Black suit

16:00:00 Devill Advocate 0 Comments

sursa: https://www.tumblr.com


Sunt mai uman ca moartea curva
Si mai dement decat dementii
Sunt domnul imbracat in roba
Si mai demonic decat sfintii

Iubesc sa mor ca sa renasc
Si fiecare clipa mi-e propice
Iubesc sa fiu in fiecare glas
Ce-mi striga numele novicii

Iubesc sa fiu strigat pe nume
Si numele mi-e ca si clipa
Si cand dispar in vazul tau
Fara sa-mi pese de nimica

Simt flacarile din privirile lor mute
Si ghearele ce-mi crapa capatana
Si nici ca-mi pasa daca-s morti
Atata cat sa-mi linga numai mana

Ador minciuna-n scop  eclectic
Si uit sa uit ce-i de uitat
Sunt domnul ce-si ascunde trupul
In roba asta de cacat

Si cati au fost si-or sa mai fie
Si cate nu mi-or frange gatul
Caci port blestemul asta dulce
Ce se numeste nerozie

Caci cred in oameni fara sa gandesc
Si le dau gir cu semnatura
Si ei ma fut asa cum vor
Tradandu-mi pana si minciuna

Si rad ca prostul singur in neant
Si-i vad cum se strecoara
Pe usi din dos inmiresmate
In timp ce se omoara

0 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!