A(normalitate)

16:54:00 Devill Advocate 12 Comments

sursa: www.pixgood.com
Fara prea multe cuvinte care dor si fara prea multe explicatii ce nu-si au rostul....scriu fara sa privesc inapoi...rad fara sa privesc inainte....sunt gol pe dinauntru si monstru pe dinafara...am rani sangerande de lupte interminabile cu demoni hrapareti care se infrupta din trupu-mi obosit...
Pentru ce dracului traim in fiecare zi ....pentru ce reusim sa ne ridicam din pat?...suntem pioni sau regi...intr-o lume in care regii sunt pusi in functii de catre pioni...si normalul a devenit anormal...poti trai dar nu poti muri..caci insusi dreptul de a muri este un cost mult prea mare...
Esti hranit cu potiuni nocive si ai impresia ca ai un trai decent cand de fapt...este doar o orchestratie zamislita de minti iscusite...am gasit in goana mea dupa informatie ce-i drept, o poza mai veche..o poza ce mi-a aratat in mine cat de sensibil sunt cand vine vorba de tarisoara asta ....o poza care m-a facut sa-mi zguduie din temelii ratiunea mea de om...nationalitatea mea de roman....pai cum dracu ma sa se poata asa ceva si noi ca idiotii sa ne prefacem ca nu vedem...cand ochii vad...noi suntem orbi....cand ei cer...noi le dam...acum sa sara latraii sa-mi latre postarea ca indemn la alte alea....sa ma sodomizeze ei in limbile lor...o sa o fac si eu in singura limba oficiala din Romania care este ....ghiciti care...romana!!!
Si in timp ce noi cumparam gogosi la pranz si bem iaurturi colorate de coloranti naturali ei au sf-uri in capetele seci improscate de minti bolnave....digeram ceea ce trebuie digerat...si nu pot sa zic ca sunt buricul pamantului...si nu pot sa zic ca am cel mai exacerbat spirit nationalist in mine....pentru ca suntem multi....si putem sa fim si mai multi...o parte din visul lor ...cu siguranta nu este si al meu....si nici al multora dintre noi....
Sunt oameni faini care traiesc in pace cu ceilalti vecini de casa....cu Gheorghe si cu Ianos...fara sa tina cont ca au limbile incalcite....se inteleg prin bunul-simt..nu prin legi si dorinte fierbinti de autonomii....nu le pasa lor de povesti hilare si nici de lupte date la baioneta de catre politicieni politruci....nu cred ca daca se infaptuieste o alta oranduire va fi mai bine...el tot cu Ianos o sa faca tuica si tot cu Gheorghe o sa-si are pamanturile....si asa va fi mult timp de acum inainte....
Mi-e ciuda ca pot sa faca asa ceva....si mi-e ciuda cum dracului pot sa vanda asa ceva fara ca nimeni sa nu le tranteasca vreo amenda fie ea si in limba lor ....oricare ar fi ea, atata timp cat scrie PROCES VERBAL....dar nu este timp pentru chestii minore...ca nu-i motiv de ingrijorare...zic alesii din politichie....si daca nu stiai ce vise erotico masochiste au...si daca ai uitat cum arata scumpa, dulcea si eterna Romanie...delecteaza-te daca poti.....


sursa: www.nationalisti.ro

Frumos, organizat, ca poate ai uitat cum se viseaza prin cotloane ascunse...ca poate ai uitat de ce au murit cei dinaintea noastra....atentie..acesta nu este nici macar un pamflet deci nu poate fi tratat ca atare...este doar gandul meu pe care daca l-am gandit si simtit...asa a fost sa fie....sa tipe cine-o vrea...si sa faca munti intregi de spume...ca atunci...NO GATA...NO HAI!

12 comentarii:

  1. ce ipocriti!pai cand vreodata in viata lor se va intampla asa ceva?sa stea linistiti ca nici in macar in alta viata nu o sa fie altfel pentru ei!sac:)

    RăspundețiȘtergere
  2. FELICITARI!!!SI EU SIMT LA FEL!

    RăspundețiȘtergere
  3. o postare ce nu-si avea rostul pe un asemenea blog dar inteleg ce ai simtit cand ai vazut tricourile alea cu Romania facuta arsice!poate revi la ceea ce scriai inainte!

    RăspundețiȘtergere
  4. pai tu crezi ca am rezistara bland?pfff...:))

    RăspundețiȘtergere
  5. M-ai făcut să mă chiorăsc! :))
    Data viitoare lasă pozele mai mari, a trebuit să dau CTRL + pentru a-mi da seama că acolo scrie ceva în maghiară sau ce limbă e! :)))
    Mă tot întreb în ce oraș stai de dai numai peste chestii d-astea! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuia sa te uiți la cum arata "miniatura" si-ti dădeai seama:))nu merita sa te chinui sa citesti:))

      Ștergere
  6. Și-așa nu știu nicio boabă de maghiară! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În curând o sa asistam la o propunere legislativa care ar menționa ca este limba oficiala!!nooo gataaa...no haaai!!

      Ștergere
  7. Puteai sa ne scrii azi o poveste in maghiara....ce patisi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puteam multe...dar pana și Diavolul oboseste...
      Cat despre scris în maghiara..nici măcar în alta viata!

      Ștergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!