Forgive

17:05:00 Devill Advocate 4 Comments

sursa : http://www.dcnews.ro/

Sunt desertaciune...si nimic mai mult...

- ce vrei sa faci cu viata ta?
- adica?
- adica ce ai de gand..te-ai inconjurat numai de oameni care au un negativism exacerbat....
- da stiu.....dar asa a fost sa fie...
- nu te simti tradat?
- deloc....
- dar?
- ma simt intr-un mare fel...asa cum nu am fost tare demult....
- cred ca habar nu ai ce vorbesti...
- bai..spre surpinderea ta..chiar am habar...
- pai si atunci...cum dracului te simti intr-un mare fel ca nu inteleg...
- pai...ce am in jurul meu este ceea ce am lasat sa se adune...si s-au adunat o groaza...
- asta si ziceam....
- da..corect...simt o mare neimplinire din punctul asta de vedere...am fost un idiot...am crezut ca pot sa razbesc singur....pentru ca cei ce au "fost" cu mine nu m-au sustinut...au supt tot sangele din mine....
- si tu mai prost..i-ai lasat sa suga...putin cate putin....pana ai ajuns asa....leguma...nu?
- i-am lasat pentru ca nu aveam timp sa observ...pentru ca eram altfel..pentru ca am fost construit sa am incredere...sa dau incredere...sa ofer fara sa cer nimic la schimb....
- esti visator.....
- si prost....un visator prost...sau mai degraba...un prost visator....
- tu ai mare grija ca nu te iubesc prea multi....si la cate amenintari ai primit...nu este nimeni sa-ti asigure spatele....
- stiu...si nu-mi pasa de mine...cred ca mi-e teama pentru altcineva....aici este problema...
- mda...una mare....si nu faci nimic in sensul asta?
- nu stiu ce este de facut....pentru prima data nu stiu....
- ai suparat...ai deranjat....
- da..am injurat si refulat..m-a durut in cur de ce spune lumea....am capatat patalamale si apelative nedemne de mine....curvar....betiv....hot....rahaturi....interlop...alunecos...secretos....infatuat...si lista poate continua....
- mda..am auzit....
- tu ai auzit...eu am suferit....pentru ca nimic din toate astea nu este adevarat....si sa merg cu capul plecat in fata unora cu 2 clase cat trenul....nu multumesc...si sa-mi terfeleasca numele si munca in mocirla...prin gazete....sa ma arate plebeii cu degetul....greu de suportat....
- da..inteleg....si cu amenintarile....de ce nu mergi la politie?
- eu stiu mai bine....ce sa faca..ce sa se rezolve...nimic!!!
- o sa astepti ce?
- o sa astept pe dracu...aia o sa astept....toti ma cred nebun...toti ma cred un nenorocit...prea putini cred in mine...nici pe degetele de la o mana nu-i pot numara...
- te simti singur....
- nu ....ma simt intr-un mare fel!!

4 comentarii:

  1. astazi esti foarte trist!nu-mi placi asa!:(

    RăspundețiȘtergere
  2. dac ai nevoie de bodiguard sami spui

    RăspundețiȘtergere
  3. Inteleg ca te deranjeaza sa ti se terfeleasca numele public, insa... cred ca ai trecut de mult de faza cand iti pasa de ce barfesc oamenii.
    Tu stii ce-i in sufletul tau, te pedepsesti singur destul. :)

    roxy vad ca te-a ocolit azi! :))

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!