Pagan

15:53:00 Devill Advocate 0 Comments

sursa :http://www.onlanka.com/news/
Simt miros de span incins in creier...simt cum umbrele-mi irosesc fiecare frimitura de adevar si umanitate...alerg ca un descreierat pe la porti ferecate in spatele carora curvele imbracate impecabil savarsesc lucruri impecabil de ilegale....sunt razvratitul ce nu-si poate injughia demonul decat daca este imposibil...sunt atat de batran de trecerea timpului incat timpul  transforma batranetea in zile haotice...vad totul si inmagazinez totul intr-o minte greu incercata...mirosul ce ma inconjoara miroase a cadavre arse in crematorii de vise sfaramate...la dracului cu toti si cu toate caci lumina mi se cuvine la fel ca si intunericul...sunt satul de costume scrobite care-mi stau atat de bine....sunt satul de cravate ce-mi strang gatul lasandu-ma fara pic de aer....sunt satul de ceasuri exacte ce-mi arata ireversabilitatea timpului....mi-e lehamite de coridoare lungi si de usi capitonate prin interior....de dosare facute pe picioare in masini scumpe...de femei usoare cu functii grele...de uniforme albastre ce-si tradeaza prostia prin scrisuri analfabetice...de sentinte castigate  aiurea si manjite cu sume derizorii...mi-e lehamite de moartea daruita de un magistrat ce cu o seara inainte se infrupta cu bale la gura dintr-un inculpat....simt cum sangele siroieste anapoda inundandu-mi retina obosita atunci cand cel din fata mea zambeste himeric in timp ce-si primeste hartia albastra doar sa anuleze un rahat de proces verbal....simt toate astea cum izbesc cu putere demonica intr-o minte ce nu-si gaseste locul in iadul asta desi face parte din el....desi face parte din acest sistem de rahat...simt cum durerea ma inconvoaie si atunci toate astea-mi creeaza repulsii neortodoxe....si mi-e pofta pagana sa termin toate astea cu o simpla apasare ce-mi aduce pieirea.....

0 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!