Mortua est!

15:25:00 Devill Advocate 12 Comments

sursa:http://thejaggedword.com/
Cand privesc in urma nu pot privi inapoi..ceea ce am lasat a fost sa fie lasat si ca pe un fapt de viata...am inoculat franturi din mine in cel ce sunt..in cel ce am devenit...sunt mahnit ca nu mai pot sa revin la cel ce am fost desi au fost dati cand mi-a prins al dracului de bine safiu cel ce sunt....
Jocuri puerile de cuvinte invaluite in mister...ce-ti fac mintea sa joace in timp ce lecturezi...sunt un veridic maestru al arteai de a nu fi ceea ce par...sunt suparat pe mine si m-as ucide singur fara pic de resentiment...nu mi-ar pasa nici ca sangele va curge suvoiae si nici ca inertul corp ar cadea pe lespedea rece...stiu multe si am trait multe si parca viata asta mi-a pus armura prea devreme ca sa nu fie prea tarziu...ma transform si-mi plang lacrimile atunci cand diavolul pleaca departe de mine..cand linistea ma invlauie aruncandu-mi zgomots intamplarile de peste zi...traiesc neimpliniri groaznice si ma incarc cu energii distructive...presimt pericole asa cum ele ma presimt pe mine...
Viata tumultoasa este doar repulsia vietii linistite...nu am trait linistit decat atunci cand nu a fost galagie..si-mi place galagia al dracului de mult...cumpar ieftin si vand scump....sunt atat de obosit cu mine si masca asta nu ma mai slabeste...ghearele mi se infig in carnea perfect intinsa....muschii se incordeaza contractati de unghiile din spatele meu....merg mai departe invins de dorinte aiuristice...ma lupt in fiecare zi sa fac ceea ce trebuie facut si demonul din mine face numai ce vrea el....am rapus oameni puternici la pamant si s-au ridicat odraslele lor mai abitir ca phoenix-ul....am dominat plebeii si s-au rasculat amantele...am zamislit pace si am primit razboi....am daruit si nu am primit nimic la schimb....am ucis vise fara sa vreau si am iubit fara sa poftesc...am facut toate cate au fost si totul din ele a fost facut....nu am cedat si nu am implorat..nu am pupat dosuri paroase si nici epilate...nu m-am tarat cand trebuia sa o fac...si nici nu am cedat atunci cand trebuia sa fiu ingenuncheat....
Zambetul semet ascunde clipe devastatoare...si trairi intense....am armuri si platose frumos lucitoare...le sterg in fiece seara pentru ca a doua zi sa fie si mai atragatoare...si noptile ma intaresc cu liniste ..si serile cu zambete zglobii....cu imbratisari copilaresti si cu glume sugubete....sunt avid de ele..si ele...ele aduc linistea atat de cautata....si nu am cazut...si am mers mai departe prin rahatul asta de mocirla...chiar daca soarele rasare numai daca-l platesti....si oamenii tradeaza numai daca sunt obligati....cei ce o fac pe gratis sunt doar prosti....si astia se cauta si se gasesc cu miile....am trecut peste toate .....sunt aici.....si nu am cazut...

12 comentarii:

  1. Foarte frumos ai scris!Infiorator dar frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta înseamnă să fii puternic. :)
    App, acum contribuim și noi la zâmbetele zglobii și glumele șugubețe! :))
    Și cum vine asta, pe blog scrii fără diacritice, iar seara, cu noi, pui diacritice?! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta inseamna sa traiesti toate rahaturile:))
      nu stiu...nu mai ai 6 anisori asa ca:))
      seara-telephone:))

      Ștergere
  3. Știi tu vorba aia, fericiți cei săraci cu duhul. Ești prea dăștept, prea implicat, prea empatic, de asta trăiești toate rahaturile și le simți, dar totodată ești și puternic, altfel nu le-ai rezista. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bai...schimbam registrul? Te vrei cel vechi, dar iti vine bine si haina cea noua...
    Nu te-ai plictisit de dezamagiri?

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!