Sweet sound of death

15:44:00 Devill Advocate 7 Comments

sursa:http://www.godsfirewall.com/
Cand orbecaiesti dupa justitie si ea este o curva nenorocita care fuge de la unul la altul fara sa-i pese de cea din urma picatura de umanitate, temerile ce-ti repugna in suflet sunt mai abitir ca sficuielile biciurilor inmuiate in otet....cauti ceea ce credeai ca exista si orbecai ca un idiot visator o farama de adevar in tot ceea ce se intampla...simti cum pamantul fuge de sub ciolanele pe care le credeai bine infipte in pamant....si speri ca numai vreun spirit cunoscut sau necunoscut te poate salva din chingile ce se strang usor usor in jurul gatului....
Ziua de astazi m-a violat emotional atat de rau incat sangele ce mi-a rabufnit pe narile arzande s-a transformat in cenusa inrosita....nu pot explica ceea ce simt la fel cum nu simt ceea ce pot explica...
- auzi...dar...unde este inregistrarea de ieri pe care am ascultat-o impreuna?spun in timp ce-mi aprind o nenorocita de tigara...ma asez langa idiotul asta care-mi zambea cu gura aia larga hamesita de starvuri mirosind a putrefactie....
- pai asta este...ce dracului nu auzi?se joaca cu un pix de 1,5 lei imprumutat probabil de la vreun coleg de birou.....
- nu este asta...este total schimbata....ce dracului....spun in timp ce-mi pun casca din nou la ureche si sorbind fiecare cuvintel redat cu acuratete de aparatura mult prea sofisticata....il privesc cum ranjeste plin de satisfactie.....
- eeee...cum a iesit....? nu-i asa ca alex se pricepe....marfa frate....modificare de prima clasa...este dat dracu asta.....se ridica punandu-si o cafea facuta de dimineata....in biroul ala mirosea a nemernicie si a moarte....
- pai ieri...era nevinovat....astazi....l-ati scos vinovat ma?fiecare vena este atat de proeminenta incat infatisarea mea capata un aer grotesc....simt cum pamantul capata o alunecare ciudata facandu-ma sa-mi pierd echilibrul cu greu capatat in zilele trecute....si cine a dispus ma sa se faca asta?
- cine..auzi cine.....de parca nu-ti dai seama...ce dracu' ma trebuie sa-ti desenez ca sa intelegi? soarbe cu nesat din lichidul ala negru...zatul ramane printre dintii ingalbeniti de atata fum de tigara....simt cum o iau razna....ies trantind usa.....alerg pe un culoar luminat artificial de lampi ce-mi ingalbanesc privirea.....a treia usa pe stanga.....bat....intru fara sa mai astept....
- ce ai ma....s-au incins muschii pe tine? unde-ti sunt manierele?spuse tipul din fata mea imbracat impecabil...rosu la fata si cu telecomanda de la televizor in mana ma priveste intrebator.....
- manierele le-am uitat in camera cealalta in timp ce ascultam ceva ce a fost modificat....
- zau ma?...asa zici tu ma ca a fost modificat...noi zicem ca asta este brutul ma....clar?
- dar....nu pot face nimic ...doamne ce l-as altoi direct intre ochii aia de vipera....mortiiii matiiiii de jeg parvenit....nu este adevarat....ieri am ascultat altceva....spun in timp ce ma aplec sa-mi iau haina ce-mi cazuse de pe mana....
- aaaa..nu stiu ce ai ascultat tu ieri...dar asta este inregistrarea care va face obiectul dosarului....alta nu exista...poate doar in mintea ta....nu ar fi cazul sa te odihnesti putin??cred ca ai nevoie...o fi de la oboseala...cine stie....nemernicii dracului....ies trantind usa....las in urma mea starpitura aia de om ....sunt dezechilibrat si dezechilibrul ma face sa fiu atent pe unde calc....zgomotul facut de pasii apasati ma face sa turbez de durere...simt cum bubuie fiecare sinapsa ...cum sangele invadeaza cu putere extremitatile.....durerea din piept ma face sa ma opresc...incerc sa respir aerul irespirabil...la fiecare respiratie simt aerul incins ce-mi carbonizeaza plamanii....caut pachetul de tigari....aprind o tigara...privesc cum cateva cad pe pardoseala neagra.....trag cu nesat sperand sa-mi ordonez gandurile neordonate...pe langa mine trece un jandarm...se opreste....ma priveste.....ma stie idiotu'.....
- aici nu se fumeaza.....spuse raspicat si satisfacut de cele cateva cuvinte rostite...mi-e lehamite si de el si de toti rahatii astia fara niciun dumnezeu.....continui sa trag fara sa-mi pese....cantitate neglijabila.....
- nu ma aici nu se fumeaza....dar se fabrica dosare.....il las buimac in urma mea continuand sa trag cu nesat din tigara.....ies...aerul rece ma simte ca sunt cald.....si caldura asta nenorocita nu-mi da pace....sunt pierdut intr-o lume in care nu ma regasesc....sunt fad...si plin de morti pe care am vrut sa-i scap de la moarte....

7 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!