Hazard

16:04:00 Devill Advocate 52 Comments

deci, nu aveti ce sa-mi faceti...regret ca va anunt...dar la cat de buni sunteti voi nici macar nu puteti sa va atingeti de mine....spune cu infumurare patronul din fata mea.....il privesc cu atentie...imbracat la costum...camasa deschisa la cel putin 3 nasturi....un lant grosolan din aur il sugruma inchizitoriu....bratara.....ceas...3 telefoane pe care le afiseaza cu mandrie tinandu-le in mana....vorbeste in scarba in timp ce se lasa confortabil pe scaunul din piele moale.....exemplul perfect de patronas parvenit, pentru care afacerile nu inseamna decat un mod de a se imbogati cu orice pret peste noapte....de parte cealalata..sta clientul meu...un domn venerabil, patronul unui depozit de materiale de constructii ajuns la o varsta inaintata...face afaceri de vreo 40 de ani....40 de ani...exact...un om pentru care niciun contract scris nu conteaza ...fiind de ajuns o strangere de mana...care mai crede dupa cate tepe si-a luat ...in justitie si in bunul simt...un barbat care are lumea lui...care nu mai este facut pentru aceasta lume.....are prea mult suflet si se consuma mult prea rau....tipul de om pe care-l privesti cu mila dar si cu admiratie.....
domne, va rog...de 2 ani incerc sa-mi iau banii inapoi de la dvs nu faceti nimic decat sa va bateti joc de mine...asta faceti....vorbeste destul de calm pentru situatia tensionata.....a ajuns la capatul puterilor ...intr-o lupta pe care nu trebuia sa o duca niciodata....trebuie sa-mi platesc oamenii...chiria si toate alea...de unde bani daca oameni de genul dvs nu stiu sa faca afaceri decat prin inselaciune....m-am saturat...vreau banii mei...48.000 de euro sunt bani domnule...bani pe care altii nici macar nu i-au numarat...nici nu stiu sa-i numere....si dumneata te plimbi cu masina de 60.000 de euro si-mi razi in nas.....pe masura ce vorbeste ratiunea-i umbrita de ura...nu poate sa urasca cu toata fiinta ..o simt...o simt si ca este gata sa cada pentru a mia oara la intelegere ....
- mosule....crezi ca mai pupi veun leu de la mine?...haide mai du-te frate acasa ca te cauta moartea...zau asa...tu nu intelegi ca nu mai ai ce sa faci ca mi-am bagat firma in faliment...si daca vrei banii trebuie sa stai la coada...si oricum nu o sa mai apuci nimic pentru ca nu am niciun bun ...nu ai ce executa...asa ca las-o dracu de vrajeala......as vrea sa-l calc pe cap ca pe o insecta...deja il vad pe scaunul electric si pe mine tragand de maneta.....
domnule,  va rog...sunteti la mine in birou...si nu... nu va permit sa vorbiti asa...a-ti luat marfa??trebuie sa o achitati....este plina tara de tepari ca voi....nu aveti pic de bun simt ....sunteti burdusit de aur si va plangeti ca nu aveti bani....va plimbati cu o masina care valoreaza cat un apartament...si acum veniti aici la mine sa-mi tineti predici despre moralitate.....ma enervez...nu mai sunt stapan pe mine...un demon necunoscut mie mi-a sechestrat creierul...doamne da-mi o putere sa-l privesc si sa dispara...de fapt nu sa dispara...mai lasa-l putin sa se chinuie...sa agonizeze ...sa implore si sa ceara indurare.....ce mai vreti? v-ati judecat cu noi pe unde s-a putut...am castigat toate procesle impotriva dvs....toate intelegeti....?? asa ca este normal sa va platiti datoria care clientul meu....mi-e scarba....cunosc tipologiile de patroni ca el...ii stiu si pe cei care fug de responsabilitati...si pe cei care sunt numai lapte si miere pana-si incarca tirul cu marfa si ulterior utita sa o plateasca....am trait cu ei...m-am razboit cu ei....stiu fiecare trasatura....fiecare privire...miros a tepari....in permanenta cautare de oameni sinceri...cu frica de D-zeu.....ii stiu...ii vad cum se plimba cu masini puternice de sute de mii de euro...si ei sunt datori vanduti la banci....cum au case imense...dar ele sunt gajate la nu stiu ce camatari pentru sume de bani luate cu imprumut spre a pleca in excursii sau a-si cumpara nu stiu ce fita de masina....patronasi care noaptea-si sparg in cluburi de noapte economiile doar pentru a fi priviti de ceilalti cu jind...of doamne...desi sunt tanar...am invatat sa-i cunsoc...sa-i recunosc.....
- bai frate....zice el...ce dracu ma f..i la icre atat...i-am dat mosului teapa ce p..a mea nu intelegi?...aveam pretentii de la unul ca tine..ca lu' mosu ce sa-i cer......zambeste...nu-i pasa de nimic...i-si priveste creditorul cu mila si superioritate, de parca pozitiile sunt inversate....tu ai fost singurul care m-a urmarit...care s-a judecat cu mine si a castigat...dar nici sa ma omori nu am de unde da banii inapoi....
pai de ce a-ti luat marfa...nu stiati ca nu aveati de unde sa o platiti??asta daca doar nu a-ti premeditat totul de la inceput....aprind o tigara...nu pot sa fiu cu bun simt la mine in birou fata de unul ca el....nu merita nemernicul....stiu totul despre el...doi ani de zile din viata mea s-au scurs..s-au sters cu buretele urmarindu-l pe el....speta asta devenise personala pentru mine...poate prea personala...cheltuiese vreo 20.000 de ron numai pe avocati...o armata....mai bine dadea din datorie inapoi.....
erau alte vremuri atunci...dar acum nu am de unde....si inca ceva ca va vad tanar si poate nu aveti experienta necesara....ii simt ingamfarea si placerea de a-si bate joc de oameni...de cei care odata l-au ajutat cu bani...si au avut incredere in el....si acum...parca a uitat totul....parca nimic nu s-a intamplat...ar fi gata sa jure cu mana pe biblie ca nu l-a vazut pe clientul meu niciodata si ca semnaturile de pe facturi nu sunt ale lui....asa ca..si va mai anunt ca mi-am bagat firma in reorganizare...deci nu aveti ce sa faceti.....si banii astia nene i-ati pierdut.....rade zgomotos...iar metoda folosita este una cat se poate de simpla....legala.....dar frauduloasa...cum dracu vine asta?/...exact....legea nu este buna...si din cauza atator virgule...lasa loc de intors unor plebei ca el....
-sunteti foarte sigur ca nu am ce sa va fac...observ asta...numai ca nu va las...va jur ca nu va las...asa ca daca platiti acum...se termina totul...va strangeti mainile si nimeni nu mai are nicio pretentie respectiv datorie fata de celalalt.....incerc sa-i gasesc o solutie clientului meu....insa taranul din fata mea este pre bine informat in ceea ce priveste fraudele..inselaciunile..un adevarat doctor docent in inselaciuni....un masternad in tepe si minciuni....clientul tace si ma asculta...pretentiile lui in ceea ce ma priveste nu sunt deloc de neglijat...insa nu stie ca acum...suntem legati de maini si de picioare si ca din punct de vedere legal..scarnavia nu o sa pateasca nimic .....
- domnule sunt grav bolnav si plin de datorii....intervine clientul.....sunteti martor la decesul unei afaceri....unui om...iar artizanul acestei inmormantari sunteti dvs.....dati-mi si mie ceva acolo...accept in rate....numai sa-mi platiti....
- mosule...poate mori intre timp si nu-ti mai platesc nimic...asa ca lasa ciocu mic.....se ridica in picioare...scoate din palton un trabuc.....vad ca se fumeaza....zice ....banuiesc ca nu este o problema ca o sa fumez si eu....de cand am inceput discutiile am fumat 5 tigari....aproape una dupa cealalalta....ii privesc pe amandoi...in fata mea...bestia ....in dreapt mea....un inger impovarat de trecerea anilor....de o afacere construita cu greu....care insa nu se poate bucura de ceea ce a construit din cauza unor nemernici ca asta....
-domnule .....vad ca sunteti bine informat...crede-ti ca nu mai putem recupera acesti bani nu??/.....
-nici daca castigati la HAGA nu platesc.....de ce ?/..ca sa vreau eu....nu am o solutie de a-l contracara...incerc cu infrigurare sa ajung la un consens cu mine...cu inima mea.....in ultima instanta.......
-nu-i problema....nu suntem disperati dupa banii aia...o sa vindem creanta la o firma din rusia....cum si-or recupera ei paguba dupa aceea este problema lor.....atunci as vrea sa va vad fata cand va treziti cu doi "copilasi" de 150 de kg la usa  dandu-va binete in limba rusa.....il las sa reflecteze...este deja schimbat la fata......aaaa pai ce v-a apucat sa-mi faceti asta?...bingo.....am atins punctul sensibil.....se fastaceste...cantareste...agonizeaza...veniti lume sa vedeti transformare in 5 minute....sa vedeti cum se transforma o bestie intr-un mielusel adus la taiare......se ridica...iese sa dea un telefon...profit de ocazie sa-mi revin putin din starea in care m-a adus.....pastila....da...pastila salvatoare.....caut flaconul...doamne am ajuns sa ma calmez  luand calmante....mainile-mi tremura de neoprit.. ...
intra in birou.....o sa facem asa.....o sa platesc pana la sfarsitul lunii.....stiam placa...stiam actorul...cunosteam bine decorurile.....firati-ai dracu cu rusii vostrii.....si cu cine v-a inventat pe lumea asta....mosule...o sa-ti dau banii stai linistit sa nu faci dracu vreun infarct pe aici....
- semnati aici.....zic eu intinzandu-i  un angajament....il citeste...scoate stampila..semneaza....ce garantie am eu ca nu va duceti la aia? ma intreaba.....il privesc .....aceeasi garantie pe care a avut-o clientul meu cand v-a dat marfa.....adica niciuna.....simplu......vreti sau nu...mi-ati face o mare placere daca nu a-ti accepta oferta.....se ridica nervos...da sa iasa....ma priveste....cu tine nu am terminat....nu uita....off ..deja sunt inspaimantat.....zambesc.....nici eu cu dvs...abia suntem la inceput...cred ca nu a-ti vazut totul.....il las sa-si pastrze cuvintele ramase in gat......ma santajezi.....spune el.....
-nici vorba domnule....va oblig....sa va respectati partenerii de afaceri.....
asa??....lasa-ma dracu ma...nu asa....este nervos din cale afara...cred ca tensiunea-i face creierul sa-i bubuie.....
-vreti sa va implor??...meritati???.....tepari ca dvs am mancat cativa pana acum...obisnuiesc sa o fac dimineata pe burta goala...intra mai multi atunci.....nici nu-mi pasa de ce crede....de ceea ce zice...finalitatea mea este alta...nu sa ma oprec in fiecare halta...nu sa-mi inhib sentimentele...nu sa-mi inghit ura fata de smecherasi ca el......
da ma?..bine...ai grija pe unde mergi....zice zambind complice cu moartea.....
o iau ca pe un compliment.....si dvs va doresc o zi buna....domnule....cand iesiti...am rugamintea sa priviti literele negre de pe perete.....nu o sa ma uitati prea curand.....iese trantind usa....cata siguranta pe el la inceput....cata labilitatea la final....m-am jucat cu el....pentru o cauza nobila...si martor mi-e d-zeu ca nu am vrut sa iasa asa....dar pana la urma....scopul......
- domnule.....a-ti avut o idee geniala cu asta...nu platea asta nici picat cu ceara.....spune clientul meu care in tot acest timp asistase la schimbul de replici acide....vreau sa facem ce a-ti zis dvs....ne luam si noi banii mai repede.....este entuziasmat si parca orice i-ar putea face rau celui care avea sa-i dea bani...este pe placul lui.....ii privesc fata imbatranita.....prea imbatranita....
- stiti ce este acela hazard?.....nu il las sa raspunda.....astazi tocmai ne-am jucat de-a hazardul....de data aceasta am castigat.....iar eu ...pentru a nu stiu cata oara...mi-am vandut sufletul....
Reloaded from 2012 - pentru ca acum acel om nu mai exista..

52 de comentarii:

  1. pacat ca a decedat!asa se intampla cu cei carora le pasa!
    frumoasa postare!felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu sa-l odihneasca. :(
    Mi-a placut cum l-ai intors pe tepar, chiar ca ai fost genial! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ma gandeam eu ca nu poate exista unul ca tine:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Adica ti-a facut ceva ulterior?!
    Roxana, de unde le scoti? :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. nu mai poate exista INCA unul ca mine:)) asta este altceva nu?:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dama: no way...doar mi-am vandut sufletul..o nimica toata:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Dama nici eu nu stiu de unde dar mi se pare atat de sumbru ceea ce scrie Devill incat am impresia ca nici nu exista!atata tot!

    RăspundețiȘtergere
  8. Just Me : nu ai impresia...ci chiar asa este..:) Devill nu exista:)

    RăspundețiȘtergere
  9. io sint pe langa suboiect banuiesc nu

    RăspundețiȘtergere
  10. Atilla: in niciun caz..esti chiar in context:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Devill nu exista in realtiate, este o entitate virtuala, o parte a personalitatii avocatului si o fata a barbatului din spatele acestui blog.
    Mie mi se pare fascinant ceea ce scrie si nu stiu ce intelegeti voi, dar Devill chiar este un demon condus si asuprit de ingeri. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Dama daca nu-mi placea nu mai eram pe aici si zburam pe alte bloguri!exact ca pe blogul tau sunt fascinata de barbati misteriosi si puternici ce intrunesc mai multe calitati dar si defecte!

    RăspundețiȘtergere
  13. poate Devill asta este o femeiusca cine stie?:))

    RăspundețiȘtergere
  14. Dama : ingerul din mine-ti multumeste...demonul te "uraste" pentru deconspirare:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Just Me, eu credeam ca te fascineaza articolele lui Devill, nu Devill. :)))
    Devill, nu cred ca ești femeie, noi suntem prea emotive, n-am putea să scriem așa nici într-o mie de ani! :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. Devill, i'm sorry, eu credeam ca e limpede pentru toata lumea. Pana acum s-a vazut clar ca ai aparat numai oameni buni, aflati la mare ananghie. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Dama dilema mea este ca ma fascineaza si ceea ce scrie dar si barbatul din spatele acestor postari! si nu cu siguranta Devill nu este femeie, de acest lucru sunt sigura si in perfect acord cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  18. Eheee, dacă ați ști voi cum mi-l imaginez eu pe Devill! :))))

    RăspundețiȘtergere
  19. Lasati omul sa-si verse trairile si nu va mai dati cu presupusul fetelor!:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Dama: da da..unul care mananca balauri dimineata ..care scoate flacari pe nari si zboara pe demoni ....:))

    RăspundețiȘtergere
  21. roxanne ti se pare ca nu-l lasam sa-si faca "treaba"?)

    RăspundețiȘtergere
  22. haideti ca mai bine o punem de o matrimoniala nu?:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Devill mie una mi-ar conveni de minune!

    RăspundețiȘtergere
  24. Just Me : nici nu ma indoiam de asta...am mers la sigur cu intrebarea:))

    RăspundețiȘtergere
  25. caldura asta este de vina fratilor!:))

    RăspundețiȘtergere
  26. deci nu vreti matrimoniale...sa inteleg...booon:)

    RăspundețiȘtergere
  27. Mai fetelor daca ati intelege scrierea pe cat va doriti sa cunoasteti si sa palpati personajul,ar fi un real castig pt Devill:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate îl vom cunoaște intr-o zi cine știe ce ne rezerva viitorul nu-i asa Dev?
      Iar postările eu cred ca le-am înțeles destul de bine!
      Acum te-ai găsit tu acel critic care sa ne dea replici despre ce ar trebui sa intelegem?no way!

      Ștergere
  28. Nu va sfatuiesc decat sa nu va lasati ghidate de hormoni...nu e un blog de "specialitate"...Cat despre a-l cunoaste pe Devill...va urez succes!:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare cu hormonii lui!iar cu chestia cu a-l cunoaște, viata m-a învățat ca trebuie sa ma aștept la surprize!

      Ștergere
    2. Dada...asteapta-te,corect!

      Ștergere
    3. Personal cred ca tu draguta niciodată nu o sa ajungi sa cunoști un asemenea barbat!Devill este de fapt un tip abordabil dar în același timp inabordabil, este acel ceva ce se joaca cu mintea celor ca tine, te face sa crezi ca ești atât de importantă încât nu-ti dai seama ca nu contezi deloc!genul acesta de bărbat din ceea ce am reușit sa înțeleg din felul in care scrie și se exprima, draga mea nu este pentru tine cu siguranta!este greu sa înțelegi asa ceva dar decât sa stai cu picioarele desfăcute asteptandu-l sa vina, mai bine pune mânuță pe ocarte, învață și apoi mai vorbim!El are nevoie continua de acel ceva care sa-i tina inteligenta în priza, la cote ridicate și din câte vad eu,cam dificil pentru tine!
      Scuze ca m-am băgat asa aiurea în discuție însă aici avem de a face cu un personaj mult prea complex!

      Ștergere
    4. Se pare ca ai ca obiectiv descoperirea personajului din spatele acestui blog!Din câte pot observa cred ca ai studiat prea mult psihologia astfel încât sa poți emite păreri fără sa cunoști pe cineva!
      Nu cred ca exista un bărbat sa-mi facă fata dacă vreau cu atât mai mult Devill și daca-mi pun ceva în minte crede-ma ca o sa-l fac sa-mi pronuntele numele si-n somn!Niiun bărbat nu poate rezista dorințelor unei femei!Lectura plăcută pe text în continuare!

      Ștergere
    5. Saracuta de tine!te-ai pierdut pe drum și acum sincer, am citit multe bloguri însă că aici nu am găsit nicaieri!Tipul este destul de complex și nu are nevoie de aventuri de-o noapte sau nu dorește sa-si racoleze(scuze Devill) femeie de pe aici!Cred și am convingerea ca nu are nevoie sa facă asa ceva pentru ca dacă vrea și dorește poate alege din viata lui particulara!Asa ca nu-ti mai omori degețelele pentru un orgasm virtual!Nu o sa ai parte nici de cel virtual dar nici de cel din viata reala,cel puțin nu cu un bărbat ca el!Capisci?

      Ștergere
    6. ești o tocilara frustrata și nu are rost sa-mi continui ideile cu tine!nu sunt aici pentru tine!

      Ștergere
    7. O sa-mi închei scurta mea vizita aici în a spune doar atât: frustrata este cea care când nu poate face fata unei discuții normale cedează nervos!asta esti tu draguta!
      Și da sunt tocilara 2 MbA dintre care unul la UCLA. Dacă nu poți descifra ce înseamnă da un search pe google!

      Ștergere
  29. Un blog foarte interesant însă puțin cam deraiat de la subiect prin postările participanților la discutii!oricum autorul trăiește o drama asta este clar!reuseste sa ducă cititorul exact acolo unde trebuie și unde vrea!nu arunc cu prea multe felicitări gratuite!o sa te citesc în continuare și o sa vad daca-mi mențin opinia exprimata la inceput!cat despre fumeile de pe aici sincera sa fiu mi-e cam groaza!Seara deosebita Devill Advocate!

    RăspundețiȘtergere
  30. Anonimule: ma bucur ca nu-s singurul nebun :))) Ma bucura faptul ca mai si citeste cineva continutul si incearca sa inteleaga drama, drama care de altfel exista in multi dintre noi,insa putini au cuvintele potrivite..si eu il voi citi in continuare sa vedem daca ne mentinem prima impresie! Cert este ca drama lui emana prin fiecare litera si admir faptul ca o exprima...ceilalti decat o traim:(

    RăspundețiȘtergere
  31. Offfff....femeile...:))))

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!