Black heart

16:12:00 Devill Advocate 13 Comments

sursa: http://www.writeawriting.com
Din 2012 si pana in prezent, nimic nu s-a schimbat....reloaded 2015!

- mi-e pofta de-o cafea...ies putin...si cum nu o sa gasesc pe aproape cred ca o sa dureze cam 30 de minute.....ii spun celui care pazea monstrul....se uita la mine complice...nu sunt complicele nimanui si mai ales al lor...dar de data asta ...chira mi-e pofta de o cafea....il las in urma zambind satisfacut....pana sa parasesc incinta privesc cum inauntru intra 5 zdrahoni....ma fac ca nu aud nici vaietele si nici zgomotul infundat...ignor strigatele....am facut ce trebuie.....pe undeva s-a facut dreptate....din pacate nu se poate ochi pentru ochi si dinte pentru dinte....dupa ce-mi termin cafeaua intru din nou ...sangele-i siroieste puternic de la o arcada sparta...ranile tradeaza o lupta inegala in care nu a avut ce sa faca decat sa-si primeasca ceea ce i se cuvine....langa el o uniforma albastra ma priveste surazand.....
- sefule, ai iesit sa moara mama si astia dupa ce ai plecat m-au rupt cu bataia....spune stergandu-se pe fata cu dosul manecii.....
- omul de langa el ma priveste senin....ii vad stralucirea din ochi cum scapara de multumire.....NU VA LUATI DUPA EL....zambeste......S-A IMPIEDICAT....DIN GRESEALA........
Atunci il trimisesem la pierzanie si iscalitura data de mine impreuna cu toate celelalte probe adusesera un aer cadaveric ce-mi insfaca sufletul brutalizand-ul...agonizandu-l si schingiuindu-l in focurile infernului...atunci credeam in mine...acum vor sa cred numai in ei...si toate cate au fost repugna in mine trairi contrare felului meu de a fi...nu ma pot obisnui ca fac parte din cei care nu se vad....sunt un numar ca oricare altul infierat pe o insigna sclipitoare..lipit cu bonturi de lava arzanda....

13 comentarii:

  1. foarte frumos servit!cafeau "face" minuni nu?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. o lume adevarata:(trist dar adevarat din pacate:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie cand mi-e pofta de-o cafea, ignor totul! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu mai sunt atent cateodata la detalii:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu... ma uit dupa barbati cu cafea in mana, dupa barbati cu barba si privirea misterioasa! :)))))))
    Pofte d-astea imi starneste cafeaua, pofte pentru astfel de detalii! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Neintegrat si totusi atat de prezent acolo unde "trebuie" sa fii!!! Detaliile de data asta nu mai fac diferenta...

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!