"Meravigliosa Creatura"

14:53:00 Devill Advocate 32 Comments

sursa:http://www.bloggang.com/
Ce dracului ne duzumanizam umanizandu-i pe ceilalti?Suntem supusi greselilor si fiecare particica din trupul ce nu ne apartine ne trasmite sficuieli de foc atunci cand gresim...iertam cand nu trebuie sa o facem dar la randul nostru nu suntem iertati..oferim si nu primim nimic la schimb...postam in monumente de probitate si etica cand de fapt suntem surghiuniti de frustrari anxioase...suntem sortiti pierzaniei si unora dintre noi nici ca le pasa daca mor sau traiesc...cine crede in viata de apoi ca fiind o eliberare si cine crede in iad ca fiind pedeapsa suprema pentru toata rahaturile pe care la facem aici pe pamant...sa cante ingerii aia pe care nu-i vede nimeni...sa dea cu harpele in ceruri...
Astazi sunt imbracat lejer..si nu-mi pasa daca ploaia cade din ceruri pline de ingeri si demoni si nici daca furtuna este doar liantul dintre caldura si gheata..am un fel de a spune lucrurilor care multora le sta direct in bolta palatina...scriu pentru ca traiesc si ceea ce este aici este refularea unui vremelnic trecator prin viata...uratenia mea a facut frumosul sa paleasca , si cei ce mi-au calcat visele in picioare au murit odata cu ele...
Sunt plin de pacate incat le pot darui multora fara sa le cer inapoi...sunt atat de plin de ura si dominat de dorinte incat efectul contopit al acestor doua trasaturi poate surghiuni si trimite in exil pe oricine-mi starneste grotesc inteligenta...si daca sunt destept este pentru ca nu sunt prost...si daca este sa fiu prost inseamna ca nu am fost niciodata destept?....
Exista posibiliati multiple de a merge mai departe si tot atatea de a te opri...dar eu ma incapatanez sa merg mai departe si dracii din jurul meu au devenit trepadusi...ingerii nu-mi zboara asa cum le ordon si nici diavolii cum li se canta...sunt o creatura comuna ca multe altele..insa diferenta este ca nu sunt comun....ce dracu sa va povestesc atunci cand nu este nimic de povestit si totusi o multime de ganduri te penetreaza abominabil secandu-ti creierul imbibat ca un burete?
Ne jucam de-a v-ati ascunselea si ne ascundem astfel incat nimeni nu ne gaseste...si cand ne gaseste...suntem siderati ca am fost gasiti....suntem gata sa renuntam la tot atunci cand ti se pune un pistol la tampla?Esti pregatit sa lasi totul in urma ta pentru ca ai gasit ceea ce ai visat in alta parte?
Meravigliosa creatura din interiorul tau exista..formele capatate de catre ea capata nuante diferite...pentru unii grotesti..pentru altii inumane...pentru si mai putini....omenesti....
Cand inchizi ochii seara ...si cand caldura unui pat confortabil te moleseste reproducandu-ti fidel trairile traite in cursul zilei....ce-ti starneste repulsia...gandul ca ai facut ce trebuia sau ca ai facut ceea ce trebuia facut doar ca trebuia?

32 de comentarii:

  1. gandul ca am facut ce trebuia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai daca ai facu ce trebuia...care este faza?ca daca trebuia inseamna ca a fost facut!done!:)

      Ștergere
  2. Nope...gandul ca am facut ce trebuia, doar pt ca trebuia...asta ma fierbe ca pe dracii aia mici...

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mai am unul...ce nu e in variantele tale...ala ca am facut ce nu trebuia, doar pt ca "trebuia"...asta ma nimiceste de-a dreptul

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt supărată că nu-ți merge chatul! :))
    Creatura din interiorul meu există, mă chinui să o țin adormită...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am observat..se pare ca server-ul lor are probleme..o sa-si revina...nu pot face nimic in privinta asta:(pana si eu Devill sunt neputincios cateodata:)
      Adormita????pfff...este balaur de-l fereci asa?

      Ștergere
  5. Dama...am inceput sa comentez la articolele tale:))) si da doamne-iarta-m frau creaturii...trezeste-o!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc drace pt completare..
    Va provoc pe amandoi...ce ziceti daca v-ati dedica unul altuia cate un articol...asa cum dracu' o vede pe Dama si cum ea ol vede pe drac...nu ma intereseaza descrierile fizice..cum va imaginati... Vreau Altceva!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu scriu prea "urat" pentru a caracteriza pe cineva...cu mine-mi fac de cap asa cum vreau eu:)

      Ștergere
  7. Roxy, tu vrei asemenea articole? :)))
    Eu aș putea să scriu, însă nu-i musai să scrie și el, nu cred că s-ar potrivi tematicii blogului lui, deși mi-ar plăcea să aflu cum mă „vede”. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. tu poti scrie despre orice foarte bine...eu nu ma pliez pe dulcegarii:)) si cu ocazia asta am si raspuns fara a face o postare pe tema data:)

      Ștergere
  9. Dar este o provocare...poate uza de toate "armele lui" si eu, ca si cititor, sunt pregatita sa vad si alta latura a lui...sau poate aceeasi cosmetizata personajului Dama

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu toate provocarile le imbratisez cu drag....not my domain!:)sorry

      Ștergere
  10. Eu pot să scriu, s-ar putea să îmi iasă un articol kilometric. :)))
    Ce zici Devill, ne băgăm? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dama tu poti face ceea ce vrei..logic...cu siguranta o sa iasa un articol asa cum ies toate cele pe care le postezi....in schimb eu....ma indoiesc...si in plus...not my game!sorry!

      Ștergere
  11. Dracu' nu a inteles provocarea...nu ii ridic mingea la fileu sa scrie o "dulcegarie"...ci asa cum va vedeti prin prisma articolelor...cum va "simtiti"....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost inteleasa intocmai....se pare ca tu nu ai inteles replica mea...:)

      Ștergere
  12. Doar un umil cititor...deh

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu vrei masochism...?:))
      si daca esti umil cititor...si te afli aici...si te respect pentru ca esti aici...DEVILL nu poate sa scrie despre ceea ce nu stie..desi mai ghiceste in globuri de sticla si cafele amare cateodata...:))

      Ștergere
  13. Voiam sa va "vad" doar abilitatile extrasenzoriale...dar na...a fost numai o provocare...o trecem la NU...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imbratisata de catre dama...eu mai greu deh,,mai batranior..doar am cel putin 10.000 de ani...:)nu vrei sa-ti ghiceasca baiatu' si viitorul?:))

      Ștergere
  14. Nu mersi, prefer sa ma surprinda...

    RăspundețiȘtergere
  15. Păi nu, până la urmă Dama o îmbrățișează doar dacă o facem amândoi. :))

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!