Mortua est...

15:58:00 Devill Advocate 52 Comments

"atunci m-au condamnat cu toti la moarte"-reloaded...

Fantomele trecutului....interesant..totusi nu sunt fantome pentru ca ele exista, te bantuie si-ti insereaza putin cate putin acel ceva ce te face sa revii la ceea ce ai trait, la momente din viata...este ciudat ca nu poti selecta ceea ce vrei...subconstientul lucreaza dezastruos...nelasandu-te sa stergi ceea ce nu vrei sa-ti amintesti....nu poti spune "dispari" asa cum nu poti spune "apari"...vreau sa uit doar acele episoade insa neputinta ma domina...leacul pentru asa ceva nu poate exista sub forma unui simplu cuvant..ci mai degraba a unei boli....
Intotdeauna exista cel putin doua posibilitati...insa sunt momente in care acel intotdeuna nu mai este valabil...este gol si lipsit de substrat...cand orice decizie ai lua simti ca este gresita...cand fiecare cuvant te subjuga si te face sclavul unei puteri mai presus de gandirea umana....si cand cineva apropiat spune ca nu ai fost intotdeauan asa..inseamna ca s-a produs o schimbare...s-a intamplat ceva ce te-a facut sa nu mai fii tu...
-te-ai schimbat atat de mult....nu erai asa....
-da..asa este..radeam mai mult parca.....
-de ce? de ce nu mai esti ca inainte? ma intreba privindu-ma fix in ochi.....
-pentru ca lumea asta m-a schimbat....toate cate au fost m-au inrait...m-au dezumanizat....suntem manipulati cu bestialitate...si diavolul are chip de inger....si noi ne lasam dusi de nas....
-vorbesti prostii...termina sinu te mai comporta ca un copil....
-poate ca vorbesc prostii insa toate cate le-am trait au facut din mine ceva ce nu poate fi descris...
-adica?
-adica nu mai sunt eu....am oferit fara sa cer nimic...am sprijinit corpuri inerte care nu mai puteau sa mearga...am dus cateodata lupte prostesti numai din dorinta de a castiga....am vrut primul loc si nimic si nimeni nu m-a putut opri....
-da dar...ai mintit ca sa ajungi acolo??
-nu...niciodata....dar am calcat pe cadavre...
-pe cadavre?? inteleg....dar ai inselat...ai mintit??...ai omorat??
- nu cred ca intelegi.....nu am inselat...am spus adevarul asa cum il vedeam eu.....nu am mintit...am interpretat asa cum era permis sa o fac....nu am omorat....am sugrumat prin forta gandirii si a rationamentului.....de asta spun ca nu intelegi.....
-esti multumit cu ceea ce ai acum?
-sunt multumit ca exist...atat....
-si cine este vinovat pentru asta?
-cine?? eu..si poate o parte dintre clientii mei....dar principalul vinovat sunt eu...atat....caldura ce-mi cuprinde trupul ma face sa adorm in timp ce vorbesc....pentru a nu stiu cata oara vad tavanul alb....urasc culoarea asta....lichidul ce se scurge prin vene creaza o stare confortabila si totusi atat de dureroasa...nu sunt vasalul nimanui....nici nu agonizez..nici nu demonizez...as vrea sa aud ca prin vis ...."l-am pierdut".....

52 de comentarii:

  1. de ce ca eu nu vreau din astea cu l-am pierdut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Pe Devill?doamne cât de ipocrit sa vrei răul cuiva?

      Ștergere
    2. Nu mor caii când vor..ceilalti:))
      Trebuie sa vrei mai mult nu asa:)

      Ștergere
  3. asta nu este mah ipocrizie e realitatea din romania!fainut blog!

    RăspundețiȘtergere
  4. atilla n-ai minte nici cat o ghinda

    RăspundețiȘtergere
  5. anonimo/anonimule ghindele nu au minte asta tineo pentru tine si no mai spune la nimeni

    RăspundețiȘtergere
  6. era doar o figura de stil dar vad ca tu o faci sa devina realitate! daca atilla era atat de taran ca tine nu ajungea atat de departe!

    RăspundețiȘtergere
  7. atilla avea sclaveti ca voi:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Atilla
    Ești cu mult sub nivelul meu!

    RăspundețiȘtergere
  9. nu e momentul pentru „l-am pierdut”, mai ai multe lucruri de facut! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Totusi...era o figura de stil,iar remarca mea a fost in consecinta si in acord cu scrierea...nu voiam sa nasc atatea dispute:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar ce dispute observ!numai ca sunt unele persoane pe aici care își dau cu părerea aiurea!
      Ai dreptul la o părerea oricare ar fi eab

      Ștergere
    2. Se triaza singuri...stai linistit!:)

      Ștergere
  11. Credeam ca sub nivelu marii!io îți zic basti

    RăspundețiȘtergere
  12. Mai bine va gândiți la ce scrie omu aicea decât sa dă-ți exemple aiurea în tramvai.io cred ca vorbiți ca morile stricate și faceți degeaba spumele marii

    RăspundețiȘtergere
  13. Cum va las singuri cum va "iubiti" animalic:))

    RăspundețiȘtergere
  14. Atilla: "io" zicesc ca tu ești un băiat de toată isprava..lăsând la o parte "micile" greșeli gramaticale..nu trebuiește pentru ca sa faci pe plac "lu" nimeni...enjoy:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era sa uit..sper ca nu mai are rost sa va amintesc ca un limbaj trivial va duce automat și la ștergerea comentariilor respective nu?..asta ca discuție accesorie subiectului:)

      Ștergere
  15. Sa moara ramses dacă nu iesti tare dacă nuti convine de ce nu ștergi comentarile?

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa moara Ramses auzi:)))) buna asta...
    E bine si sa citesti bloguri, poate ajungi sa intelegi si ce scriu personajele:)))
    Atilla e prea bun pentru noi, muritorii de rand...

    RăspundețiȘtergere
  17. Da prea bun prea ca la tara:)ramses asta o fi vreun pretenas de-al lui cine stie:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu cred ca viata trebuie traita asa cum simte fiecare, cu bune si rele. Fiecare face ce trebuie ca sa supravietuiasca ( de ce nu condamnam leul ca a omorat si mancat caprioara? - asta vis-a-vis si de "mercenar"). Suntem si ingeri si demoni, dar in situatii diferite....:) si da, experientele traite ne schimba, ne modeleaza, dar fara ele am fi goi si insipizi, am trai degeaba.....deciziile...bune, rele, sunt cele care ne arata ca traim.....iar tu, nu esti nici pe departe "pierdut"......ai momentele tale, dar nu te definesc, separa Omul de Profesionist si vei descoperi adevaratul TU!

    RăspundețiȘtergere
  19. Bine ca sinteti voi deștepți și io prost io spun ce gândesc și n-o ard aiurea în tranvai

    RăspundețiȘtergere
  20. Devill unde ești ca se încing iar spiritele pe aici:)au apărut profesorii universitari!:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Vino repede pt ca deja au ajuns sa fie mai incitante comentariile decat scrierile:)))) Save us!!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. În niciun caz dar se pare ca încă exista "socializare"

    RăspundețiȘtergere
  23. dala de borfas io sint mai alfel si direct nu pizda fricoasa

    RăspundețiȘtergere
  24. doamnelor,domnisoarelor,domnilor,Atilla:))...nu mai bine o puneam de o matrimoniala ca vad ca va place cu de toate:)
    Atilla : am rugamintea sa nu folosesti cuvinte din alea care te fac sa rosesti..adica.....din alea "naspa" pe intelesul lu' talica..bine? asta ca sa ma scutesti sa sterg...si nu vreau zau ca-mi esti simpatic!bine?:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Atilla: buuuun baiat...bravos..cu raspunsul asta m-ai "cucerit"...cand credeam ca totul este pierdut:)

    RăspundețiȘtergere
  26. :))))) gata...e pierdut!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Atilla : ma faci sa rosesc:))))) chiar asa direct fara o bomboana fara o atentie....direct..fara putintica tandrete:))) fileaza ceva la tine...nu esti in ordine..dar...ma rog..acum fiecare cu "fetisurile" lui:)) nu mai bine eram eu Devilla Advocata:))

    RăspundețiȘtergere
  28. nu pot sa cred ca exista asa ceva!deci citesc si ma minunez, nuuuu pooot sa creeed:)Devill incinge-l ca merita!:))

    RăspundețiȘtergere
  29. devil nu miai raspuns la intrebare

    RăspundețiȘtergere
  30. hai hunule ca daca nu ti-o spune Dev din bun simt o spun eu acum: esti facut gramada!

    RăspundețiȘtergere
  31. zii sa mori tu ca tu iesti mai desteapta

    RăspundețiȘtergere
  32. cand terminati de balacarit...va apucati si de ceva constructiv banuiesc nu?:)

    RăspundețiȘtergere
  33. CONSTRUCTÍV, -Ă, constructivi, -e, adj. Care construiește sau care servește spre a construi ceva. ♦ Care ajută la îmbunătățirea unei activități, a unei inițiative etc. – Din fr. constructif.
    Sursa: DEX '09 (2009) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink
    CONSTRUCTÍV, -Ă, constructivi, -e, adj. Care construiește sau care servește spre a construi ceva. ♦ Care ajută la îmbunătățirea unei activități, a unei opere pozitive și folositoare etc. – Din fr. constructif.
    Sursa: DEX '98 (1998) |
    intelegi acum?:)

    RăspundețiȘtergere
  34. gata..va inchid postul ca faceti numai prostioare...si daca sunteti cuminti va pun si apa in piscina data viitoare:)

    RăspundețiȘtergere
  35. Devill este prea frumos la tine pentru a strica atmosfera asa ca lasa-i incolo cu ale lor comenturi!pe cand urmatorul post?

    RăspundețiȘtergere
  36. Hai ...ca am uitat de ce ne-am intalnit aici:)))

    RăspundețiȘtergere
  37. anonimo sau anonimule lasama dreacu cu citatele tale ca ma omori cu capu

    RăspundețiȘtergere
  38. hai ca esti intr-un mare fel prietee Atilla dar intr-unul mare de tot! Q.E.D

    RăspundețiȘtergere
  39. apa in piscina nu vreti...poate va pun si seile la biciclete si rezolvam problema...acum chiar o sa pun stop..si am rugamintea sa nu facem balci..ok?:)

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!