The mask of anyone

13:04:00 Devill Advocate 2 Comments

sursa:http://mythologica.ro/
Astazi am chef de o postare fara prea multe rahaturi scrise alambicat...astazi vreau sa fiu lucid in inconstienta mea exacerbata...
Ma lupt cu demoni stapaniti de ingeri...privesc cum ingeri stapanesc cu bestialitate demoni...stiu cand sa rad si stiu cand sa plang...pot sa strunesc hoarde de cocalari si tone de impielitati...nu pot insa struni personalitatile multiple ce-mi apartin...ma chinuie si-mi fac jocul...ma tin in chingi si ma terfelesc...ma fac uman din inuman...ma zamislesc uman din inuman...
V-am invatat cu postari alambicate insa realitatea lor este evidenta...imbracata in cuvinte ce-si refuleaza importanta fara ca cei ce citesc sa-si dea seama de intunericul din spatele lor...persoanlitatile multiple nu inseamna neaparat boala..nu inseamna scleroza cerebrala sau comportamente devinate...este scutul ce-l ridica fiecare deasupra capului pentru a se apara de factori nocivi externi sau gresiti intelesi...
Cand ti-e dat sa traiesti moartea de mai multe ori cu siguranta ceea ce se intampla ulterior nu te mai mira cu nimic...instinctul de aparare capata forme brutale, nelasand locul normalitatii sa salsluiasca acolo unde ii este locul....Am vazut si am trait ceea ce nu-ti poti imagina..fara falsa modestie pot sa spun ca sunt batran de timpuriu si nimic nu ma poate face sa mor fara sa ma trezesc din nou la viata...sunt tavalit in lupte inegale si suduit in situatii hilare de guri hraparete fara pic de creier...sunt dominat de revelatii anxioase si bantuit de neimpliniri aparent implinite...
Descopar temperamente si statusuri din cele mai infricosatoare ca ulterior sa revin la normalitatea aparenta din jurul meu...ofer calm cand de fapt situatia este dezastruoasa..ofer liniste cand de fapt este haos....emotional sunt ca fiecare dintre voi...uman doar cand nu sunt inuman...iar inuman sunt atunci cand nu sunt uman...starnesc repulsii si parfumul ce ma inconjoara nu acopera decat fatada...
Ma mir cu fiecare zi care trece ca pot sa fiu altfel si ma descopar ca un plebeu in nemernicia sa facand lucruri pe care creierul mi le dicteaza...ma conduc dupa stari emotionale de moment  si nu pot ascunde gandurile in discutii directe...primesc zambete fortate si altele ranforsate...primesc atingeri si rasplatesc ranile facute de ele...sunt aidoma normalului si in aparenta sunt normal...sunt asa cum vreau sa fiu sau sunt asa cum viata m-a construit...asa cum ceilalti doar ma vad...insa nu ma simt...?
Sa spui ca sunt haos ar fi un neadevar...sa spui ca sunt alunecos...un mizilic...sa spui ca vinez suflete...un nemernicie fara scrupule...sa spui ca nu-mi pasa...o ineptie....si atunci ce dracu sunt?....De-mi poti defini caracterul si temperamentul inseamna ca tot ceea ce trebuia dovedit a fost trait...si ca nimic din ceea ce urmeaza nu mai poate fi definit...cand sunt singur sunt atat de plin...cand sunt gol sunt atat de singur....cand mint reiese adevarul...cand spun adevarul....rezulta ca am mintit...dracu mai stie cum mai sunt...dracu mai stie cum eram...acum sunt doar eu si personalitatile mele multiple....INGER SI DEMON, AGONIE SI EXTAZ,APA SI FOC,ADEVAR SI MINCIUNA,REALITATE SI FICTIUNE....TOTUL SAU NIMIC!
TU....care dintre ele esti....?

2 comentarii:

  1. Hop! Invitatie la dezbatere...ia sa vedem

    RăspundețiȘtergere
  2. eu sunt si inger si demon desi trebuie sa recunosc ca-mi place mai mult latura umana la mine insa numai cu aceasta latura multi te iau de prost!

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!