Phantasmagoric

15:41:00 Devill Advocate 0 Comments

sursa:http://centurymedia.label.returntothepit.com/
Sunt cum nu se poate mai halucinant..ma joc cu vise si cu demonii de pe pamant...ma joc si joaca asta cu hazardul ma impinge spre abisuri si situatii dezastruoase...sunt acolo unde trebuie cand nu trebuie si dispar in ceata deasa ca sa rasar in alt loc....trairile traite si amintirile amintite ma dezumanizeaza grotesc...am trait ceea ce trebuia trait fara ca in noptile in care sunt cu mine sa am remuscari grotesti.....am iubit ceea ce era de iubit si am primit in schimb suflete ce mi-au fost puse pe tava....fiecare lucru obtinut a fost obtinut cu pretul exorbitant platit...am fost injunghiat de strangeri de mana languroase si de saruturi pe obraz....nu am calculat nimic si nimicul mi-a adus situatii de viata din cele mai ciudate....experientele m-au facut renegat si adevarul grait blamat....sunt incomod si plin de venin atunci cand veninul mi-e injectat de cei care-mi vor pieirea...sunt uman atunci cand nu sunt demonic si demonic cand sunt uman....mi-e lehamite de curve ce-si castiga existenta in paturi inchiriate cu ora si de barbati ce nu sunt in stare sa-si cucereasca femeia pe care si-o doresc decat epatandu-si averile mirosind a putregai....mi-e prea rau ca sa-mi fie bine si binele ce-l fac se intoarce asupra-mi doar cu limbi de foc bine ticluite in abisul iadului pamantiu....reactionez ca un bezmetic atunci cand vad grosolania si dejectiile ce-mi apar in drumul meu....starnesc pasiuni si pasiunile repulsii....iubesc in felul meu fiecare trup si suflet ce mi se arata si nu privesc niciodata inapoi....calc cadavre sa-mi urmez rahatul asta de drum si salvez suflete sa-mi obtin mantuirea.....sunt combinatia letala intre acel ceva si nimic....sunt obisnuit sa posed draconic si-mi pofteste inima imbatranita la totul sau nimic.....iubesc aroganta ce ma caracterizeaza si ma invonovatesc ca nu am facut totul ca sa castig.....ca sa redau speranta....sunt demn de orice imprejurare si incercare si nu-mi plac lucrurile simple....umblu pe cai alambicate si rastalmacesc cuvinte doar pentr-u a crea situatia favorabila ce poate salva clipa.....sunt domn si vagabond....aer si foc....agonie si extaz....sunt ceea ce sunt si nu-mi place cum sunt desi nu vreau sa fiu asa....sunt scarbit de sali de judecata mirosind a partide de sex cu ora...de instante alcatuite din curve ce braveaza in adevarate doamne in societate...sunt scarbit de cate am daruit cand trebuia sa daruiesc si de cat am pierdut cand nu trebuia sa pierd....de jocuri si de chipuri malefice .....de virgule si sintagme ce schimba sensuri furand libertatea clientilor mei....sunt satul sa fac minuni din nimic...sa mor si sa renasc pentru cine stie ce idiot ce nu-mi rasplateste moartea nici macar cu un zambet.....pot face orice...pentru oricine....si nu-mi pasa daca urmarile sunt nefaste.....pot...si mai pot sa uit intr-o clipa ceea ce trebuie uitat....nu pot uita insa ...clipa.....

0 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!