Shadows

15:03:00 Devill Advocate 26 Comments

2012 - undeva intr-un birou ce mirosea a pierzanie...

-inteleg......
- pai da....eu zic ca asa este bine.....
-pai si pentru ce ai optat?
-pentru procuror.....
-destul de interesant....dar de ce?
-pai vreau si eu imunitate, vreau sa-mi zica astia domnu' procuror, sa ma doara undeva de ei, sa-i bag in puscarie pe "jmecheri".....misto...
-nu-i deloc misto...ai si responsabilitatea nu este doar asa cum vezi tu in filme....
-haide mai, ca este usor nu-i asa de greu plus ca ai mare putere frate....
-ai pe dracu...nu ai nimic...daca esti bun esti mancat....
-e na, doar nu o sa fiu eu cel mancat....zau asa si in plus mai am si relatii...
-ai relatii dar minte .....deloc....
-bai omule, tu nu-ti dai seama ce tare este?salariu salariu, functie ...functie....
-da ..dar nu-i totul...mai conteaza si ceea ce semnezi....cum gandesti....
-bine ma moralistule....gandeste tu cum vrei....
-pai gandesc cum vreau....numai ca tu pleci la drum cu alta gandire....si nu-i bine deloc....nu te vad bine....
-stii ceva? mai lasa-ma dracu cu astea alea tale si vezi-ti de treaba ta....
-pai eu asta fac...tu m-ai intrebat care mi-e parerea....ti-am spus-o....
-hai ca mai vorbim.....poate-ti revii din visele aste ale tale....
-sau poate ca nu....ai grija ce faci ca poate nu o sa vorbimd decat la vorbitor....sau poate o sa ai nevoie de un avocat....si procurorii au nevoie de avocati daca nu stiai......
-hmmm...esti gelos....
-esti tu prost daca gandesti asa.....faci ce vrei...pana la urma nu-i problema mea....
Il privesc cum pleaca suparat ca nu am fost de acord cu el....privesc pe geam...este atat de frumos afara...sunt unii care urasc libertatea si soarele de pe cer.....care cred ca odata ajunsi acolo pot face orice...ca pot calca pe oricine in picioare si apoi se pot sterge pe zdrentele ce au mai ramas din el....si plecand de la o astfel de mentalitate pe care am intalnit-o astazi printre unii onorabili de "justitiari"....omoara suflete ...nenorocesc familii..zamislesc cadavre...."legile au fost facute sa fie incalcate".....si asta este tot ceea ce-i guverneaza....pana cand intr-o zi....cand totul se transforma in nimic...si nimicul din tine te transforma intr-un sclav devotat banului...abuzurilor....si nu o sa-si dea seama ca nu au pentru ce muri......

2015 - cripta de la etajul 2...prima usa pe dreapta...
- intra se auzi o voce tabagica si parca stransa cu usa....dau sa intru...diavolul din fumul de tigara ma atrage...birou aranjat..miros de suflete vandute si cumparate in cearsafuri albe brodate cu duhoarea plicurilor albe doldora de bani....tu erai ma? haide intra cu tupeu ca nu muscam...secunda de ratacire trecu...realitatea mistuitoare ma agasa inuman...nu muscam...ce dracu a vrut sa zica....
- salut spun eu fara sa-mi dau seama ca el nu mai este ce a fost si nici eu nu mai sunt ceea ce eram....toate cuvintele ce le rostisem atunci, acum nu mai insemnau decat nimic....
- auzi, salut....ca la piata pe bune Alina, astia nu sunt obisnuiti cu militaria desi fac parte din ea...ma rog sistemul ala de rahat al lor cica este demilitarizat..in fine..spuse barbatul care statea in fata mea indreptandu-si privirea pofticioasa catre o duduie bruneta ce-si unduia fustita de-o palma pe un scaun rotativ....
- am zis salut pentru ca ne cunoastem...replic pe un ton taios in timp ce-mi pierdeam mintile in pierzania acelei clipe blestemate...dar se pare ca mintea omului este una dintre cele mai perverse...nu ma pot abtine..oricum sunt construit sa nu ma pot abtine..mai ales cand am dreptate...("D" stie si-mi repeta de fiecare data sa ma potolesc:))...ma asez pe scaunul din fata inchizitiei...domnisoara ce-mi statea in fata nu era decat o roba neagra tavalita pe pardoselile camerelor obscure...din cate stiam..si detinema bine informatia...era decat "ceva" si nimic mai mult de atat...nu reprezenta nimic special pentru cei cu putina minte...nimfa pentru cei fara de minte...si femeie pentru cei ce se credeau barbati...
- da ma ne cunoastem...stiu ce dracu crezi ca m-am bosorogit? a, cum sa cred asa ceva...numai ca vezi tu..dumnezeul tau nu este cu siguranta si al meu...asa trebuia sa raspun...numai ca "D" care-mi soptea habotnic in ureche ma opri la timp...ba, m-am uitat pe rahatul asta de dosar ...nu e nimic de el..nu tu probe..nu tu nimic....nu merge asa...ca dupa aia ne canta toata presa...si nu vreau sa ma i-a la puricat nu? ma uit la el....acelasi om...dar alta fiara...dezumanizarea capata forme irationale de agonie...strang in mana cateva foi cu semnaturi intortocheate...strang in maini munca depusa cu atata profesionalism..2 ani..2 ani se duc pe apa sambetei...si asta rage la mine ca un bou..habar nu are ca vreo 5 secunde sunt de ajuns ca sa fie nici macar istorie....
- eu cred ca este bine lucrat..si mai cred ca sunt probe de ajuns astfel incat sa se termine aici....caldura ce-mi innunda trupul scoate la iveala flacari ce le credeam ascunse...privirea obosita-mi de nopti nedormite in timp ce ei dorm...camasa mirosind a parfum cadaveric unita cu trupu-mi sfartecat prin sudoarea fina a unui soare patrunzator...ceasul ce-mi ticaia timpul in timp ce se scurgea....toate astea le simteam mai apasatoare ca ieri....nu pot sa las de la mine si nici nu vreau ...mi-e scarba de scarba ce-o emana...puse picior peste picior..albul sub negru de obicei arata bine..insa nu si acum....a ramas acelasi taranus pe care nu am avut onoarea sa-l cunosc..gandesc....
- auzi ma..daca esti atat de destept tu cu ai tai...de ce dracu nu stai tu aici si eu acolo?zi repede ca am treaba....rade pierdut...armonia dezastrului se citeste atat de bine....mi-e lehamite...doamne tine-ma sa nu fac vreo prostie....tine-ma sa nu imbatranesc in alta parte... mai mult decat am facut-o pana acum...pune mana si lucreaza cu mai cu spor ca nu are rost sa ne pierdem timpul cu aiureli din astea pe care le aduceti voi..si apoi...pentru  o domnisoara draguta nu este prea mare lucru nu?...modifica cum zic eu si gata...il privesc naucit...cum dracu peretii astia nu au urechi sa auda...ochi sa vada...atunci cand trebuie nimic nu este cum trebuie...parca un facut...blestemul blestemelor...si toate-mi sunt impotriva....o privesc pe duduie...zambeste larg...satisfactia mediocra de care da dovada prin comportament nu face decat sa ma inraiasca si mai rau....demonul este demon si cand se afunda in abis dar si in neant..
- totul ramane asa cum a fost facut...raspund taios...ma ridic si dau sa plec...si ca sa nu mai fie alte discutii..o sa-l inregistrez la registratura..va salut si pe dvs si pe distinsa doamna/domnisoara....pana sa deschid usa si sa ies...aud in spatele meu aceeasi voce ce acum catva timp nastea atatea controverse in mine....
- iesi futu-ti....sa nu te mai vad....ma intorc instinctiv...o sa ne vedem....curand...mai curand decat crezi tu...trantesc usa nefiresc de firesc pentru aceea situatie...cobor treptele ce ma urcasera la iad...las in urma mea o farama din mine...aprind o tigara dintr-un pachet nou...am uitat sa-l inregistrez...arunc tigara abia inceputa....ma intorc...
-  ne pare rau...s-a terminat programul....saptamana viitoare replica tipa cu ochelari din fata mea imbracata sumar in timp ce inchidea telefonul fix...mi-e scarba....mi-e intr-un fel in care mi-e de ceva vreme......nimic nu s-a schimbat...la dracu cu toti si cu toate!


26 de comentarii:

  1. oooooo frumos! insubordonare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vad ca e aplaudata insubordonarea...super! Insa....golul ramane gol si dupa reactie...."D" avea dreptate...

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim: nimic altceva decat...gol! si da "D" avea mare dreptate sa mai si tac din gura..insa..vezi...Devill nu prea poate cand are dreptate...deh:( sa-l tragem pe roata zic nu?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il cred si-l inteleg mai mult decat iti imaginezi...avem multe puncte comune...insa, atunci cand suntem indecisi daca tropaim au ba in sistem, sunt si momente cand e cazul sa ne autolimitam si sa ne controlam reactiile "curajoase"...nu de alta, dar inteligenti fiind, putem si previziona reactiile in lant starnite...
      Pe roata nu...poate in teapa!:)) glumesc...vad ca trebuie sa si explic cand glumesc ...pentru a nu mai starni ostasii ce-ti apara "curtea"

      Ștergere
  4. ador rebelii!sunt speciali intr-un fel al lor.chestia cu insubordonarea aplaudata cred ca nu-si are rostul pentru ca nu am aplaudat insubordonarea ci curajul!Think!

    RăspundețiȘtergere
  5. nu faceti si o statistica a "palmelor"?:)

    RăspundețiȘtergere
  6. cand exista o opinie pertinenta a unora cu siguranta nu va mai fi nevoie de alt tip de discutii, insa atata timp cate unii inteleg gresit nelecturand cu atentie este necesara o statistica a palmelor pe care le-as da!Aviz amatorilor de comentarii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Just Me: no bland si fara "aprinderi" inutile..nu-ti este de ajuns caldura de afara?:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Devill sunt curioasa sa vad pana unde mergi.Un blog frumos, cu cateva greseli de ortografie dar banuiesc ca se datoreaza doar vitezei de scriere:)Lucrez si eu la un blog personal si cand o sa fie gata o sa-l arunc in eter!

    RăspundețiȘtergere
  9. Roxanne : am lipsit de la orele de gramatica..aveam alte indeletniciri tineresti:)
    Asteptam "zamislirea" blogului tau!

    RăspundețiȘtergere
  10. ce ostasi..ce curte..care casa...sunt girate la banca:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Devill nu e proprietar???:))) Hmmm... ceva ceva stapaneste el... Nu pretuiesc latura materiala....iar daca emana asemenea principii, se pare ca nici el...

      Ștergere
    2. Nooo...pai intru în rândul ălora de au:))nu m-as obișnui fără sa plătesc în fiecare luna:))

      Ștergere
    3. Nu e atat de greu...crede-ma:)

      Ștergere
    4. Doar norocosi....fericit e mult spus...

      Ștergere
  11. Just Me: amandoi admiram curajul...amandoi parem sa fi inteles scrierea...friends!peace!

    RăspundețiȘtergere
  12. Amândoi sau amandoua!:) al 7-lea simt spune ca amandoua:)!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu regret...fara sa ofensez...sunt doar un simplu El...deci,amandoi:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Înseamnă că simțul meu de femeie a luat-o razna de la caldura:)am inteles..

      Ștergere
  14. Imi plac oamenii care-si sustin punctul de vedere cu fermitate. Daca toti oamenii ar avea coloana vertebrala... bine am mai fi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă ma mai nășteam odata eheee:)
      Iar susținerea punctului de vedere câteodată are niște urmări nefaste..deh!las' ca ne facem noi mari și atunci sa vezi:))

      Ștergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!