Evill insight

14:12:00 Devill Advocate 22 Comments

Poti suporta un cutit infipt in spate??...poti suporta asta si in timp ce-ti roteste lama ascutita...sa te priveasca in ochi??...sa-ti zambeasca sadic sa te sprijine in timp ce cazi si totusi sa te intrebe : " ti-e rau??...cum te pot ajuta..."
Sunt satul pana peste cap de dosare, termene, robe negre...de fete angelice cu chip demonic..de tarfe aruncate pe paturi de trandafiri inrositi de atata sange...de toti si de toate cate se intampla....sunt satul de ingratitudinea unora ..si de rasfatul altora..sunt satul de uniforme ce-si ascund tresele in demiurgia calvarului..de adevaruri neadevarate si guri hamesite saturate doar cu barfe desantate...sunt satul de ascultatul celor care sunt ascultati fara sa stie asta...sunt satul de carnea vie ce-mi trafica trupul...de dame de companie ce-si vand compania unor neputinciosi burtosi si chei...de prafuri albe ce-ti ofera moartea in schimbul unei libertati aparente...de birouri pompoase care nu ascund decat desertaciunea unor desantati ce braveaza in monumente de seriozitate... 
Pot sa le duc pe toate cate sunt....le strang si le refulez intr-o iubirea grozava fata de cei ce-i intalnesc....zambesc..si merg mai departe....niciodata nu dau inapoi...de ce strig prezent cand nimeni nu se baga??...de ce pierd noptile ticluind aparari asternute pe-o coala de hartie, menita sa aduca libertatea...zambetul....iar eu raman gol...si vandut ....vand suflete la pret redus....exact.....o fac si in timp ce alti se gandesc la consecinte...eu ma arunc in valvataia faptelor..indiferent de pierderi...indiferent de implicatii si complicatii....o fac fara sa ezit....ador zambetul de satisfactie si mana intinsa in semn de multumire....etichetele care mi se pun nu ma caracterzizeaza...si nu-mi pasa de consecinte....pentru ca-mi pasa de fapte...nu de vorbe....o sa visez tenebre la noapte...o sa-mi schinguiesc trupul si sufletul va arde pentru a mia oara in flacarile iadului....si nu o sa-mi pese...si o sa zic ca renunt.....dar stiu ca o sa o iau de la capat.....mai tenace si mai fanatic decat am fost.....
O sa mor...si o sa revin la viata....pentru ca indiferent de situatie si urmari....masca-mi strange chipul cu o forta imensa....o sa-mi dau jos sufletul....o sa-mi privesc platosa din interior....o sa zambesc...o sa incerc sa-mi scot cutitul din spate....si atunci toate cate au fost o sa-mi arate cine sunt cu adevarat.....o sa ma judec drastic....o sa-mi jur ca o sa rascumpar  fiecare suflet pe care l-am pierdut..de-ar fi sa platesc pretul inzecit....pentru ca daca nu o fac o sa-mi moara visele...si sufletul ....si toate o sa-mi fie potrivinice....acum sunt eu...din pacate....un mare adevar ma bantuie.....acelasi....cu masca si fara masca..acelasi nebun ce-si incearca trairile de mai bine la o masa a hazardului mizand totul pe-o carte...m-am obisnuit sa fiu judecat gresit si nimic si nimeni nu ma poate atinge decat cuvintele celor dragi mie...sunt obisnuit cu birourile in care se ticluiesc dosare si mai obisnuit cu tradarea din spatele lor...cu dentitia unor inadaptati social plini de refulari in incercarea de a-si depasi conditia sociala...sunt obinsuit cu salile de judecata in care judecatile sunt strambe pentru oameni drepti...traiesc si mor cand vad cum ei stiu ceea ce nici macar eu nu stiu...cand afirma cu certitudine ca faptele au fost precum sunt relatate de scribi impinsi de la spate de dorintele hraparete ale unora identici lor....sunt obisnuit sa fiu mai mult demon decat inger..dar nu ma intereseaza sa fiu decat inger acolo unde demonul nu are ce cauta...
Sunt obisnuit cu toate astea si mai mult decat atat, obisnuit cu obisnuinta de a face ceea ce trebuie atunci cand pentru ceilalti nu trebuie....cand ei zambesc crezand ca te-au prins si tu nu poti decat sa-ti  plangi sufletul asuprit stiind neadevarul din spatele lor...nevinovatia nu se dovedeste privind pe cineva in ochi si nici nu a fost niciodata astfel..insa vinovatia ta este dovedita inaintea vinovatiei altora...si nimeni nu se increde in tine pana ce nu apuci sa dovedesti ca ai avut dreptate...si cand reusesti sa-ti dovedesti dreptatea...deja este prea tarziu...pentru ca tu esti mort...si ei se preumbla printre vii...

22 de comentarii:

  1. Ceaiul de la ora 531 iulie 2015 la 14:20

    IMPECABIL SCRIS!

    RăspundețiȘtergere
  2. "obisnuit cu obisnuinta de a face ceea ce trebuie atunci cand pentru ceilalti nu trebuie" si multe alte fraze care daca stai sa le analizezi contin un adevar crunt!bravo Devill!

    RăspundețiȘtergere
  3. io nu am inteles nimic ori ie greu ce scri ori sunt eu greu de cap da asta ie

    RăspundețiȘtergere
  4. Atilla: nici nu trebuie...ma bucur ca esti aici:)

    RăspundețiȘtergere
  5. o postare incarcata de multa emotie si de de trairi intense!vad ca nu te dezici de celelalte postari!Am zis ca o sa te citesc si nu retractez nimic, inca:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Personal, cred ca Atilla are dreptate azi, doar azi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum nici eu nu am gasit sensul si omogenitatea, ci numai o insiruire de trairi, la fel si omu' a fost debusolat...
    Mai incercam luni, azi nu mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  8. deh...ce sa-i faci..nu poti multumi pe toata lumea!poate data viitoare nu?:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ei lasati....ca aveti destule fane! Le las pe ele sa va gadile...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim: "fanili" :) cum ar zice Atilla:))

      Ștergere
    2. Atilla e mandru cu siguranta,plus ca nu as vrea sa sughita...

      Ștergere
  10. Eu am descifrat trairi... Devill si-a pus starea pe tava pentru noi. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Presimt ca o vei introduce tu...

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu despre tava vorbeam?? Sau sunteti priceput si la friptura pe langa suflet?

    RăspundețiȘtergere
  13. Data fiind latura predominanta a ta....nu ma asteptam ca ar fi bine facuta...friptura zic

    RăspundețiȘtergere
  14. Asa esti pe gustul meu...

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!