Dreamer of your dreams

15:29:00 Devill Advocate 4 Comments

sursa:http://castlevania.wikia.com/


Ofer doar praf de stele in cadere
Si diavolul din mine-mi da putere
Sa pot sa cad far' de vedere
Sa uit si cea din urma decadere.

Sa uit cum tarfele-mi tin trena
Si sangele-mi atenueaza decaderea
Sa vreau sa fiu ceea ce sunt
Si demon si inger din mormant

Sa zbiere si lacheii in al lor glas
Ca pot sa fiu ce-am mai ramas
Din praf de stele aruncat in vant
Sunt demon doamna..demon pe pamant

Si cand cutitele  infipte pe la spate
S-or rasuci lasandu-ma inert
Am sa ma imbrac in asta noapte
Precum un cioclu..demonic si inert

Si cand in tine am sa intru cu putere
Ma vei ruga sa ma opresc
Si n-am sa tin la etichete
Ci am sa fac tot ce-mi doresc

O sa posed ce e de posedat
Si am sa plec ca un bezmetic
Lasandu-te in urma mea
Umplandu-ti golul efemeric

Sunt ceea ce ai vrut sa fiu
Si-ti place ca sa fiu ce sunt
Caci nimeni nu va mai putea sa fie
Ceea ce sunt eu pentru tine

O masca putrezita pe-un mormant
Ce te-a dorit asa cum se cuvine
Si a dorit ca un nebun
Si ingerul si demonul din tine!

4 comentarii:

  1. Poezia asta mi-a plăcut la nebunie! Mi-a zbârlit oleacă pielea! Zâmbesc și mă cutremur în același timp. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi s-a facut pielea de gaina. Mai vrem astfel de poezii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ingrid..speram ca piele de găină sa se facă de la vreun orgasm ceva:))

      Ștergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!