Soldier of fortune

16:42:00 Devill Advocate 8 Comments

Aduceri aminte din scrieri mai vechi...din blogul ce l-am lasat in urma fara pic de regret...devenise prea greu si apasator...devenise ceea ce nu vroiam sa devina...un paria in care plebeii si muciosii sarutau cu patima fiecare scriere ce pe mine ma sficuia ca un bici de otel incins...
Le-am simtit ochii patrunzandu-mi in suflet...sfartecand fiecare particica ca si cum ar fi fost o exorcizare!Corpul aproape inert dadea sa fuga din prinsoarea cangilor bine infipte in  aripile ce odata fusesera atat de falnice...pasiunile pe care le starnisem odata acum ma lasa rece si fad...nu exista viata fara de moarte si nici moarte fara de viata....ceritudinea ce ma biciuia inuman peste fata fina prospat rasa ma trezise brusc la realitate...parfumul scump ce-mi invaluia singuratatea era atat de aromat incat simteam pana in cele mai indepartate colturi mirosul de iasomie combinat cu scandurica de salcam...si totusi legalitatea aparenta a acelui act ma facea sa vad prin ochii deschisi, inretinata, imaginea de cosmar....instinctiv, pun mama pe telefon. formez....
nu-i da drumul asa...nu este ok....
-regret, deja i-am dat drumul...
Pacat ca nu putem opri lucrurile atunci....dupa...poate sa fie prea tarziu....si stau si ma gandesc ca o consecinta a ceea ce facem este ceea ce primim....prin ochii larg deschisi, punctat pe retina imbatranita de timpuriu nu pot sa vad decat conturul unui cadavru .....aud ceasul cum ticaie de fiecare data cand misc mana, privesc costumul de culoare neagra ce ma strange precum o camasa de forta.....astazi..."am nenorocit un om"......

________________________

8 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!