(IM)perfect

15:48:00 Devill Advocate 2 Comments

sursa : http://www.hercampus.com/

Perfectiunea ta e moartea mea
Si fiecare moarte ce-mi arati
Se naste sa-mi acopere privirea
Precum un demon asuprirea

Cand fusta-ti netezita de un fald
S-a ridicat pervers robindu-mi mintea
Si cand ai ras in fata de-al meu glas
Deja intrasem sa-ti cunosc sorgintea

Si cand visezi pervers un vis demonic
Si vrei sa intru'n loc sa ies
Si cand ma vrei mai abitir ca mine
Eu mor in tine sa-ti dau glas

Si vrei sa-ti domin mangaierea
Si diavolul racneste a desfrau
In paturi mirosind a mine
Si-n perne mirosind a noi

Si mori aievea cum mor si eu
Si ultima suflare-mi apartine
Cand te-ncordezi la pieptul meu
Si mie nu-mi convine

Si sunt la dracu un netot
Si spun tot ce gandesc in soapta
Si nu regret ca am fost eu
Ci ca n-am fost macar odata

2 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!