Bestial devastation

13:52:00 Devill Advocate 11 Comments

sursa:https://darkjade68.wordpress.com/
Nimic din ceea ce am visat nu a fost sa fie...
Nu ma intereseaza nimic....nu ma intereseaza intelegerile oneroase  cu cei de teapa mea..nu ma intereseaza nici sa vand pe-o bucatica de hartie....nu ma intereseaza nici daca starnesc stupoare,sila,scarba....toate-mi sunt indiferente atata timp cat nu ma implica intr-un joc nenorocit de-al dezumanizarii....ma enerveaza jocurile celor puternici cu cei slabi...sila celor care au fata de cei care nu au....stupoarea cu care sunt privit cand iau apararea unuia care este pierdut..scarba pe care o arat unuia dintre ai mei cand stie ca nu poate castiga...dar persevereaza in minciuna....dand sperante desarte pentru o bruma de bani....si cate nu-mi omoara sufletul...si cate nu ma golesc pe dinauntru...cate nu ma lasa rece...si cate nu ma infierbanta...sunt toate ale mele...si toate astea nu le resping...le accept fara sa privesc in urma mea...si nu trag linii pentru ca ma enerveaza..sunt banale...si drepte....ador complicatiile de orice fel si sunt zamislit in asa fel incat sa ma gaseasca ele pe mine...nu eu pe ele...si merg mai departe si-mi repugna in minte aceeasi fraza pe care am rostit-o de multe ori ..." cat sa fie de greu?"...si niciodata nu ma satur...nu ma potolesc...zambesc cand altii plang...ma ridic cand altii sunt la pamant....mi-e lehamite de plebei si de infatuati cu toate ca i-am aparat...cu toate ca le-am zambit....mi-e totuna daca intra unde le este locul sau stau afara...cu toate ca am facut in asa fel incat sa guste libertatea....nu ma vand desi multi cred ca sunt de vanzare...o senzatie dulce pe care o au cand le las aceasta impresie si o intristare crunta cand descopera ca nu sunt ceea ce par ca sunt....
Nu-mi plac scortosii asta este sigur desi cu unii ca ei lucrez de cand ma stiu...lingaii ma omoara si-mi creaza o stare de anxietate totala...nu-mi plac propunerile indecente desi la randul meu am propus indecent de sigur...nu-mi plac femeile care nu stiu ce vor si vor crezand ca eu vreau ....nu-mi place sa zambesc si cel din fata mea sa inteleaga altceva decat ceea ce trebuie....nu-mi plac toate astea...si nu fac o cronica a ceea ce sunt din asta....ratiunea si constiinta sunt lucruri distincte...ce cateodata se imbina atat de armonios...alteori atat de distructiv....intre simtul datoriei si nevoie este doar o linie fina de demarcatie...la dracu....tot dreapta...
- cat ma costa?
- mult...prea mult....
-nu-i problema...platesc oricat.......oricat face diferenta intre agonie si extaz...oricat te transforma din inger in demon....reversul nu se poate niciodata....nimeni vreodata nu o sa plateasca oricat sa te faca inger...dorinta lor de a le rezolva lucurile ieri...ii face sa plateasca oricat....dorinta de a iesi basma curata ii face sa achite oricat......oriunde...dar nu oricui....onorariul enorm ii face pe unii dintre ei sa se simta importanti...si-l platesc fara sa stea pe ganduri....onorariul mic...neimportanti.....nu-i intereseaza....gandesc aiuristic si prosteste ca daca platesc mult...trebuie sa castige....cand de fapt pierd pana sa inceapa.....saracii bogati...mi-e mila ...mi-e scarba...mi-e lehamite de conditia umana a unora....de toti si de toate....oricat m-ar interesa sau nu.....oricat ar conta sau nu.....ma uit la legitimatie...cu litere visatoare aurii scrie " in numele onoarei al legii si al adevarului".....
Si toate cate au fost sa se fi intamplat de atunci si pana in prezent nu au facut decat sa-mi intareasca niste convingeri mult prea puternice pentru a nu le lua in seama...au trecut ceva ani si trecerea lor mi-a lasat libertatea aparenta de a ma sinucide cand vreau eu...doar aparenta insa.....si cand toate se credeau aranjate intr-o ordine universala minutios calculata...am constatat contrariul....
In zilele urmatoare celei de astazi...se va deschide sipetul cu diavoli schimonositi si femei usuratice..cu fete de oameni ce nu mai au nevoie de masti....cu dame de birouri mirosind a parfumuri sodomice..cu violatori ce-si striga bucuria prin decesul victimei...cu gandaci imbracati pompos in negru ce-si inseala demnitatea mintindu-se pana si pe ei pentru cativa arginti....toate acestea exista si numai un prost nu ar accepta acest lucru...toate cate au fost le-am trait...le-am vazut...le-am observat...si ca un nemernic trecator prin viata...le-am astupat pentru a le scoate intr-o zi la lumina....CU ORICE PRET!

11 comentarii:

  1. nu pot sa ma abtin si sa nu comentez!
    bine structurat si cursiv, cu puctele alea nu prea ma descurc eu dar nu zic nu, asa ca tot inainte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu stiu ce sa zic... oare sunt constienti ca tu vezi tot, intelegi tot si stii tot? Reusesc sa vada ca nu esti de vanzare si nici nu poti fi redus la tacere daca intr-o zi te vei hotara sa scoti totul la lumina, cu orice pret?

    RăspundețiȘtergere
  3. regret Devill ca treci prin asa ceva!chiar nu este normal!:(

    RăspundețiȘtergere
  4. daca esti normal..atunci esti considerat anormal..nasol:(

    RăspundețiȘtergere
  5. ba gata aici mai omorat definitiv cu ce ai scris

    RăspundețiȘtergere
  6. Atilla: o sa incerc data viitoare sa nu te omor "definitiv"..doar putintel asa de control:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici mie nu-mi plac o gramada de lucruri, dar am invatat sa nu am asteptari prea mari si in felul acesta nu prea am dezamagiri. E un echilibru care imi convine.

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!