The beginning of the end

15:51:00 Devill Advocate 2 Comments

sursa:http://michellemonique.deviantart.com/
Dezumanziarea unei clipe nu poate avea decat repercusiuni asupra creierului innecat in dorinte...repulsiile starnite si intamplarile traite haotic au nascut sange clocotindu-mi prin venele uscate...as vrea sa nu mai gandesc demonic si nici distructiv insa noptile nedormite si bantuite de cosmaruri interminabile ma poseda...
Nu ma pot opri din tenebrele unei gandiri haotice bazata pe hazard...sunt dependent de adrenalina nenorocita ce-mi conduce veninul intr-un corp mult prea imbatranit dar bine proportionat...cicatricele ramase in urma luptelor inegale s-au refacut partial, fiind pregatite sa capete dimensiuni colosale...sunt facut din pierzanie si-mi place al dracului de mult sa joc totul pe o carte....sunt clipa de agonie si moartea din extazul tau....simt cum mori incet si te privesc fara sa-mi deau seama ca mor si eu...am furat suflete si le-am sorbit fiecare picatura de vlaga...lasandu-le goale in corpuri frumos sculptate....nu ma pot opri...sunt acelasi dement....jucand la masa plina de cartofori imputiti...gata sa-si puna capul pe-o singura carte...sunt mort si ma hranesc cu vieti alambicate si cu situatii extreme...sunt mort ma..atat de mort incat pofta de viata creste proportional cu sufletele abandonate in neant...sunt mort dar  al naibii de viu...si nu mi-am pierdut cea din urma farama care se numeste umanitate.....LA MULTI ANI!

2 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!