste de ceva vreme si la care am raspuns instinctual doar pentru a nu-i omori visele:
- tati, nu este asa ca tu nu o sa mori niciodata??
- tati nu o sa moara niciodata iubirea mea...tati o sa stea langa tine pentru totdeauna!!!
Simtul realitatii se cuibareste intr-o fractiune de secunda in mintea supusa de atatea flash-uri...opresc masina...gandurile se contopesc cu cea din urma farama de raspuns....ce dracu fac ma am innebunit.....??

43 de comentarii:

  1. doamne!plang ca o proasta Devill!nu credeam ca esti in stare de asa ceva!:((

    RăspundețiȘtergere
  2. tu esti Diavolul in persoana!sa reusesti sa imbini cuvintele grotesti atat de bine incat sa creezi asemenea feeling-uri no comment!Adevarat spun ca tu esti Devill-unicul si singurul!Mi-ai facut ziua mai frumoasa dar atat de grea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt Devill si nu sunt unicat..sunt doar comun...si daca nu crezi...uita-te mai atenta in jurul tau..si ai sa-ti dai seama ca am dreptate:))

      Ștergere
  3. am stat eu ascuns dar postarea asta mi-a invadat spatiul meu omotional zici ca sunt copil mai mare.Te felicit pentru aceasta postare.

    RăspundețiȘtergere
  4. "esti anormal de normal":))) exceptional scris!

    RăspundețiȘtergere
  5. Unele detalii cred că au incitat imaginația cititoarelor! :)
    Și mie îmi place viteza. :P
    Cât despre fetița ta, chiar dacă ai fost absent în momentele importante, iubirea ta pentru ea este nemărginită, se vede, se simte și cu siguranță simte și ea, altfel nu ți-ar fi pus o astfel de întrebare. Aveți o relație superbă și îmi place foarte mult cum vorbești de copilul tău. Deși pare cel mai firesc lucru din lume și toți tați ar trebui să fie așa, să știi că nu toți tații sunt atât de afectuoși cu copiii lor.
    Ești un om și un tată bun. Nu contează cum ești cu alții, contează cum ești cu oamenii care îți merită bunătatea. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unele detalii zici..lipsesc flăcările pe nări,ghearele ascuțite și coarnele lui neghinita::))
      Și da..relatia mea cu ea este una speciala ce transcede orice limita a imaginatiei!

      Ștergere
  6. da, devill, exact asa era ... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci, vă rog, fără franceză și germană pentru că eu nu cunosc limbile astea! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu as zice mai degraba ca, pe aceasta tema, eu si devill vorbim aceeasi limba

    RăspundețiȘtergere
  9. vezi, de-aia ma intelegi tu pe mine asa bine cand te contrazic, nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. dar vin eu vreodata fara argumente, devill? chiar asa??? si ideea e aceea ca dezbatem, deci eu nu ma refeream neaparat la rezultatul dezbaterii, ci la cat conteaza parcursul ei...

    RăspundețiȘtergere
  11. :)))) (uitasem sa mentionez) uuf, mai bifez o data salata

    RăspundețiȘtergere
  12. Răspunsuri
    1. Te iert ca ești de-a noastra..oi fi stat la porti toată ziua și te inteleg:))

      Ștergere
  13. Răspunsuri
    1. Hmmm...ti-a fost vreodată șters vreun comentariu?nu cred..asa ca..:))

      Ștergere
  14. Ce nu e, mă Irina? :)))
    Vezi, ai grijă, nu te pune cu Străjera Șefă că s-ar putea să te trezești cu un trident în fundul ăla cu care poți să spargi nuci! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu nu înțeleg ce spune, dar îi răspund! :))
    Creierul meu e puțin plecat în vacanță de aseară. Încă resimt efectele excesului de... alcohol :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. pentru ca nu puteam comenta mai sus, am comentat si eu mai jos si uite ce a iesit .... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puteai cu siguranta..:) dar aici ești ca acasa..asa ca nu-i bai:)

      Ștergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!