Recviem

15:59:00 Devill Advocate 5 Comments

Asa asa..sa curga prin vene napasta, sa suduie ielele si sa moara diperarea...sa creasca inima in ei ca cel ce a fost a revenit...cu puncte...cu supsensii si extensii...cu vise desarte si suduieli deocheate...sa inteleaga plebeii ceea ce ar fi trebuit sa inteleaga din vremuri trecute....
Dupa secole apar..dupa secole dispar...si cheful de scris se manifesta mai abitir ca niciodata....sunt gol si fad..sunt desertaciune si agonie....sunt extaz extaziat de mreje interminabile....sunt tenebrele unei lumi prea inculte si prea plina de parveniti..de farisei ce-si freaca singuri pe dedesubturi atarnarile de neputinta....
Am revenit ca o paria a societatii ce-si refuleaza dejectiile...ce-si sacrifica mintea prin cotloane negre....am revenit da....cu trairi intense si greu de masticat...am revenit sa fiu digerat de cei ce nu pot sa digere...sa primesc refularea neputinciosilor ce-si scriu neputinta....
 De aceasta data...o sa termin ce odata incepusem si ramasese neterminat....sa vina plebeii..sa vina mironositele....sa cante muzicile de ingropaciune..si cel ce poate ceti..sa ramana...voia mi-e sa ramana cat mai multi...dorinta mi-e sa plece capul cei ce-si tin jugul slugarnici pe gatul bronzat de soarele nisipurilor intesate de bratari si ghiuluri de aur.....
Mi-e indiferent daca sunt vandut sau cumparat la pret de pierzanie...mi-e indiferent daca mint sau graiesc adevarul...mi-e deopotriva scarba si lene sa-mi expun argumentele imbracate in forme pe care ar trebui sa le inteleaga un copil de gradinita...sunt greu de digerat...mai greu de citit...si mai greu de inteles....
Prima postare....dupa multa vreme....pe un nou blog ce aduce cu el deopotriva agonia...extazul....imbinarea perfecta dintre adevar si minciuna....fictiunea si realitatea...toate astea stranse si aruncate aici..intr-o ordine neordonata...intr-o insiruire de ganduri si trairi ce pentru unii sunt doar vise..pentru altii..realitati....

                                             ______________________________

RECVIEM - OMNIA MEA MECUM PORTO


5 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!